Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Kuinka paljon olet tiputtanut painoa tähän mennessä?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kuinka paljon olet tiputtanut painoa tähän mennessä?
Sivu:
1
2
3
4
...
58
59
60
61
>
Sinikeiju
Unelmoi rohkeita unelmia, ja se mitä unelmoit, sellainen sinusta joskus tulee. - James Allen
perjantaina, 8. syyskuuta 2006 klo 10:19
Aloitin painonpudotuksen toukokuun 15 päivänä 2006.
Minulta on tippunut painoa tähän mennessä -6,4 kiloa. SIIS 12 VOIPAKETIN VERRAN. Olen aikaisemmin tiputtanut samassa ajassa 18 kiloa. Nyt otan painonpudotuksen tosi iisisti.
En ole mitenkään tiukkapipoisesti noudattanut tätä ohjelmaa. Jos olisin, niin varmasti olisin laihtunut enemmänkin. Syön kasviksia sen 500 g päivässä. Liikun enemmän kuin ennen. Housut täytyy kohta vaihtaa pienempään. Nyt alkaa housut valua vyötäisiltä alas.
Hiljaa hyvä tulee!
malu
perjantaina, 8. syyskuuta 2006 klo 10:55
Liityin heinäkuun 13 ja painoa tippunut tähän mennessä 3 kg.
Ekaan tavoitteeseen vielä matkaa 3,5 kg siitä sitten ajattelin vielä 2 kg yrittää pudottaa pois
.
Pidän tästä hitaamaasta tahdista jos tämä sitten olisi pysyvämpää.
Vyötä jo saa kiristää yhtä pykälää kauemmas...ihanaa...
Leinikki
Parempi yksi ruuvi löysällä, kuin kymmenen kireellä :p
perjantaina, 8. syyskuuta 2006 klo 11:46
Tulin tänne 4.4. ja paino on pudonnut 8,6 kg.
Tahti on sellaista 350 g/vkk, joka lienee ihan hyvä, mutta minun kärsimättömälle luonteelleni liian hidas...
En ole lisännyt liikuntaa, joka on olemattomasta olemattominta... tarttis teherä jotaki... mutta olen lisännyt rutkasti rasvan ja proteiinin osuutta energianlähteenä entisen hiilarivoittoisen kustannuksella. Se tuntuu sopivan minulle paremmin.
Energiamäärä ruokavaliossani on huomattavasti pienempi, kuin kk:n suosittelema 1500 kcal, useinmiten se on 1100-1200 juuri tuon olemattoman liikuntani vuoksi.
rehevä-Annukka
perjantaina, 8. syyskuuta 2006 klo 12:28
Liityin mukaan heinäkuun lopulla eikä paino ole tippunut VIRALLISESTI kuin 1-1,5 kg (taisin alun perin merkitä lähtöpainoni hieman alakanttiin tosin). Eipä tuo mittanauhakaan näytä kovin ihmeellisiä kapenemisia (n. -2 cm), mutta olenkin mitannut valitettavasti vain vyötärön seutua. Pakarat ja reidet sen sijaan saattavat olla merkittävämminkin ohentuneet, päättelen sen muutamista housuista. Tällä viikolla vatsa on ollut koko ajan aivan kipeän turvonnut. Ihmettelen hieman mistä johtuu, vaikka olen syönyt samaan tapaan kuin edellisetkin viikot. Vettäkin olen mielestäni juonut reippaanlaisesti, mutta ehkä liikunta on jäänyt hieman vähemmälle kuin aiemmin.
Koska lisäkiloni ovat tulleet noin vuodessa - puolessatoista, niin lähden siitä ajatuksesta, että samassa ajassa hoikkenen ne poiskin. Malttia siis kehiin siskot ja veljet :wink: .
pompula
perjantaina, 8. syyskuuta 2006 klo 13:49
Minä tässä laihduttelen noin 19 vuoden vanhoja läskejäni. Ovat tosi lujassa, kun ovat lähes niin kauan saaneet olla rauhassa. Joskus olen saanut jopa 10kg
pois, mutta hitaasti ja varmasti ovat palanneet.
Nyt huhtikuun alusta paino on pudonnut reilun 2kg. Ohjelmaa olen noudattanut melko hyvin, mitä nyt joskus energiaa on tullut alle 1500 kcal. Proteiineilla olen viime aikoina ruvannut korvaamaan jonkin verran hiilihydraatteja.
Liikuntaan olen myös alkanut panostaa, kun vihdoin aloitin vesijuoksun.
Se näköjään on se minun juttu. On kevyttä menoa, vaikka väitetään tehokkaaksi. Siinä en tarvitse kaveria, kuten lenkkeilyssä.
Samoin joka päivä jumppaan vastuskuminauhan kanssa.
Jotta, eiköhän se tästä.
Johna
perjantaina, 8. syyskuuta 2006 klo 15:27
Virallisen punnituksen mukaan (maanantailta) alkupainosta on lähtenyt 6 kiloa.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Pyllerö
perjantaina, 8. syyskuuta 2006 klo 17:53
Täällä kiloklubissa huhtikuun puolesta välistä tähän päivään paino on pudonnut 11,5kg ja siitä kun olen tämän projektin aloittanut (huhtikuu -05) pudotusta on tullut 24 kg.
Hilkka H
Ystävyys on kuin yksi sielu kahdessa ruumiissa.
perjantaina, 8. syyskuuta 2006 klo 19:37
Minä aloitin 12.6 ja eilen oli lähtenyt -13 kg. Ihan tyytyväinen olen ja nyt kun on kevyempi olo, niin olen alkanut liikkuakin enemmän. Sen puolitoista tuntia olen koiran kanssa kävellyt aiemminkin joka päivä, mutta nyt juoksen siitä matkasta osa. Ajallisesti on kyllä lenkki lyhentynyt, mutta matkassa ei yhtään. Ostin myös stepperin ja sillä poljen vaihtelevia aikoja telkkaria katsellessa. Mainio laite.
Vielä tarvii tiputtaa koko joukko, että sinne alle 60 kg pääsen, mutta kohta ollaan puolivälissä koko tavoitetta.
Katjushka
Yritetään vihdoinkin oikeasti tosissaan!
perjantaina, 8. syyskuuta 2006 klo 21:43
Virallisesti on tippunut vain 3 kiloa KK:hon merkitystä aloituspainosta. Paino kuitenkin nousi pari kiloa heti liittymisen jälkeen ennenkuin ryhdyin ohjelmaa oikeasti käyttämään, joten oikeasti tätä painoa on tippunut 5kg.
Eli periaatteessa kilo per kuukausi. Nopeamminkin voisi tippua, runsaat kymmenen kiloa vielä jäljellä. Mutta sinänsä nopeudella ei ole väliä, kunhan vain paino tippuisi.
Polly
perjantaina, 8. syyskuuta 2006 klo 21:46
25.03.06 alkoi mun kilojen karistaminen. Tähän mennessä pudotusta 22.5kg :wink: Vielä lähes kymmenen aion tiputtaa.
Sivu:
1
2
3
4
...
58
59
60
61
>
Sivun alkuun