Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Jotain on sittenkin tapahtunut!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Jotain on sittenkin tapahtunut!
wildchild
perjantaina, 17. syyskuuta 2010 klo 09:40
Pakko tätä on jossain hehkuttaa.. Liityin Kiloklubiin huhtikuun alussa, ruokajuttuihin en ole panostanut ja liikuntaankin vasta nyt kesän lopussa ja syksyn aikana. Mutta: kiloja on silti lähtenyt! -7kg ja vyötärön kapeimmasta kohdasta -5cm! Vanhat farkut ei meinaa jalassa pysyä, ihanalta tuntuu kun saa ostaa numeroa pienempiä.
Mutta miksei tolle mahamakkaralle tapahdu mitään.. Yks päivä erehdyin jumppaamaan dvd:n tahtiin ilman paitaa ja konttausasennossa tuli vilkaistua mahan alle.. Se näky ei jätä minua rauhaan!
Mutta pointtini oli siis se, että olen saavuttanut tulokset pelkällä liikunnalla (lenkkeily) ja suklaata olen vetänyt valitettavasti entiseen malliin. Sen kun sais vielä lopetettua niin menestys varmaan olisi taattu.
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
tiistaina, 21. syyskuuta 2010 klo 09:46
Mä lisäsin kans nyt syksyllä liikuntaa ja moni on nyt sanonut, että olet laihtunut tosi paljon viime näkemältä. Tosi asia on, että olen pudottanut ne kilot aiemmin, mutta nyt kun olen kuntosaliliikuntaa lisännyt niin kroppa on tiivistynyt ja sen huomaa myös farkuissa, kun lempifarkut ovat käyneet hiukan löysiksi. Vielä en ole raaskinut niistä luopua, mutta kaiketi niin on kohta tehtåvä. Onhan se painokin mennyt muutaman kilon aina alaspäin, mutta ei se ole tehnyt tätä pienentymistä.
Liikuntaa siis pienentää, vaikka kilot ei menisikään. Sinulla on mennyt kilotkin mukavasti alaspäin.
Hillitse vaan sitä suklaansyöntiä niin pääset nopeammin tavoitteeseesi. Voisit vaikka vähentää sitä suklaan määrää vaikka 25% tai 30% vähemmän kuin ennen niin kyllä sekin sitten vaikuttaa siihen kokonaiskalorimäärään.
wildchild
torstaina, 23. joulukuuta 2010 klo 23:01
Voi hitto! Mähän oon taas edistyny
Huomasin että 4cm on taas läteny vyötäröltä, siis ton syyskuun jälkeen. Toukokuusta tähän päivään siis -9cm vyötärön kapeimmasta kohdasta!
Ja kiloja on lähtenyt tämän vuoden aikana suunnilleen 15.. Aika uskomatonta. Saa kyllä uutta puhtia ensi vuoteen, kun näitä tuloksia pysähtyy miettimään
Tsemppiä muillekin!
Dusha
Läpi vaikka harmaan kiven!
keskiviikkona, 5. tammikuuta 2011 klo 23:45
Oi hitsi, tuntuu varmaan ihanalta nähdä edistystä tapahtuvan
Hyvä hyvä!
http://happyhoglet.blogspot.com/
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
maanantaina, 10. tammikuuta 2011 klo 23:01
Jotain on todellakin tapahtunut ja sen tiedän itsekin, mutta nyt, kun olen joutunut kirjaamaan tappion joulunajalta niin tuntuu, että olen iso, lihava ja ruma.
Tänään kuitenkin töissä näin yhden asiakkaan, jota en ole nähnyt pitkiin pitkiin aikoihin ja siinä jutteli toisen henkilön kanssa ja kun ohitin hänet niin hän kovalla äänellä sanoo, että heran jestas en ollut tuntea sinua, kun olet pienentynyt niin hirveesti. Arvaatkaa vaan tuntuko hyvälle tässä mielen matalikossa, jossa nyt olen joulusyömisieni kanssa ollut, vaikka kuinka päätin, että syön enkä välitä,jos painoni hiukan nousee. Tappioita on vaan niin vaikea niellä.
wildchild
maanantaina, 10. tammikuuta 2011 klo 23:32
Milla-Riikka: On kyllä ollut varmasti hieno tunne
Mun laihtumista ei ole kukaan kyllä kommentoinut pitkään aikaan.. Ja alussakin vissiin vain äitini. Nyt on tosiaan tullut painoa takaisin, piti aloittaa oikein tehokkaasti heti vuoden alusta, mutta nyt olen kipeänä ja tuntuu että tulee vaan syötyä ja maattua.. Tulis nyt pian kevät niin vois alkaa lenkkeillä ihan järjettömän paljon!
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys
»
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja perusaineenvaihdunta
tänään
kello 03:54
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään