Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Mitä mietteitä tavoitteen puolivälissä?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mitä mietteitä tavoitteen puolivälissä?
Ällästä ässään
It's now or never
sunnuntaina, 22. helmikuuta 2009 klo 15:22
Millaisia on mietteet teillä muilla?
Itsellä 10 kilon tavoitteesta meni puolikas rikki tämän aamun punnituksessa, kun painoa on nyt tippunut lähtöpainosta 5,1 kiloa. Lähtölukema 69,5 - paino nyt 64,4 ja tavoite 59,5.
Tuntuu samalla sekä hienolta että raskaalta
. Upealta, että on jaksanut tsempata, mutta toisaalta tuntuu niin pitkältä tieltä tuo loppupuolikas.. Samalla myös pohdiskelen sitä, että miten sitten lopulta onnistuu siinä painonhallinnassa eli pitämään painon niissä tavoitelukemissa.
mamamyy
Saas nähä, miten ämmän käy...
sunnuntaina, 22. helmikuuta 2009 klo 15:32
Hei,
itse asiassa minulla on juuri sama juttu: tasan viisi kiloa poissa ja viisi liikaa jäljellä "oikeaan" tavoitteeseeni. Mutta minulla on vielä välitavoite 2,5 kg:ssa.
Kovin hitaasti kilot ovat suostuneet lähtemään, kilo kuussa. Kuitenkin olen vähintään kolminkertaistanut liikkumiseni määrän ja yrittänyt remontoida ruokatapoja lisäämällä proteiinia, kuituja sekä kasvirasvoja. No, tällä vauhdilla syksyllä olisin tavoitepainossani. Ja aion ollakin, pysyvästi.
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
sunnuntaina, 22. helmikuuta 2009 klo 17:07
Itselläni oli paljon suurempi tuo matka alunperinkin että johtuneeko siitä että kun olin puolivälissä tavoitetta niin ajattelin jotta, kun näin pitkälle on päästy niin loputkin tapellaan!
Aloitin siis 117 kg:sta ja tuonne 75 kg on matkaa vielä n. 15 kg ja oikeasti haluaisin päästä vielä sinne 70 kg asti mutta tuo 75 on jo aivan mahtava juttu!
Ja siis - mähän pääsen sinne!
Aikataulusta en tiedä....
http://sambaaja.blogspot.com/
Ällästä ässään
It's now or never
sunnuntaina, 22. helmikuuta 2009 klo 18:27
Mukava kuulla ajatuksianne mamamyy ja Rasmus
Olen samoin kuin sinä mamamyy lisännyt liikuntaa todella paljon. Totuushan on kuitenkin se, että ruokavaliota keventämällä paino putoaa helpommin kuin liikuntaa lisäämällä. Itse kuitenkin tavoittelen painonpudotuksen lisäksi myös huomattavasti parempaa kuntoa sekä uutta energisyyttä ja terveyttä. Joten en ole kovin surullinen, vaikka loppupuolisko putoaisi hitaammin kuin alkupuolisko - kunhan vain joka tapauksessa putoaa. Samoin olen samalla mielellä, että tämä tehdään nyt lopullisesti, sillä uutta näin pitkää laihdutusta en enää halua.
Sulle Rasmus nostan hattua todella. Iso on urakkasi, mutta hienosti olet tsempannut. Itse myös yritän kohotella tuota tappelumielialaa tässä puolivälissä. Mietin myös tässä uusia keinoja, kuten uudenlaista liikuntaa ja uusia lajeja sekä myös uusia ruokia. Vähän nimittäin myös kyllästymistä olen itsessäni havainnut..
Mutta tsemppiä meille. Hieno saavutus, kun ollaan jo saavutettu tavoitteesta puolet sekä ylikin!
Kummajainen
-Hetki suussa, ikuisuus vyötäröllä.-
sunnuntaina, 22. helmikuuta 2009 klo 19:02
Moi
Minulla samaten 10 kg tavoitteena. Nyt 6 viikkoa kiloklubissa ja puolivälissä. Eli viime viikon punnituksessa mennyt 5,4 kg .
Toinen mokoma jäljellä.
Huomenna aamulla punnitus, käyn joka maanantai-aamu, ja kyllä jännittää. Mitään välipunnituksia en itselleni anna.
PS. kiloklubin avulla kavensin toissakeväänä 8 kg ihan helposti, mutta IHAN HELPOSTI tuli myös takaisin, ja korkojen kanssa !!
Nyt onkin ajatuksena opetella se painonhallinta, onneksi siihenkin on olemassa täällä oma ohjelma. Sitä en viimeksi käyttänyt...
Fairytale
perjantaina, 6. maaliskuuta 2009 klo 23:36
Jep täällä myös puolet lähtenyt. Ihan hyvinhän tässä kevääksi pääsee kuntoon. Ja pyritään siihen että kesän jälkeenkin ollaan samassa kunnossa. Elämäntapa remonttia tässähän ollaan tekemässä.
Kauheeta tsemppiä tosiaan on pidettävä yllä että jaksaa syödä kunnolla ja liikkua tarpeeksi.
Lindalinda
lauantaina, 7. maaliskuuta 2009 klo 10:20
Viime syksynä kun vielä kymppi oli jäljellä oli luja taistelutahto, mutta toisaalta oli esim. olo ettei voinut hassata hukkaan sitä työtä jota oli tehty.
(Olin syksyllä isossa konferensissa, jossa oli koko ajan se tunne, että olen se isoin nainen, vaikkei asia ehkei niin ollutkaan
)
Nyt on edessä tasapainoilua, mutta kyllä vaan joka viikkoon on saatava mahtumaan liikuntaa, jonka on vielä vaihdeltava ettei tympäänny ja edelleen ruokiakin pitää katsoa " sillä silmällä"
Asioita on tehtävä tänään, ei huomenna eikä ensi viikolla
Jos sais tässä parin vuoden aikana vaihdettua pari kiloa rasvaa lihaksiksi niin sitten hiukan helpottus
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 7. maaliskuuta 2009 klo 19:20 muokkaaja: Lindalinda »
[/url]
Jessie83
torstaina, 21. toukokuuta 2009 klo 18:49
Mulla alkaa urakka olla hiljalleen puolessavälissä. Muutama sata grammaa vielä, mutta noin niinkuin periaatteessa. Hassu juttu, mutta fiilis ei ole ollenkaan niin hieno kuin voisi kuvitella...
Olen tiputtanut painoa nyt n. 8kg. Jostain syystä en osaa olla riittävän iloinen ja ylpeä saavutuksestani, vaan ajattelen, että olen laihtunut VASTA 8kg ja vielä on toinen mokoma tiputettavana. Masentaa ajatuskin, etenkin kun loppua kohden on (kuulemma?) vaikeampaa saada kiloja lähtemään.
Musta on tullut hirveän kriittinen itseäni kohtaan. Olen kyllä iloinen, että paino oli viimeisen viikon aikana pudonnut 800g (jonka siis tiedän olevan hyvä määrä!), mutta silti olen pettynyt, etten pystynyt parempaan. Siis järki sanoo, että hyvin menee, mutta silti... Ehkä tämä on sitä, että alunperin suunnitelmissa oli olla kesään mennessä tavoitepainossa, mutta ahterilleenhan se meni, kun en jaksanut sitoutua riittävästi tähän klubiin.
Välillä meinaa jo jaksamattomuus iskeä, mutta onneksi sillon järkikulta muistuttelee, että niin paljon vaivaa on noiden kadonneiden kahdeksan kilon eteen nähty, ettei niitä kyllä enää viitsi kerryttää uudestaan!!!
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
- 3 KILOA POIS KESÄKUUN ALKUUN MENNESSÄ
tänään
kello 05:22
Terveys
»
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja perusaineenvaihdunta
tänään