Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Avomiehen kommentointi
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Avomiehen kommentointi
Murlo
maanantaina, 23. helmikuuta 2009 klo 16:46
Olen pudotellut viime syksystä lähtien tasaisen tappavalla tahdilla kiloja, kunnes noin kuukausi sitten painon putoaminen pysähtyi samanaikaisesti kuin aloitin liikkumaan kunnolla lähes päivittäin. Vaikkakin tiedän, että painonputoaminen hidastuu liikuntaa lisätessä ja lihasten kasvaessa, ei tämän tietäminen ole silti estänyt marisemasta avomiehelleni tilanteen hidastumista.
Lauantaina ollessani tiskaamassa tarttui mieheni minua takapuolesta ja hieman käpälöityään tokaisi" Ei mikään ihme, ettei painosi putoa kun se kaikki on täällä". Tässä vaiheessa minä harkitsin kahta asiaa; läimäytänkö miestäni vai juoksenko itkien peiton alle piiloon. Ennen kuin olin ehtinyt tehdä päätöstäni mieheni jatkoi lähes riemukkaalla äänellä: " siis täällähän on aivan järjettömät lihakset eikä rasvaa lähes lainkaan. Sun perse on pienentynyt huomattavasti. Ei siis mikään ihme, ettei paino putoa, kun olet korvannut rasvan lihaksella" .
Tämä mieheni lähes lapsenomainen "löytämisen riemu" kannustaa taas painamaan salilla ja unohtamaan sen vaakaan tuijottamisen
arjaanneli
mikä ei tapa se vahvistaa
maanantaina, 23. helmikuuta 2009 klo 16:53
SAMA TÄÄLLÄ
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
maanantaina, 23. helmikuuta 2009 klo 17:06
Murlo, voin kuvitella tunnemyrskysi tuollaisessa tilanteessa. Kiukusta ja surusta, jopa vihasta suureen riemuun. Olit varmaan tosi iloinen kuunneltuasi avomiehesi kommentin loppuun. Tuollainen kannustaa, vaikka alkuun meinaskin kiukku tulla!
PiutPaut
keskiviikkona, 4. maaliskuuta 2009 klo 18:31
Meinasin pudota penkiltä, kun luin viestisi alun. Ajattelin, että onpas avomiehesi yksi törppö, toivottavasti läimäytit!
Onneksi kuitenkin "tarinalla" oli TODELLA upea loppu.
hoohoo
asioilla on taipumus järjestyä
keskiviikkona, 4. maaliskuuta 2009 klo 19:06
Loistotarina ja hyvin kerrottu!
muoks: sitäpaitsi täyttä asiaa
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 4. maaliskuuta 2009 klo 19:23 muokkaaja: hoohoo »
spellcaster
maanantaina, 23. maaliskuuta 2009 klo 12:49
Hienoa saada tuollaista palautetta!
Mulla mieheke kyselee joka viikko että olenko käynyt salilla ja onko paino yhtään laskenut sun muuta. Ihan jees että kyselee, motivoi minuakin tavallaan vaikka viime aikoina olen joutunut myöntämään sille etten ole käynyt salilla (johtuen ihan totaalisesta uupumisesta töiden ja stressin takia), eikä painossakaan ole tapahtunut muutoksia, varsinkaan nyt kun vaihdoin vielä laihdutusmenetelmääkin.
Tuossa viikko sitten hän katseli mun kylkinahassa näkyviä pieniä "raskausarpia" ja totesi että "sulle on tullu tällasii hassui viivoi ihoon"
No en viittiny sanoo että ne on ollu siinä jo vuodesta miekka ja ritari ja johtuvat ihan siitä kun vatsa on levinnyt ja nahka ei oo pysyny mukana vauhdissa.
Mä niin odotan päivää kun saisin samanlaisia kommentteja mieheltäni kuin aloittaja
Gateta
maanantaina, 23. maaliskuuta 2009 klo 13:22
Tuollaisesta miehestä kannattaa pitää kiinni!!!
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
maanantaina, 23. maaliskuuta 2009 klo 19:57
Pakko kans kertoo;
Miekkonen lauloi mulle eilen kun tulin lenkiltä ja kappale oli jotta "sust on tullu Urheiluhullu!"
Kyseli kans yks päivä että koska vietetään -30kg päivää?
Lupasin jotta lähiviikkoina, en sen tarkempaa luvannu...
http://sambaaja.blogspot.com/
allisa
maanantaina, 23. maaliskuuta 2009 klo 20:02
Ihana mies sinulla
. Minulla on samanlainen, mutta hänellä ei ole vielä aihetta ihailla takamustani
.
Sarael
tiistaina, 7. huhtikuuta 2009 klo 08:59
Näinhän se menee sen painon kanssa.. Onneksi toisetkin tietää ja huomaa sen.
Täällä mies sanoi kerran, että "sie oot laihtunu niin paljo et ku halataan ni mie voin kutittaa kainaloitani omilla käsillä samalla".. Näinkin voi käydä, naurettiin makeasti kyllä.
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys
»
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja perusaineenvaihdunta
tänään
kello 03:54
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään