Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Ensimmäinen neljän vihreän pallon päivä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Ensimmäinen neljän vihreän pallon päivä!
Sivu:
1
2
3
4
>
Nem
keskiviikkona, 13. tammikuuta 2010 klo 11:08
Uskomatonta, mutta totta! Tuo neljän vihreän pallon saavuttaminen on tuntunut äärettömän hankalalta, mutta viimein eilen onnistuin! Onnistumisen tunne oli mieletön ja sekös mieltä piristi!
Jee!
Hippomus Maximus
keskiviikkona, 13. tammikuuta 2010 klo 12:52
Onnittelut!
Itsellä koitti tu oneljän vihreän pallon päivä lähes vahingossa! Olin kanssa niin ylpeä. Mutta olen huomannut, että kiloklubin avulla olen jo nyt alkanut tarkkailemaan mitä syön ja kuinka paljon. Ja kasvisten ja hedelmien määrä on lisääntynyt lähes puolella!
Nyt vielä kun saisi nuo liikunnat vihreiksi....
Nem
keskiviikkona, 13. tammikuuta 2010 klo 20:16
Totta tuo kasvisten ja hedelmien määrän lisääntyminen, eikä se olekaan niin vaikeaa, kuin on kuvitellut
Ja tosiaan, vielä kun saisi ne liikuntapallot myös vihreiksi..hyviä neuvoja otetaan vastaan!
Marru09
torstaina, 14. tammikuuta 2010 klo 23:22
Mä sain kuudentena päivänä kiloklubin aloituksesta 4 vihreää pallo, oon niin ylpiä ittestäni! JEE
Omenankota
Huominen on aina uusi alku
maanantaina, 18. tammikuuta 2010 klo 23:20
Jes, tänään sain vihdoin mäkin kaikki pallot vihreiksi! Joskus on jossain vaiheessa päivää ollut kaikki vihreällä, mutta jostain kumman syystä varsinkin se herkkupallo tuppaa menemään illan mittaan punaiselle.
Mutta jatketaan näin hyvin aloitettua elämäntaparemonttia!
Nem
tiistaina, 19. tammikuuta 2010 klo 20:30
Onnitteluja kaikille muillekkin pallonsa vihreiksi saaneille! Jatketaan samaan malliin!
Annukka_82
tiistaina, 19. tammikuuta 2010 klo 21:12
Mahtavaa, siitä se lähtee! Kukaan ei ole sanonut et on helppoa mutta kun alkaa ymmärtää miten homma pelaa niin se sujuu
*tupu56*
tiistaina, 19. tammikuuta 2010 klo 21:36
Aikoinani kun aloitin tämän version palloja vihertään niin kaksi päivää meni ja sen jälkeen on pallot vihreitä ainakin melkein,joskus kuitu keltainen,
mut herkku ei ole ollu punainen kuin kerran kolmen vuoden aikana!
Nuo liikunta neliöt on paljon haastavampia minusta!
jiiri
tiistaina, 19. tammikuuta 2010 klo 21:42
Hienoa!! Itsellä kiloklubia takana vasta neljä päivää ja tänään kaikki muut vihreänä paitsi kuidut keltaisena. Kertokaa vinkkejä, miten keliaakikko saa kuidut "vihreälle" ? Pelkillä kasviksilla ja hedelmilläkö? Gluteenittomissa leivissä (ainakin kaupan valmisleivissä) on valtavasti energiaa, mutta ei silti paljoa kuituja.
vesiflamingo
1/2010 124,9 kg - 5/2012 113,1 kg
tiistaina, 19. tammikuuta 2010 klo 22:12
Jiiri
itselläni on sama ongelma! Soija on ainaskin yksi hyvä kuidun lähde. lautasellisesta tattaripuuroa tulee myös n. 2 grammaa kuituja. sitten on olemassa tänä kuituvalmiste fibrex jota itse pyrin lisäämään omatekoisiin leipiin, koska aivan kuten sanoit valmisleivissä on hirveästi energiaa muttei juurikaan ravintoaineita. toivottavasti näistä sait edes jtn apua!
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys
»
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja perusaineenvaihdunta