Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Mikä ´´palkinto´´ odottaa kun tavoiteltu paino on saavutettu??
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mikä ´´palkinto´´ odottaa kun tavoiteltu paino on saavutettu??
Sivu:
1
2
3
4
...
19
20
21
22
>
riggetti
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 03:07
Itseäni odottaa 80kg jonkinnäköinen hotelli vkoloppu
JA jos pääsen 65kg saan moottoripyörätakin jota olen haaveillut.. Maksaa sellaisen 250euroo...
Tiipet
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 07:56
Uudet hampaat
Kun 65kg vaa'assa (matkaa 2,2kg) käyn laitattamassa itselleni kuoret etuhampaisiin ja valkaisutan muut. Tämän palkinnon ansaitsin oikeestaan jo muutama vuosi sitten kun lopetin tupakoinnin, mutta nyt asetin sen itselleni uudelleen tavoitteeksi.
Matkan varrella olen palkinnut itseäni milloin milläkin pienellä. Ja takana on siis 14,8 pudotettua kiloa.
ELP
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 08:00
Mulla tavoite vielä 10 kg:n päässä. 6 kiloa on jo pudonnut. Kun saavutan välitavoitteen (0.8 kg:n päässä), ostan uuden huulipunan ja jotakin muuta kivaa meikkitarviketta. Kun pääsen tavoitepainooni, otan lävistyksen. Olen jo vuosikausia miettinyt sitä ja nyt on aika panna se haave täytäntöön.
louboutin
Everything's cool as long as I'm getting thinner
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 09:46
Viimeksi kun laihdutin, palkinto oli kielikoru. No, mulla on nyt lävistys
Tämä oli kyllä melkein kaksi vuotta sitten.. Nyt kimmokkeena on kolmas lävistys, jota ei kehtaakaan ottaa jos ei ole timmimmässä kunnossa. -10kg (jos mun keho siihen suostuu) ja napakoru.
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 10:01
Puoliso on kinunnut, että lähtisimme jonnekin pidemmälle matkalle, mutta minä en ole suostunut kuin max 4 h lentoihin. Nyt sitten puoliso sanoi, että kun olet laihtunut niin paljon ja jaksatkin paremmin niin eiköhän lähdettäs jonnekin kauemmas. Voitaisiin ensin kuulema tehdä viikon harjoitusmatka tuonne n. 6 h päähän ja sitten kun lopullinen tavoite on saavutettu niin jonnekin kauas, kuten Brasilia, Thaimaa. Täytyy katsoa, mitkä on olot ja miten luonnonvoimat koittelee juuri sitä maanosaa silloin. Nyt ainakin Japani - Chile akselilla on melkoisia maanjäristyksiä.
Omenaunelma
Aloitus 7.1.2010: BMI 24,7
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 10:39
Mulla on välitavoite 65 kg nyt saavutettu, ja siitä olen luvannut itselleni oikeat treenitamineet virttyneiden verkkareiden tilalle. Tänään menen katselemaan löytyiskö jotain mieleistä.
Lopullisen tavoitteen (60 kg) palkintoa en ole päättänyt vielä. Ehkä joku hemmotteluhoito tai uusi hiustyyli voisi olla kiva..
Moonlightshadow
Liika on aina liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 10:48
Matkaa tavoitteeseen jäljellä 30kg, mutta matkan päässä siintää 10 pvän hemmotteluloma paratiisisaarella (Seychellit, Malediivit, Karibia tms.)
-Moonlightshadow-
Neufchâtel
Tästä ei pääse, kuin alaspäin!
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 11:01
Jimmy Choon kengat haetaan Lontoosta.
Matkoja on luvassa paljon, mutta en osaa niita jotenkin enaa palkinnoiksi luokitella, kun tyon puolesta on lahes puolet vuodesta muutenkin jollain reissulla
Pumpero
“Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.”
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 11:07
Itselläni on kun pääsen 80kg varaan itselleni kampaajan, Nyt paino siis 85,5kg.
Ja kun pääsen 75kg ostan itselleni uuden palan nomination koruun. Ja kun pääsen 70kg varaan itselleni hierojan..
Ja sitten joskus kun pääsen 60kg paikkeille niin otan tatuoinnin..
adis
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 11:19
Kun pääsen tavoitteeseen ja pysyn siinä puoli vuotta ostan haluamani kellon ja kaulakorun. Ja kun ensin on tavoitepaino saavutettu, ostan farkut ja menen kampaajalle.
Sivu:
1
2
3
4
...
19
20
21
22
>
Sivun alkuun