Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Mukavaa palautusta...
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mukavaa palautusta...
Sivu:
<
1
2
3
4
Henne
Klubiemäntä
keskiviikkona, 14. tammikuuta 2009 klo 17:53
Tänään hieroja jolla käyn 3 viikon välein sanoi, että hänen mielestään olen hoikistunut.
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
niina_-
keskiviikkona, 14. tammikuuta 2009 klo 21:16
Minusta oli ihanaa, kun avopuolisoni kerran halatessamme (aikana ennen kiloklubia) totesi, että onpa kiva halata kun saa kädet kunnolla ympärille.
*pikkunen*
Elämä ei ole matka määränpäähän, vaan matka itsessään.
torstaina, 22. tammikuuta 2009 klo 23:40
Mullakin on ihana mies, niinku monella muullakin näyttää olevan
Kun lihoin lyhyessä ajassa ja hän nosti minut ilmaan, hymyili ihanasti ja sanoi että "olet vähän kasvanut" Ainoa kommentti jonka hän on painostani koskaan antanut oma-aloitteisesti ja sekin nuin kauniisti! Halasin ilmassa ja sanoin onnellisena että "pikkusen" (tarkoitti useampaa kiloa)
Nyt olen kiloklubissa ollessa laihtunut hieman ja hilluin äsken alasti mieheni edessä ja kysyin mielipidettä. Sanoi, että kyllä jo huomaa laihtumisen ja ei pelkästään mahasta vaan muutenkin koko olemuksesta. Tuli hyvä mieli!
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
perjantaina, 23. tammikuuta 2009 klo 20:57
Ystäväni sanoi eilen minut nähdessään: "Sun tarttis kuule ostaa uusia vaatteita, noi roikkuu!"
Kerroin tämän sitten miekkoselle ja hän sitten, tänään kun olin lenkille lähdössä, tokaisi että kyllä sun tarttis ostaa oikeesti niitä uusia vaatteita, näytät ihan Onni-klovnilta!
Tuntui kivalta olla Onni-klovni!
http://sambaaja.blogspot.com/
Nimue
tiistaina, 28. huhtikuuta 2009 klo 21:06
Tuntui kauhean kivalta teidän puolesta lukea näitä kommentteja mitä olette saaneet
jokkeliini
lauantaina, 27. kesäkuuta 2009 klo 12:08
Eilen Pilates-ohjaaja, jota näen 2krt/vko sanoi minulle, että laihenen kerta kerralta! Kysyi, mitä olen tehnyt. Kerroin juoksevani ja muuttaneeni myös ruokailutapojani, lisänneeni proteiineja ja hyvää rasvaa, ja päässeeni eroon päivittäisestä makeanhimosta. Painoa on pudonnut tammikuusta 7-8 kiloa.
Mulle tuli hyvä mieli, kun joku huomasi. Olen muuttanut tänne reilu vuosi sitten, ja olen rajallisesti tekemisissä ihmisten kanssa, koska en käy töissä. Luulin jo, etten ole laihtunut oikeasti, kun kukaan ei huomaa mitään. Epäilin vaa'an valehtelevan ja vaatteiden venyneen
Lopuksi ohjaaja sanoi minun näyttävän hyvältä! Nyt tuntuu, että motivaatio nousi, kun muutos on sentään muidenkin havaittavissa. Parasta oli ehkä se, kun joku vain totesi asian, eikä alkanut päivitellä tms.
Vielä on toinen mokoma 7-8 kiloa pudotettavaa tavoitteeseen, joka sekin on vielä normaalin painoindeksin ylärajoilla. Tällä mukavalla pikku palautteella jaksan taas uskoa kevyempään tulevaisuuteen.
Oikein paljon aurinkoisia ajatuksia ja tsemppiä kaikille kanssapudottajille täällä Kiloklubissa!
Nanna87
Elämä on kivaa, kunnes se loppuu :)
lauantaina, 27. kesäkuuta 2009 klo 13:57
Ihania nämä kommentit!
Siskolleni puhuin noin kuukausi sitten, että olen laihtunut viime syksystä vajaa 10 kg. Siskon mies oli myös paikalla ja tokaisi siihen, "No mäkin kyllä kattelin, et oot kaventunu!" Hetken päästä, kun siskon mies ei ollut enää paikalla, sisko totesi, että kyllä mun on ollut pakko laihtua, kun siippansakin jo kommentoi, ei kuulemma yleensä kommentoi/huomioi muiden ulkonäköä
nana
lauantaina, 27. kesäkuuta 2009 klo 19:05
Oli pakko tulla itekin kertomaan näitä juttuja koska niitä on tullut paljon
Ja aina se "Voi että sää oot laihtunut" tuntuu ihan yhtä hyvältä. Pikkusisko joka on IHAN JÄRKYTTÄVÄN YLIPAINOINEN IKÄISEKSEEN aina huokailee että saispa olla noin laiha, heh
No, kerran olin huoneessani kun kämppiksen isosisko astelee yllättäen paikalle. Siinä jotain tavaroita laitoin just hyllylle niin että kädet oli ilmassa ja tyypillä suora näköyhteys mahaan. Se oli heti: "Herrajumala mitä tuolle tytölle on tapahtunu? Ku ei meinannu tuntee!"
Sitten mummulassa kävin, niin täti ja sen mies sanoi heti että oon hoikistunut ja mummu kans siunasteli samaa.
Nyt myös juhannuksena tuli jotain puhetta painosta niin kaikki oli silleen "Syö välillä!" ja se etenkin pisti posket punaiseksi onnesta kun yksi tokaisi että siehän oot ihan yhtä laiha kuin K**** joka on siis porukan laihimpia
Myös tuon ylläolevan kommentin sanojan äiti oli kerran sanonut mun poistuttua niitten autosta että on tuo nana laihtunu ihan kauheasti, pidä sinä t**** huoli ettei mene liiallisuuksiin.
Tottakai sen itekin on huomannut ja hyvältähän se tuntuu, ihan pirskuleen hyvältä
Vielä pari kiloa otan pois (59 -> 51/55) ja sitten saan olla tyytyväinen itsekin.
Sivu:
<
1
2
3
4
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
- 3 KILOA POIS KESÄKUUN ALKUUN MENNESSÄ