Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Mieskin jo huomannut
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mieskin jo huomannut
Sivu:
1
2
3
4
>
Kettu
lauantaina, 10. kesäkuuta 2006 klo 12:48
Juu, mies sanoi eilen, että on sulla pylly pienentynyt :lol: ja se on paljon. Tarkoitan sitä, että eihän ihminen, kuka on jatkuvasti vierellä huomaa laihtumista. Mutta nyt mieskin on huomannut laihtumiseni. Kyllä se kannustaa ihan älyttömästi, tästä on hyvä jatkaa
Iso-Alli
lauantaina, 10. kesäkuuta 2006 klo 12:53
Tosi mahtavaa kun mies kannustaa ja kehuu. Siitä jos mistä saa motivaatiota.
Kettu
lauantaina, 10. kesäkuuta 2006 klo 12:57
Kiitos Alli :lol: Toivon, että muillakin läheiset ihmiset huomaavat laihtumisen, se on niin hyvää motivaatiota
Johna
lauantaina, 10. kesäkuuta 2006 klo 16:34
Tässä on yksi syy, miksi en ole juuri kertonut ihmisille, että olen Kiloklubissa: tahtoisin, että he vain huomaisivat, että olen pienentynyt (sitten joskus). Siitä tulee mielettömän hyvälle tuulelle, kun toinen kysyy, oletko laihtunut ja voi vastata myöntävästi!
Miehelle tuossa pari päivää sitten paukautin, että olen kyllä laihtunut kaksi kiloa, kun hän kehtasi väittää, että kaksoisleuka olisi suurentunut.
No, se johtui vain asennostani ja siitä kulmasta, josta hän minua katseli. Mutta todella, jos hän jonain päivänä huomaa pienentymisen, sitä on syytä juhlia! Eihän hän tahtonut tajuta jatkuvaa lihomistanikaan, kun joka päivä näkee.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Tuikkis
lauantaina, 10. kesäkuuta 2006 klo 17:49
Hei!
Kiva juttu jos mies huomaa ja vielä huomauttaakin laihtumisesta. Sitä tässä nyt ootellaan... Onneksi kuitenkin yksi työkaveri on huomannut. Kiloja on nyt pudonnut 5. Ihan hyv' juttu!
Raili
Parempi myöhään kuin ei silloinkaan
lauantaina, 10. kesäkuuta 2006 klo 18:35
Juupa juu... Tutulta tuntuu! En ole itsekään kenellekään kertonut. että tällaiseen "hömpötykseen" olen itseni laittanut :lol: Mutta sitä minäkin odotan, koska joku ihan lähipiiristä huomaa miten (toivottavasti ) mittani alkavat pienentyä. Alku oli todella hankalaa, eikä paino pudonnut mihinkään, mutta nyt parin viime viikon aikana tuloksia on alkanut näkyä ja kokonaisuudessaan painoa on haihtunut jo viitisen kiloa.
Tsemppiä kaikille ja mukavaa kesää!
Nina
perjantaina, 16. kesäkuuta 2006 klo 15:02
Totaalisen turhamaisena naisena elämäni tähtihetkiä oli se, kun miesystäväni otti minua vyötäröstä ihanalla otteellaan ja sanoi: "hmm... täältä on selvästi lähtenyt pois jotain"
Niillä kehuilla taas jaksaa jatkaa
kumina
sunnuntaina, 18. kesäkuuta 2006 klo 22:22
Voi tota päivää odotellessa :lol: Onnea!
Johna
torstaina, 31. elokuuta 2006 klo 21:57
kumina
Voi tota päivää odotellessa :lol:
Sitä päivää minäkin odottelen, että mies huomaisi. Viikonloppuna sanoin ihan suoraan, että olen laihtunut 5 kiloa ja kysyin, huomaako. Hän oli hetken hiljaa ja kysyi sitten: "Ihan totta?" Voi jumpe...
No, pääasia, että itse tiedän ja tunnen pudotuksen olossa ja vaatteissa!
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Nimetön käyttäjä 22674
perjantaina, 1. syyskuuta 2006 klo 14:56
Minä puolestani melkein päivittäin kysyn mieheltä, että onko minun maha pienentynyt, kun itsestä tuntuu, ettei se pienene ollenkaan. Hän sanoo joka kerta, että no ihan selvästi. Se on tietysti mukavaa, mutta luulen, että hän sanoo sen vain siksi, etten vain luovuttaisi.
Lupasi muuten etelän matkan, kun kilot on pudonnut.
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
- 3 KILOA POIS KESÄKUUN ALKUUN MENNESSÄ