Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Keskustelua KUVAGALLERIAn kuviin liittyen
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Keskustelua KUVAGALLERIAn kuviin liittyen
Sivu:
1
2
3
4
>
Karneoli
Elämäntapa-ajelehtija
keskiviikkona, 14. syyskuuta 2011 klo 08:59
Tehtäiskös tämmöinen ketju niin pysyisi tuo kuvapuoli ihan kuvapuolena, kaikki muu keskustelu voitaisiin sitten käydä tässä topicissa. Ja todellakin olen samaa mieltä siitä että tykkää-napilla säästyisi paljolta ylimääräiseltä kommentoinnilta, koska kyllähän itsekin tykkään saada tuota positiivista palautetta, mutta silti tuolla kuvagallerian puolella se tuntuu vain häiritsevältä kun kuvat hukkuu sinne kaikenlaisen muun keskustelun sekaan.
urs
Miksi pitäisi olla toisten kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?
keskiviikkona, 14. syyskuuta 2011 klo 09:00
Miulle tää käy kyllä
Karppauksella aloitettu -09
"wilma"
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä! -Tommy Tabermann-
keskiviikkona, 14. syyskuuta 2011 klo 09:04
Karneoli
, kiitos päivän piristyksestä!!
Olen kanssasi samaa mieltä, turha ylimääräinen kommentointi häiritsee. Itse en ole kiitellyt enkä ylistänyt ketään, jokainen tietää minkä upean työn on tehnyt. Mutta jos kuva-ketjussa on muutama kuva kaiken ylistyksen keskellä niin ei niitä kohta jaksa edes kaivaa esille sieltä.
Terveisin karpiton lahnaton kuvaton hihittelijä
Ps. Ja karppikeskustelut voi varmaan käydä jossain ihan muualla kuin galleria-sivuilla!!
pulloharja
Pysyvästi terveemmäksi, itsevarmemmaksi ja itseään rakastavaksi
keskiviikkona, 14. syyskuuta 2011 klo 09:36
Maailman suurin kädennosto karneolille loistavasta saavutuksesta! Eihän tuota samaks ihmiseks noissa kuvissa tunnista enää, ihan mahtavaa.
t. yks laihduttava tallaaja joka saattaa jonain päivänä karpata ja toisena ei, jonain päivänä syön kaiken mitä eteen tuodaan ja toisena päivänä oon nestepaastolla, ja jolle on ihan yks lysti millä keinoin kukakin meistä kilojaan karistaa koska aikuinen ihminen varmasti osaa itse ottaa selvää omista keinoistaan ja niiden soveltuvuudesta omaan tilanteeseensa. Piste.
*MaLa*
keskiviikkona, 14. syyskuuta 2011 klo 09:38
Kestätkö
"wilma"
jos tänne kuitenkin tulee niitä karppikommenttejakin
Lainaan Karneolia:
"sinne vaan läyhäämään karppaamisesta ja tissileikkauksista ja kuvakommentitkin voisi postata mielummin sinne."
B75
Operaatio makkaransulatus käyntiin. Kurkista vaatekaappiisi!
keskiviikkona, 14. syyskuuta 2011 klo 09:45
Sen vaan sanon, että UPEAN näköinen olet, Karneoli!
Onnittelut hienosti tehdystä työstä ja mahtavista saavutuksista!
Perässä tullaan!
"wilma"
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä! -Tommy Tabermann-
keskiviikkona, 14. syyskuuta 2011 klo 11:11
Marita
, varmasti kestän karppikeskustelut
Mutta kaikenlainen ylimääräinen keskustelu galleria-sivuilla mielestäni turhaa
Milliriina
keskiviikkona, 14. syyskuuta 2011 klo 11:40
Minusta Everwenin karppikommentti oli harvinaisen järkevä ja perusteltu. Ja minusta meni ulkonäössä ihan tavallisiin tallaajiin ennenkin Itse varmaan kiinnittäisin lääkärin ylipainoon huomiota kun sitä on selkeän paljon.
Laitetaan tänne kommenttiketjuun, kun meni ensin vahingossa kuvaketjuun.
*tupu56*
keskiviikkona, 14. syyskuuta 2011 klo 12:22
Mä kans mietin et eikö vois sit tehdä tällaista sivua,missä saa pulista ja pulputtaa,kuitenkin puutun siihen karppaukseen,jos ei laihdu muulla menetelmällä ja jos on valmiiksi jauhoton ja sokeriton!Ei se voi olla vaarallista,olen kasvis-kala-maito karppi! en syö lihaa juuri ollenkaan!
Kaikki painonsa pudottaneet ja kuvansa tänne laittanneet ovat tietty hyvän näköisiä,eikö se ole tarkoituskin!
harvoin onnittelen ketään joskus jotakin,mutta saavutus se on mielestäni henkilökohtainen urakka,josta itse nauttii!
ja itseään varten tehnyt,joka toisella tavalla koskee vain läheisiä ihmisiä!ensisijaisesti!
Rosemarie
keskiviikkona, 14. syyskuuta 2011 klo 13:10
Toisalta olen samaa mielta, etta kuvagalleriaan tulee hirveesti kommentteja, enemman kuin kuvia, ja se voi olla arsyttavaa. Mutta eikos se idea ole, etta saa positiivista palautetta? Musta se on vahan hassua, jos ne kommentit kuvista taytyy laittaa eri ketjuun. Mutta ei mulla sinansa ole valia, enhan ole itse mitaan kuvia laittanutkaan
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys
»
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja perusaineenvaihdunta