Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Itsetuntoni parani vähän tällä viikolla jee
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Itsetuntoni parani vähän tällä viikolla jee
Krysti
lauantaina, 22. elokuuta 2009 klo 21:53
Oon vähän aikaa jo masistellut ja itkenyt kaikenlaista, mm. ylipainoa ja sitä ettei mulla oo yhtään ystäviä. Ei huvittanut lähteä tapaamaan ketään ja luulen miestä rupesi jo vähän rasittamaan kielteinen asenteeni.
Ruvettiin toissapäivänä vähän kinaamaan miehen kans tms (tai minä rupesin) ja sitten kesken kaiken lähdin kaverin läksiäisiin vähän myöhässä kun ensin olin ajatellut että en mene. En aatellu tuntevani sieltä ketään ja olin varma että ilta menis yksin nurkassa. Menin kuitenki ja onneksi lähin! Oli tosi mukava ilta, ja vaikka en tosiaan tuntenut sieltä paljon ketään niin silti oli hauskaa
Rakkaani oli aiemmin ollut oikeassa: en mä koskaan kenenkään uuteen tutustukkaan ellen tapaa tuntemattomia :P
Eilen sitten oli tyttöjen kanssa roolipelipäivä ja mietin taas, pitäiskö lähteä vai ei. Oli aika surkea olo kun olin just punninnut itseni ja painoin enemmän kuin koskaan
Matkaakin sinne on 10km joka pitää siis polkea pyörällä. Yleensä pelatessa on kuitenki kivaa niin lähin sitte menemään, ja hauska iltahan siitäkin tuli
Tajusin ehkä vihdoin ja viimein vuosien horroksen
jälkeen, että vaikka olen merkittävästi ylipainoinen (175/95) niin voin silti pitää hauskaa, tutustua uusiin ihmisiin, saada kavereita, käydä lenkillä vaikka kaikki muut ohittelee mua, ja ihan mitä tahansa! Oon hirmu onnellinen
Henne
Klubiemäntä
lauantaina, 22. elokuuta 2009 klo 22:16
Onneksi olkoon, olet tehnyt hienon oivalluksen. Meillä on vain tämä yksi elämä ja on täysin oman päätöksen varassa, nautimmeko siitä vain murehdimmeko. Minullakin on ollut aika jolloin olin pitkään onneton, joten siltä pohjalta on kokemusta myös. Choose life!
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
Solen
lauantaina, 22. elokuuta 2009 klo 22:18
Hieno oivallus!
Mietin itse muutaman vuoden ennenkuin uskalsin ladulle, josko olen vaan muille tien tukkeena. Kunnes tajusin, mulla on yhtäläinen oikeus opetella ja mennä omaa vauhtiani.
Nyt uskallan ja teen. Taitokin kehittyy pikkuhiljaa, oli kyse sitten hiihdosta tai rullaluistelusta.
Sama pätee ihmissuhteisiin. Uusia ihmisiä ei pidä juosta karkuun vaikka joskus tekis mielikin. Senkin olen jo tajunnut. Onneks vanhakin koira oppii uusia temppuja!
Onnea Sinulle, kiva kun olet onnellinen!!
Krysti
maanantaina, 24. elokuuta 2009 klo 14:26
Kiitos kivoista viesteistä, KK-kaverit
Vanhakin koira oppii, on todistettu :P Ja todellakin choose life!
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys
»
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja perusaineenvaihdunta
tänään
kello 03:54
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään