Vika on sitten korvien välissä ilmeisesti. Houkutus takas naposteluun ja isoihin annoksiin liian suuri vaikka "laihduttaminen" sujui helposti. Toivottavasti kantapään kautta oppii. Ei elämäntapamuutokset iskostu näköjään vielä alle vuodessa.
Yritä syödä riittävästi ruoka-aikoina. Ja myös riittävästi proteiineja, koska ne pitävät kylläisyyttä yllä. Kun pyrkii 600 g:aan vihanneksia yms. päivässä, karsii se aika lailla liikoja kaloreita. Lastaa lautasestasi puolet näitä kevyitä, täyttäviä ja hyvältä maistuvia antioksidanttipommeja. Itse valmistan vihannekseni höyryttämällä ja suosikkejani ovat kukka- ja parsakaali.
Täällä puhuu toissa vuonna 22kg helposti pudottanut kahden lapsen äiti. Mutta nytpä olen kauhukseni todennut että puolet on tullu takaisin. Ja niinku mä vannotin että sitte en enää päästä itseäni lihomaan, toisin kävi. Laihduttaminen oli mukavaa ja helppoa, järkeistin vain ruokavalioni. Mutta kauaa en tavoitteessani pysynyt, jo puolen vuoden päästä oli pari kiloa tullut "joulusta" yms. Nyt sitten taas koitan pudotella painoani ja mietin miten saan itseni pysymään sitten tavoitteessani kun siihen pääsen!?