Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Missä ajassa ja paljonko olet laihduttanut?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Missä ajassa ja paljonko olet laihduttanut?
Sivu:
1
2
3
4
...
20
21
22
23
>
Leppäkerttu
lauantaina, 8. elokuuta 2009 klo 12:19
Kokemuksia? Varsinkin te jotka olette jo jonkin aikaa mukana pyörineet?
Alkupaino ja pituus?
Tiucu
Tavoitepainoon(65kg) joulukuussa! Aloituspäivänä 3.9.08 96kg. Nyt 4.12.10 66,8kg. Pituus 170cm.
lauantaina, 8. elokuuta 2009 klo 13:18
Aloitin elämäntapamuutoksen 3.9.2008, jolloin alkupaino oli 96 kg. Kiloklubin löysin lokakuun alussa, nelisen kiloa pudotin ihan ominpäin ennen tänne tuloa. Vajaassa vuodessa olen laihduttanut 21,4 kg. Tähän vuoteen on sisältynyt 2 kk, jolloin paino pääsi nousemaan muutaman kilon
Mutta muuten on tullut tasaisen hyvää tulosta melko rauhallisella vauhdilla
mamma 2
en ole ylipainoinen vaan alimittainen :)
lauantaina, 8. elokuuta 2009 klo 19:30
heips
6.4 .09 aloitin muutosta tekemään paino silloin 97.6 kg
8.8 paino 84.2 kg eli siin noin 4 kk:tta ja painoa pois - 13.4 kg ja vyötäröltä n 12 cm
kiloklubissa aloitin 21.4
mukavaa lauantai illan jatkoa
Rustiina
perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 15:55
Aloitin täällä heinäkuun alussa lähtömitat 165 cm ja 74 kg. Tänään aamupaino oli 70,5 kg. Eka välitavoite on päästä 70 kg ja sen jälkeen 67 kg. Jos sitten tuntuu, että se ei vielä riitä 65 kg olisi aika hoikka olo, mutta ei vielä laiha
En oo koskaan aikaisemmin laihhduttanut ja tosi mahtava kokemus. Paino on pudonnut aika tasaisesti. Sudenkuoppina on olleet melkein joka viikkoiset kissanristiäiset, aina jotakin, siitä huolimatta olen selvinnyt hienosti. Kuinka paljon olisi lähtenyt, jos ne täytekakut olisivat jääneet syömättä.
Tämä tuntuu järkevältä tavalta laihduttaa. Liikuntaa on pitänyt toki lisätä, se on mielekästä, mutta sille ei vain ihan joka päivälle tahdo löytyä lapsiperheessä aikaa.
Jjoh
Älä haikaile unelmasi perään, vaan tee siitä totta!
perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 16:00
Aloitin vuoden alussa 64-kiloisena. Olen jotain 156cm pitkä nyt paino on näyttänyt useamman aamun 56.1kg. Ihan kohta 8kg lähteny ja sit kymppi....
)
sirppaj
Se parhainten nauraa kellä vahvin lääkitys!
perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 16:21
Aloitin KK joulukuussa 08.
Painoin tuolloin 65kg kilon olin ennen klubia jo laihduttanut.
pituutta 166cm ja paino nyt 57.4kg. Vatsanympärystä olen saanut -15cm pienemmäksi nyt 76cm.
ninam
Kolmas kerta toden sanoo?
perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 16:25
Aloitin helmikuun alussa. Painoa oli tuolloin vaihtelevasti 72,5 - 74 kg. Nyt painoa on 66,8 (viime viikolla tarkistettuna). Senttejä vyötäröltä on tuossa ajassa lähtenyt n. 10.
Se on kivi-iskelmää!
Etoile
maanantaina, 17. elokuuta 2009 klo 11:56
Heippa!
Aloitin laihduttamisen marraskuussa 2008 ja paino tippunut 45 kg. Mutta vielä olisi paljon matkaa jäljellä... Paino nyt 95 kg ja pituus 183 cm. Olen uusi täällä, tuntuu ihan mukavalta paikalta! Kaipaisin todellakin potkua laihduttamiseen, jumittaa pahasti (vaikka painoa onkin paljon tippunut..) Todellakin harmittaa että päästin itseni niin kauhean lihavaksi mutta toisaalta aina kun puntari näyttää vähemmän kuin edellisellä viikolla niin saahan siitä iloakin!
Flora's Secret
tiistaina, 18. elokuuta 2009 klo 03:07
Aloitin kiloklubissa lokakuussa 2008 ja laihduin 62,5 kilosta 58,5 kiloon jouluun mennessä. Jouluna ja uutena vuotena olin matkoilla enkä päässyt kirjailemaan, ja kotiin tullessa tammikuussa paino oli taas yli 60kg. Aloitin kiloklubissa puhtaalta pöydältä ja olen jatkanut koko vuoden tunnollisesti, ja nyt paino on alle 57kg.
Vuonna 2006 laihdutin 14 kg (70->56) viidessä kuukaudessa rääkkäämällä itseäni painonvartijoiden pisteillä. Olin heikko ja huonovointinen ja jopa kauppareissut piti suunnitella niin että syön juuri ennen, jotta pääsen kauppaan ja kotiin pyörtymättä. En suosittele kenellekään.
Nyt voin mainiosti, jaksan lenkkeillä ja olen hyvätuulinen oma itseni!
Käyttäjänimetön
Rantakunnossa ne hylkeetkin on! 6.5.09 140,0kg -> 20.6.10 99,8kg
tiistaina, 18. elokuuta 2009 klo 07:24
Toukokuun alussa painoin 140,0kg ja nyt n. kolme ja puoli kuukautta myöhemmin vaaka näytti tänä aamuna lukemaa 115,2kg eli toivottavasti lähipäivinä paukkuu 25 pudotetun kilon raja. Vielä jos saisi pudotettua n. 20-25 kiloa niin voisi pikku hiljaa olla tyytyväinen, sillä pituuttakin on kuitenkin 187cm, enkä tahdo liian hiirulaiseksi...
Sivu:
1
2
3
4
...
20
21
22
23
>
Sivun alkuun