Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Miten selvisit joulusta?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Miten selvisit joulusta?
Sivu:
1
2
3
4
5
6
>
Sipsitär
maanantaina, 29. joulukuuta 2008 klo 11:54
Yks joulutorttu tuli syötyä, ainoastaan yhdessä paikassa oli torttuja edes tarjolla! Itse leivoin valmistaikinasta pipareita, taisin yhden maistaa (pitihän se tarkistaa onko tarjoilukelpoisia...) Ei tullut syötyä ähkyyn asti missään vaiheessa eikä ollut edes vaikeuksia. En kieltänyt itseltäni mitään, söin sitä mitä muutkin. Suklaakonvehteja tais tulla napsittua jonkun verran...vaikka en makeasta yleensä perustakaan.
Kevyt ja TasaPaksu
Huomenna on jälleen uusi päivä :)
maanantaina, 29. joulukuuta 2008 klo 12:04
Yksi joulutorttu, pari piparkakkua, jonkin verran suklaata ja hirvittävä määrä glögiä.. Alkuviikon olin kuumeessa joten ruoka ei oikein maistunut vielä aattonakaan/joulupäivänä, mutta viikonloppuna tuli senkin edestä napsittua kinkkua.. Joka päivä tuli käytyä tunnin lenkki, joten ihan pelkäksi syömiseksi ja makoiluksi ei sentään joulu mennyt. Jos noiden juomisten kanssa olisi ollut vähän tarkempi olisi joulu mennyt ihan mallikkaasti. No nyt nollataan ja aloitellaan taas kevyempää elämää
misfit
maanantaina, 29. joulukuuta 2008 klo 12:09
tuli kyllä äpöstettyä ihan kunnolla.. syömisten puolesta siis täysin metsään, mutta liikuntaa tuli harrastettua tavallista enemmän ja monipuolisemmin. Jonkun hirmuisen energiapuuskan sen suhteen olen saanut
MiaMaria
maanantaina, 29. joulukuuta 2008 klo 13:14
Jouluna tuli kyllä liikuttua huimia määriä juosten, uiden ja kävelten. Mutta tuli myös syötyä ihan liikaa. Yllättäen paino ei (vielä) ole noussut, kun vaan 1,5 kg. Suklaakonvehdit oli niitä pahimpia. Edelleen kaapista löytyy useita Maraboun Paradis- ja Fazerin Ceisha-suklaakonvehtirasioita sekä Fazerin sinistä myöskin konvehteina. Taidan tuoda töihin, niin ei tarvitse itse syödä niitä kaikkia.
Henne
Klubiemäntä
maanantaina, 29. joulukuuta 2008 klo 14:07
Liikuntaa neljä kertaa viime viikon aikana, n. 2500kcal siitä. Mm. jouluaaton aamuna heräsin klo 6.10, jotta ehdin kuntoilemaan ennen lähtöä appivanhemille (klo 9.00).
Syömisten puolesta joulupöydässä meni hyvin. Puolet lautasesta rosollia + salaattia. Ei majoneesisalaatteja. Lihaa vähän ja kalaa sopivasti. Viiniä parina päivänä pari lasia, olutta pari pikkutölkkiä.
Suklaat sitten: aattoiltana se alkoi: Konvehtien märehtiminen. Mutta nyt se on loppu... itteensä täytyy läimäyttää jos kaupassa meinaa tarjoussuklaat kavuta ostoskärryyn...
Lisäksi tuli vähän syötyä juustoakin. +Aatonaattoiltana n. 50g sipsejä.
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
maanantaina, 29. joulukuuta 2008 klo 14:11
Joulu meni hyvin. Paino oli jo eilen samassa, kuin aatonaattona.
Suklaata söin 3-4 konvehtia. Lisäksi 2 joulutorttua. Muuten noita perussapuskoita, kuten laatikoita, rosollia, kinkkua ja kalaa. Ai niin ja kahtena iltana punaviiniä kaks lasillista. Herkutteluosastoon kuului myös kermainen marjarahka.
Sitäkin päivittäin kohtuudella. Onneksi eilen loppui.
Lisäksi tuli pitkästä aikaa ensimmäinen vihreä liikuntaviikko.
Näin kun saisin menemään koko vuoden, niin olisin ens jouluna hoikka likka.
tarjas
maanantaina, 29. joulukuuta 2008 klo 14:46
Mulla meni jouluaatto ja joulupäivä ihan monipuolista jouluruokaa syöden ja vain vähillä herkuilla. Tapaninpäivänä kun vieraat lähtivät minulla repesi ja siitä alkoi herkkukierre...
Siis pe-su välillä söin aikalailla suklaata ja eilen illalla kaikki huipentui juustoihin ja viiniin. Paino oli aamulla 65.8kg
, kun se oli ennen joulua 64.3 kg
Mulla on ihan hyvä mieli
ja Suklaahan on hyvää ja oli ihana herkutella jouluna
ja irtokarkkien maistelukin on joskus mulle ihan kuin terapiaa.
Tänään on taas uusi ote tähän elämään ja kyllä tämä tästä. Olen liikkunnut paljon ja luvassa on upeita ulkoilu kelejä
Kaapit on nyt herkuista vapaat ja porkkanat maistuu taas hyviltä
Mutta voi ei
tyttöni rupesi leipomaan suklaamuffinseja!
MatildaS
Kohtuus kohottaa nautintojen arvoa!
maanantaina, 29. joulukuuta 2008 klo 15:42
Itseasiassa selvisin hyvin. Vaikka nyt tuntuu, että vatsalaukku on taas venynyt!
Mulla ei ollut ongelmia syömisten suhteen kuin ehkä annoskokojen kanssa... Kun tarjolla oli ihania kalaherkkuja niin pitihän niitä maistaa
Majoneesisalaatit eivät joulupöytäämme kuulu. Sienisalaatinkin teen kevytkermaviiliin. Ainoa rasvapläjäys oli mädin kanssa nautittu pieni smetananokare ja rosollin kermavaahtokastike.
Laatikoita syön tosi vähän ja ne on jo monena vuotena tehty vähärasvaisesti. Kinkusta en niin välitä, sitä tuli nautittua jouluna yhteensä 3 viipaletta
Pieniä joulutorttuja itsetehdystä rahkavoitaikinasta olen nauttinut 3 kpl ja pipareita muutaman.
Luulen/arvaan että juustot ovat olleet tämän joulun "surmanloukkuni"
Aattoiltanakin nautiskeltiin lahjojen avaamisen jälkeen juustoja ja hyvää punaviiniä, vaikkei yhtään ollut nälkä!
No, ne juustot on onneksi nyt loppu! Eilen tuhottiin viimeiset nokareet.
"Sitä näkee kumman paljon, kun ei aina juokse." -Pikku Myy
revolution
maanantaina, 29. joulukuuta 2008 klo 21:46
Hyvinhän tuo jouluaatto meni, ei tullut ahmittua ja vähän epäterveellä tavalla koitin saada kalorit täyttymään - herkuilla.
Olin tuossa vatsataudissa eikä ollut siis ruokahalua mutta kaloreita piti edes jostain saada, ja kun en pystynyt syömään paljon kerralla (yks ruisleipäkin oli jo liikaa) niin söin sitten vähän suklaata ja vähän karkkia
Paino ei kumminkaan noussut, vaan se on laskenut silti 600 grammaa viime viikosta vaikka en käynyt kuin 2 kertaa lenkille ja hydrobicissä
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
maanantaina, 29. joulukuuta 2008 klo 22:41
Ruokien suhteen kylläkin, kun meillä on aina runsaasti kalaa ja erilaisia perussalaatteja, kuten rosolli, sienisalaatti, tuoresalaatti, Waldorfin salaatti ja sitten laatikot tein kevyempänä versiona kuin aiemmin ja kinkkua ja Karjalanpaistia.
MUTTA, karkkipuoli ei oikein pysynyt hallinnassa, vaikka olin ajatellut, että voin syödä vähän, mutta en sitten siihen pysytynytkään, kun olin herkun makuun päässyt. Huomaan , että on vierrotusoireita, kun nyt on ollut paluu arkeen kaikin puolin niin syöminkien kuin juomienkienkin osalta ja liikunnan myös.
Sivu:
1
2
3
4
5
6
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät