Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Kiloklubissa opin, että...
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kiloklubissa opin, että...
Sivu:
1
2
3
>
Lansku
Elämä on jotain suurempaa...
perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 13:54
Morjens!
Olen täällä suht. uusi mut aivan koukussa
Jotenkin se kk on pistänyt mut asoista eri tavalla näkemään. Nii kysyn - mitä olet oppinut kiloklubissa?
Itse olen muutama asia oivallut:
- rasva EI OO PAHA! sitä saa ja pitää syödä - kunhan se on "hyvä rasva"
- "kohtuullisesti" tarkoittaa itse asiassa aika paljon! vaikka olen syönyt jätskin tai piirakan, pallojen rivi saattaa silti olla vihreä (no ok, joskus keltavihreä)
- kun herkkuja ihan oikeasti
saa syödä
niitä on helpompi
jättää syömättä
- terveelliset elämäntavat ovat itse asiassa hauskoja ja helppoja
elikkä näin...
Flora's Secret
perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 18:38
Kiloklubissa opin, että:
- olen vuosiakausia syönyt aivan liian vähän proteiinia ja rasvaa.
- 400g ei ole järkevä karkkiannos, vähemmällä pärjää.
- 300 kcal syömiseen menee muutama minuutti, niiden kuluttamiseen paljon enemmän.
- herkuista täyskieltäytyminen ei toimi.
- en sittenkään ole maailman lihavin ja rumin ihminen, meissä kaikissa on jotain kaunista.
Lansku
Elämä on jotain suurempaa...
perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 20:08
Rustiina
perjantaina, 14. elokuuta 2009 klo 21:15
Yllätyksenä on tullut, että ruokavalioni on ollut liian vähärasvainen ja olen syönyt liian vähän. Vettä juon yhä liian vähän. Olen myös oppinut, että minulla on hyvä ateriarytmi, pohjimmiltaan syön todella terveellisesti (ei kermaa ym. lutrata...). Yllätys on myös ollut, että mitään makeanhimoja ym. ei ole tullut kuurin aikana, ehkä juuri siksi, kun se ei ole kiellettyä. Myös kuitujen kanssa on vielä ongelmia.
Euroopan Keuhko
Klubiemäntä
lauantaina, 15. elokuuta 2009 klo 11:51
Kiloklubissa opin, että
- rasva ei tosiaankaan ole pahasta
- sitä voi kuvitella syövänsä runsaasti hedelmiä ja kasviksia ja silti syödä niitä liian vähän
- laihtua voi syömällä ihan tavallista arkiruokaa ja joskus herkkujakin
- on itse asiassa helpompaa ja mukavampaa saada järkevä ruokavalio kasaan syömällä oikeaa ruokaa kuin voileipä-jugurtti-hedelmälinjalla
- paino voi pysyä kontrollissa ilman että koko ajan laskee kaloreita, pisteitä tms.
- liikunnan ei tarvitse olla veren maku suussa rehkimistä, ja siksi...
- elinikäinen sohvaperunakin voi oppia tykkäämään säännöllisestä liikunnasta
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
lauantaina, 15. elokuuta 2009 klo 12:12
- Riittävä proteiininsaanti pitää nälän poissa.
- Sopivasti syöden ei tule niin pahoja herkuttelukohtauksia. Tuntuu helpommalta jättää se herkkujen syöminen kohtuullisiin määrin.
- Fiilis on parempi kun tuntee tekevänsä jotain hyvää terveytensä eteen. Vaikka paino putoaa maltillisesti, niin päivittäinen positiivinen fiilis ruokailujen suhteen kannustaa eteenpäin ja tuntuu, että paino olisi muka kohisten pudonnut.
tessu25
lauantaina, 15. elokuuta 2009 klo 12:16
Olen oppinut,myös että noita hyviä rasvoja on saatava tarpeeksi.Olen syönyt liian vähän hyviä rasvoja.Olen myös ollut painonvartijoissa ja kyllästyin pisteiden laskuun.
- kiloklubissa ajettelen,että tämä ei ole pelkästään laihdutusprojekti vaan elämäntapamuutos ja se voi olla mahdollista,koska tälläistä ruokavalioo on mielekkäämpää noudattaa pidemmänkin aikaa.
- Olen oppinut,että laihtuakseen ei tarvi potea nälkää.
Paljon on vielä oppimista,mutta olenkin aika uusi tulokas kk:ssa. Lohduttavaa oli ukea,että pitää antaa itsellensä aikaa oppia uusi elämäntapa.Etten olekkaan huono,kamala ihminen,kun repsahdankin iihen suklaalevyy.sen ei tarvi atrkoittaa,että repsahdus kestää viikon.
oppimista on vielä,että voin herkutella kohtuudella.En ole uskaltanut ostaa koonaista suklaalevyä.vaan ostan pienempiä herkutteluannoksia.Yritän myös oppia mitä voi olla taustalla herkutteluhimoon.(mielialan laskua,surua,stressiä,palkitsemisen halua).Tätä en ole ihan oppinut .ops.....eihän pitänyt kirjottaa mitä vielä on oppimatta,sori
.
Milja-Maaria
Mission impossible = I´m possible !!!
lauantaina, 15. elokuuta 2009 klo 12:44
Minä olen oppinut että...
- rasvaa pitää olla ruokavaliossa (hyviä rasvoja) (vrt. painonvartijoiden rasvahysteria)
- kuitu pitää todella nälän poissa, on vain valinnoista kiinni, saako tarpeeksi kuitua (kaupassa osattava tehdä oikeita valintoja)
- heviä voi todellakin saada päivittäin täyteen sen suositellun puoli kiloa jos vain joka aterialle ottaa mukaan jotain vihreää!
- kun kaikki on sallittua, kielletty ei houkuttele yhtä lujaa kuin ennen
Vielä on paljon opittavaa, mutta hitaasti ja varmasti eteenpäin!
Nanna45
lauantaina, 15. elokuuta 2009 klo 12:46
olen oppinut, että
-rasvapallero tykkää, kun nakkaa naamaansa kourallisen pähkinöitä päivässä
- suklaata ei tarvitse syödä koko levyllistä, vaan pari palaa silloin tällöin takaa suuremman nautinnon
- muutos on mahdollinen!
^KoKo^
Puolet voi muistaa aina, kaikkea ei koskaan.
lauantaina, 15. elokuuta 2009 klo 22:37
Olen oppinut että...
...pätkis on paljon parempaa kuin ällönougattoffeepatukat, joista jaksaa syödä puolet mutta toista ei kehtaa heittää roskiin
...laihduttaminen ei ole sama asia kuin nälkäisenä kärvisteleminen
...lautasellinen kasvistikkuja dippikastikkeen kera vihertää kasvispallon ja tulee samalla herkuteltua todella kevyesti
...puuro ei ole tarpeeksi täyttävä aamupala
...syömään silloin kun on nälkä sen sijaan että söisin silloin kun tekee mieli
...minäkin pystyn pudottamaan painoa!
Sivu:
1
2
3
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys