Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Mukavaa palautusta...
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mukavaa palautusta...
Sivu:
1
2
3
4
>
karhu
keskiviikkona, 18. kesäkuuta 2008 klo 11:28
Tervehdys kaikille, olen ollut vähän alamaissa, kun PUOLEEN VUOTEEN paino ei ole muuta kuin sahannut n.1- 1.5 kg välillä.
Mutta toisaalta mieheni on jo pariin kertaan huomauttanut, kuinka kovasti olen viime aikoina vyötäröstä ja mahasta hoiskistunut. Haluan uskoa sen, vaikka mittanauha ei kovasti tue tätä.
Lisäksi minun verenpaineeni on aivan älyttömän hyvä, 115-67 mmg. Ja tämä kk:n ansiota.
Eli eteenpäin vastatuuleen
Kyllä ne kilotkin kai joskus karisee
Johna
keskiviikkona, 18. kesäkuuta 2008 klo 14:00
Hienoa, Karhu!
Minulla kävi talven aikana ihan samoin: vaaka ei juuri heilunut, mittanauha ei näyttänyt vyötäröllä juuri sen vähempää kuin ennenkään, mutta ihan selvästi vaatteisiin tuli väljyyttä. Rinnanympärys sen sitten paljasti: siitä oli pari senttiä pois verrattuna edelliseen mittaukseen.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
torstaina, 19. kesäkuuta 2008 klo 13:32
Tuolla toisessa osiossa kun puhutaan noista ajattelemattomista huomautuksista niin tämän huomautuksen voisin laittaa tänne iloisempaan osioon. Eräs miespuoleinen ystäväni sanoi tuossa pari viikkoa sitten baarissa olessamme (emme olleet nähneet pariin kuukauteen) jotta "mihin sun mahas on hävinny?"
Vaikka paino siis menee hitaasti alas niin siitä kuntosalista ja voimistelusta on ollut apua!
http://sambaaja.blogspot.com/
Riepu
Onnelliseksi ei voi tulla, onnellinen voi vain olla.
torstaina, 19. kesäkuuta 2008 klo 16:54
Näin mieheni työkaverin päivänä eräänä... Iloisesti häntä tervehdin, vastaukseksi sain epämääräisen murahduksen.
Oli sitten myöhemmin puhunut miehelleni, että oli nähnyt jonkun tutun näköisen tyypin paikassa X, mutta ei millään tajua kuka se oli.
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
keskiviikkona, 25. kesäkuuta 2008 klo 18:04
Kaverini, joka ei ollut nähnyt minua muutamaan kuukauteen ja oltiin vain soiteltu, näki mut sattumalta eilen lenkillä. Hän ei ensin meinannut tuntea ja sitten kapsahti kaulaan - oli kuulemma pakko halata kun oli niin iloinen mun hyvännäköisyydestä!
Eräs työkaverini sanoi ohimennen mulle tänään: " Sää oot sitten kans - (aattelin että mitä sieltä tulee...
) laihtunut ihan kamalasti!"
Tuntuu hassulta nää jutut, varsinkin kun oli just kattelu niitä vähemmän mairittelevia lomakuvia...
http://sambaaja.blogspot.com/
paha
Ei mitään niin pahaa,ettei jotain hyvääkin.
keskiviikkona, 25. kesäkuuta 2008 klo 22:42
Nauti, Rasse, täysin rinnoin!
_Pai_
tiistaina, 1. heinäkuuta 2008 klo 07:58
No siis tuossa pari viikkoa sitten meillä täällä duunissa yksi (ärsyttävä) täti kävi selittämään et oonpa kaventunut kovin...
Vaikken tosiaankaan oo viimeseen puoleen vuoteen tiputtanut kun joku vajaa 3 kg...
Viimekesästä on lähtenyt se about 8 kg.
Et ei mitään huikeeta tahtia kuitenkaan oo viimeaikoina ollut.
Jospa tää tästä.
tuppana
Tulevaisuus tulee, vain sinä voit päättää mihin se menee.
tiistaina, 1. heinäkuuta 2008 klo 08:37
Kerronpa minäkin, eilen tuli vanhat naapurit yllättäen päiväkahville,ihan mukavaa. Heti sisälle tultuaan alkoivat meitä kehua että kylläpä olette hoikistuneet molemmat (isäntä) ja minä. Oli kiva kuulla kun sen joku huomaa ja sanoo ääneen. On niitäkin jotka katsoo ihan selvästi syrjäsilmällä mutta ei sano mitään.
_Pai_
tiistaina, 16. syyskuuta 2008 klo 07:40
Törmäsin eilen salilla naiseen, jonka kanssa käytiin viime talvena ja vielä keväälläkin paljon samoissa jumpissa...
Ko. henkilö ei ollut kuulemma meinannut tuntea minua, kun olen laihtunut niin mielettömästi sitten viimenäkemän. Vaikka vaaka ei tosiaankaan tue tätä väittämää (keväästä ehkä max -2 kg).
Mutta kaipa sitten tosiaankin liikunnasta on jotain hyötyä, vaikkei vaaka mihinkään liikkuisikaan.
Henne
Klubiemäntä
tiistaina, 16. syyskuuta 2008 klo 07:45
Näitä juttuja onkin mukava lukea.
Mun mielestä on kiva, että löytyy ihmisiä jotka pystyy toiselle sanomaan totuudenmukaisia kohteliaisuuksia. Onneksi mulla on tuo oma mies, joka kyllä kehuu..
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista