Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Mieskin jo huomannut
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mieskin jo huomannut
Sivu:
<
1
2
3
4
Marru09
torstaina, 14. tammikuuta 2010 klo 23:29
Mä päätin kans, etten kerro miehelle tästä vihdoin alkaneesta laihdutus projektista. Katotaan kuinka monta kiloa ehtii paino tippua ennen kuin mies huomaa.
kuunkantaja
perjantaina, 15. tammikuuta 2010 klo 12:09
Miä olen puhunut lähinnä miehelle (+ täällä) tästä projetista, muille en alun jälkeen juurikaan. Ei se välttämättä nyt koko ajan superkiinnostunut ole, varsinkin jos alan monologittamaan kaikesta yleisestä laihdutukseen liittyvästä, josta olen itse nyt kiinnostunut, mies taas ei aina-hoikka-poikana tietenkään niin ole. Lisäksi kun tämä on sen puoli vuotta jo kestänyt, olen ehkä puhunutkin aika paljon
Mutta mieheltäni olen saanut parhaan kannustukseni + rehellistä palautetta. Itsellä kilot aluksi lähti hitaasti (no hidasta on nytkin) ja enemmänkin mittanauha paremmin osoitti laihtumista. Itse en nähnyt sitä ollenkaan, mutta mies kyllä jo kuukauden jälkeen totesi että olen laihtunut sekä vyötäröltä että kasvoista. Nykyisin se on vähän huolissaan, että takapuoli laihtuu liikaakin
Mutta tulee siitä kyllä hyvä mieli, kun saa joltain rehellistä positiivista palautetta. Tai siis varsinkin jos se on oma mies.
Sivu:
<
1
2
3
4
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
- 3 KILOA POIS KESÄKUUN ALKUUN MENNESSÄ