Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Minä pystyn siihen!!!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Minä pystyn siihen!!!
Sivu:
1
2
3
>
Ninneli
perjantaina, 10. helmikuuta 2006 klo 10:17
Minä pystyn siihen! Maanantaina tulee kuusi viikkoa täyteen painonpudotusta ja elämä on nyt jo 7,5 kg kevyempää. Nyt ei periksi anneta. Minä TODELLA pystyn siihen!
Ananas1
perjantaina, 10. helmikuuta 2006 klo 10:19
Hyvä hyvä! Tsemppiä vaan jos jatkat!!!!
Ninneli
perjantaina, 10. helmikuuta 2006 klo 10:21
Tottakai jatkan! Ja pitkään...... Vielä n 30 kg pois.
Nimetön käyttäjä 24515
maanantaina, 20. helmikuuta 2006 klo 21:28
Vautsi hieno homma
. Minä vasta aloitin, mutta onneksi kesään on vielä aikaa :lol:
Milla
sunnuntaina, 2. huhtikuuta 2006 klo 19:07
Heipä hei!
Kuinkas täällä menee? Tilannetiedotusta kartoittamassa... Itselläni vasta ensimmäinen päivä takana, mutta hei jostainhan se on aloitettava. Sama kuin kukaan läheisistäni ei olisi uskonut, että pystyn lopettamaan tupakoinnin niin tässä sitä vaan ollaan jo oltu kaksi kuukautta ilman... että siinäpä teille kannustaville epäilijöille :twisted: (ystävilleni siis) no mutta tästä siis alkaa uusi koitokseni...
oh-hoh
maanantaina, 3. huhtikuuta 2006 klo 13:38
tilluri-talluri!
näin sitä ollaan ihka eka päivää klubissa mukana! Millalle, jotta tupakkalakko oli helppo tehdä (itsekin 30 vuotta tupakoineena, lakossa jo 1 v+3 kk), mutta miten tuntuukaan vaikealta vähentää syömistä, lopettaahan sitä ei voi!-mulle on tullut painoa tupakoimattomuuden jälkeen n.10 kg, se pitäis ainakin saada pois ja vähän lisääkin, mutta kompastun aina iltasyöntiin. Aattelin, josko tästä sais uuden virikkeen tähän ikuisdiettaukseen:klubin sivuja vaan hetimiten selaamaan, kun iltasyöpöttely vaanii!!
Shamrock
maanantaina, 3. huhtikuuta 2006 klo 19:04
Tästä se lähtee! Ekaa kertaa tänään täällä ja toivottavasti intoa riittää. Pelottaa vaan, että musta ei ole tähän, mulla ei nimittäin ole lainkaan itsekuria...
ops:
Pul Lukka
pienin askelin...
maanantaina, 3. huhtikuuta 2006 klo 22:20
...ja aloitan kauhen suuren urakkani (20 kg tiivistä läskiä).Kyll se siitä...Päivä kerrallaan! :roll:
Neppunen
"Tekosi kantavat iäisyyteen"
tiistaina, 4. huhtikuuta 2006 klo 08:26
Miulle on suuri saavutus, että olen ollut tällä upealla ohjelmalla jo perjantaista asti, eikä ole nälkä ollut! Välillä tulee vaan kamala tuska, että vieläkö jotain on "pakko" syödä, että saa nuo kalorit täyteen. Huh huh! Oikein pelottaa perjantainen puntarin vierailu, että mitä se mahtaa näyttää. Tuo kalorimäärä tuntuu tosi suurelta.
Mutta eipä ole ollut hillitsemättömiä himoja mitään ruokaa tai makeaa kohtaan, kun syö niin että napa roikaa! Ja mitä olen huomannut, niin turvotus on ainakin kadonnut ja vessassa tulee juostua yölläkin, kun nesteet liikkuu. Sitähän se alussa taitaa olla, nesteet virtaa :roll: onneksi kehosta poiskinpäin :lol:
Mutta
Tsemppiä!
kaikille! Yhdessä me tää homma hoidetaan eiks joo!!
janskutar
tiistaina, 4. huhtikuuta 2006 klo 13:41
viikko takana pisteiden laskua ja liikkumista ja vaaka näytti 100 grammaa plussaa, menkat tosin saattaa olla syynä. Nyt liityin tänne ja yritän pysyä joukkohysterian kourissa ja sitä kautta ruodussa. Tsempataan toisiamme!
Sivu:
1
2
3
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
- 3 KILOA POIS KESÄKUUN ALKUUN MENNESSÄ
tänään