Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Laihtumisen keveys...
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Laihtumisen keveys...
Mammeli x3
perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 20:02
Onpas ihana tunne, olen laihdutusmatkani puolivälissä, hieman sen yli (pudotettuna 26kg, vielä pudotettavaa 20kg). Vaikka matka on vielä pitkä olen päässyt siihen pisteeseen että koen olevani hoikempi kuin aikoihin. Alkulaihdutuksen tuskastelu siitä kuinka paljon tulee pudottaa, ja kuinka yksi puolikiloa tuntuu niin mitättömältä on vaihtunut siihen kuinka jokainen puolikiloa on ihana saavutus, olen taas pikkiriikkisen hoikempi kuin ties kuinka pitkään aikaan. Ja siitä oikeasti jaksaa iloita! Jokainen pieni askel on vihdoin suuri saavutus, ei pieni ja mitätön loputtomassa suossa...ihanaa että pää on vihdoin kääntynyt näin
.
Toki niitä synkkiä hetkiä tulee, toisena päivänä turvotus on sellaista että rumaksi sen peilikuvansa kokee, mutta nämä synkeät olotilat ovat lähinnä silloin kun paino jumittaa tai kipuaa salaa takaisin...mutta pääsääntöisesti jokainen pudotettu puolikiloa saa aikaan muistelun siitä että olen hoikempi kuin vuosiin ja kannustaa innolla jatkamaan...
Onkos kukaan muu päässyt jo kiinni laihtumisen keveyteen raskaan "odottamisen"(milloin olen tavoitteessa/en ole ikinä tavoitteessa tuskailun) sijasta?
¨Tiinuli
sunnuntaina, 20. syyskuuta 2009 klo 14:32
Täällä yksi sellainen. Mukavampi liikkua kevyempänä. Nauti noista ihanista hetkistä ja ole ylpeä itsestäsi!
Paljon tsemppiä sinulle!
Annapurna_
torstaina, 24. syyskuuta 2009 klo 12:53
Juuri tänä aamuna hehkutin avokille, kuinka helppoa tämä loppujen lopuksi on. Olen ollut kiloklubilainen kolmisen viikkoa, ja painoa on lähtenyt semmonen puolitoista kiloa. Tiedän että olen vasta alkutaipaleella ja eteen tulee vielä monet itkupotkuraivarit, mutta aina kun vaaka näyttää satakin grammaa eilistä vähemmän, niin jo on koko aamu yhtä hymyä.
Puolen kilon päästä painoni alkaa kutosella, mikä on tavoitepainon ensimmäinen luku. Olen ihan älyttömän onnessani.
Ja "kaikki tämä" vain sillä, että on alkanut syödä kunnolla ja liikkua vähän enemmän. Ei mitään poppakonsteja, hyvinkin yksinkertaista.
...Tähän asti.
Entinen raikulityttö, nykyinen kuntosaliohjaaja:
http://acekemppainen.blogspot.com/
piliv78
perjantaina, 25. syyskuuta 2009 klo 12:22
Minä en edelleenkään tajua sitä, että olen niin paljon keveämpi kun olen. Joudun oikein laskimella laskemaan uudestaan ja uudestaan. Mutta kai se on tajuttava, kun laskin sen kertoo. Ja kyllä peilikin kertoo. Mutta parhaiten kertoo ystävät ja tuttavat.
Onhan niitä synkkiä hetikä täälläkin. Paino saattaa heitellä +/- 3 kiloa. Mutta kyllä se siitä kun taas ollaan miinuksen puolella.
Ja lenkkeily on kivaa. Olen jopa jaksanut juosta. Sitä en ole tehnyt sitten viimeksu kun ala-asteella.
Tsempitykset kaikille!
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys
»
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja perusaineenvaihdunta
tänään
kello 03:54
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä