Aloitin viime viikon tiistaina, 10 päivää sitten, Atkinsinin dieetin. Ajattelin vain, että jospa se paino lähtisi vähän laskuun dieetin kautta, kun se alkoi kunnolla jumittaa.Olen ollut tämän viikon käymättä puntarilla(tarkoituksena oli olla käymättä koko viikolla), mutta tänään houkutus kasvoi liian suureksi. Oli pakko päästä katsomaan paino.Ja siinä olikin sitten todella onnellinen yllätys: painoa -3,6kg. Olin niin iloinen, kun olin ollut jo varma ettei paino ole paljoa pudonnut muutaman "hiilihydraattipommin" takia(hiilariaddiktioni on todella vaikea).Kohta on ensimmäiset 2 viikkoa takana, ja paino pudonnut toivotulla tavalla. Aion itse ainakin jatkaa dieetillä, niin tyytyväinen tuloksiin kun kerran olin.Suosittelen dieettiä lämpimästi
Muista kuitenkin se, että Atkinsiakin voi toteuttaa hyvillä rasvoilla niin ei ole vaaraa kolesterolista.
Mutta en kuitenkaan pystynyt pitämään sitä ruokavaliota pidempään; minulla alkoi tökkimään eläinproteiinien syönti; päivästä päivään vain pääasiassa lihaa, kalaa, kananmunia (eläinproteiineja), hiilihydraatteja vain 20 g päivässä eli todella vähän ja käytännössä ei ollenkaan...Elimistöni kaipasi ja suorastaan huusi kasviksia ja hedelmiä. Kyllä sitä muutaman kuukauden jaksoi, mutta sitten ei enää... Ihanaa oli syödä voita, juustoja ja lihoja mielin määrin...Oikeesti nautin siitäkin ajasta.