Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Mikä ´´palkinto´´ odottaa kun tavoiteltu paino on saavutettu??
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mikä ´´palkinto´´ odottaa kun tavoiteltu paino on saavutettu??
Sivu:
<
1
2
3
4
...
16
17
18
19
20
21
22
>
Sipetin
Elämä on täydellistä juuri sellaisena kuin se on.
tiistaina, 14. kesäkuuta 2011 klo 10:00
Kyllä palkitsen itseni sillä että vedän ainakin ensimmäisenä lempparifarkut jalkaan! niihin en ole mahtunut muutamaan vuoteen. Ja vaikka olisi millainen konkurssi olisi niin shoppailemaan uusia vaatteita... edes ihan pari vaan...
Mut se hyvä mieli on ja olo omassa kropassa on varmasti se paras palkinto!
Omppu_2011
sunnuntaina, 19. kesäkuuta 2011 klo 11:53
Mielenkiintoinen ketju, oli mukava lukea miten aiotte palkita/olette palkinneet itseänne laihtumisen myötä.
Itse en ole sen tarkemmin miettinyt vielä tällaista palkitsemista, mutta täytynee pistää mietintään
Toki joitakin palkintoja on odottamassa, kuten
- pienempi bmi
- normaalipaino (vaikka siihen hurjasti onkin matkaa, mutta uskon kyllä onnistuvani ajan myötä!)
- parempi kunto, että jaksan harrastaa paremmin liikuntaa ja uskallan lähteä kokeilemaan uusia lajeja
- polvien särky ja selkäkivut pienempinä/poissa
- yksi tavoitemekko on odottamassa, ohuilla olkaimilla oleva, aivan ihana musta juhlamekko, johon on matkaa kymmeniä kiloja
Kuten monella muulla ketjussa, itsellänikin tatuointi on ollut mietteissä pitkään ja se voisi olla palkintoja tähän tavoite painoon liittyen. Täytyykin miettiä tarkemmin olisiko se palkinto sitten tavoitepainoon päästyäni tai ehkä puolessa välissä... Palaan asiaan myöhemmin.
Mosselo
puoli kiloa viikossa on 26 kiloa vuodessa
sunnuntaina, 19. kesäkuuta 2011 klo 12:12
Moi
Mä kerään kanssa Nomination-koruun paloja aina pudotetusta kolmesta kilosta, tänään saan hakea uuden..
elisal
sunnuntaina, 19. kesäkuuta 2011 klo 12:57
Mä ajattelin ostaa jotkut vähän kalliimmat farkut, vaikkapa Dieselit. Ne sitten auttaa myös pysymään siinä painossa, alkaa kyllä vaivaamaan mieltä jos on ostanut kalliit farkut ja sitten ei enää mahdukaan niihin, niin täytyy pysyä sutjakassa kunnossa
Tähti1
Anything is possible, nothing is easy.
sunnuntaina, 19. kesäkuuta 2011 klo 18:37
Sitten kun olen tavoitteessa aloitan uudelleen vanhan harrastukseni ratsastuksen, se on nyt jäänyt pois harrastuksista n.7 vuotta sitten ja nyt en viitseisi heppoja painollani kiusatakaan, mutta sitten kun olen tavoitteessa otan vaikka kymppikortin paikalliselta ja opettelen uudelleen. Ratsastus on tosi ihanaa, välillä on oikein ikävä sitä, tosin jo välillä olen ehtinyt ajattelemaankin että ikinä en varmaan tule siihen kuntoon että kehtaisin pollen selkään ponkaista.
sappsu
Opettele elämään tässä hetkessä. Älä odota, että elämä alkaa vasta huomenna.
maanantaina, 20. kesäkuuta 2011 klo 12:12
Me lähdetään avokin kanssa ulkomaille
ja sitten kunhan saan vatsalihaksia näkyviin, niin otan napakorun uudestaan
se on sitten joskus tulevaisuudessa
ja en tietenkään nyt osta uusia vaatteita, ennen kun olen laihtunut, joten uusien vaatteiden ostamistakin voisi pitää eräänlaisena palkitsemisena?
riggetti
torstaina, 23. kesäkuuta 2011 klo 18:22
80kiloo on mittarissa...joten hotellivkoloppu odottaa
marimintti
keskiviikkona, 29. kesäkuuta 2011 klo 12:27
Kunhan vielä paino putoaa vähän ja pysyy siinä, ostan hevosen. Yhteisen tyttärelle ja itselleni. Entisessä painossa ollessani emme voisi jakaa samaa hevosta, tytär on pienempi kuin minä, mutta jos tämä tyttö (=minä) vielä laihtuu edes himpun, meille tulee OMA HEVONEN!!!!
Aika huimaa. Tallia laitellaan jo. Laitumet ja metsätiet valmiina omilla mailla. Vain polle puuttuu. Voi elämä ja kadotetut kilot... se toteutuu sittenkin!
Tuultapäin
Asenne ratkaisee aina!
tiistaina, 24. huhtikuuta 2012 klo 07:45
Heips. Täälä palstalla on ollu tosi hiljaista. Varmaan monella on kuitenkin unelmia joita haluaa toteuttaa kun saavuttaa tavoitteensa.
Itse en tähän muutaman kilon pudotukseen ole miettinyt varsinaista motivaattoria. Se napakoru on kyllä ollut mielessä useamman vuoden ajan, mut en ole vielä rohjennut ottaa. Tuntuu et ois kiva kun ois muutenkin timmimmässä kunnossa. Tiedä häntä.
Vaatteethan ne aina motivoi.
Ainakin uusi kesämekko täytyy hankkia ja kengät.
Ehkä ois viisasta lahjoa itseään jollain tapaa kun saa pidettyä saavutetun painon kuukaudesta toiseen.
Eliza86
Elä päivä kerrallaan!
tiistaina, 24. huhtikuuta 2012 klo 07:56
Itse aion ottaa kylkitatuoinnin. Iso sellaisen
ku ei tähän makkarakylkeen sovi mikään
Sivu:
<
1
2
3
4
...