Osta alennusmyynnistä kesävaatteita optimistisella asenteella. Itse ostin kauniin, selvästi liian pienen, kesähameen alennusmyynnistä. Nyt katsotaan kumpi tulee ensin kesä vai mahtuminen mekkoon.
Tuostapa tulikin mieleeni syksyinen farkkujen osto. Olin rehevähköjen daamien liikkeessä; siellä poikkeuksellisesti myös oikeaa asiakaspalvelua Olin sovittanut ja löytänyt mielestäni sopivat housut. Myyjä tuli katsomaan pyörähtelyäni peilin edessä ja kysyi: - Paljonko olet ajatellut vielä kasvaa? Sovitin vähintään hölmistyneenä edellistä, pienempää kokoa, joka mahtui mutta tuntui tiukalta. Ostin ne ja olen ollut niihin tyytyväinen. Tuosta myyjän kysymyksestä taisi saada alkunsa minun kiinteyttämisremonttini. Kiloja on pudonnut vasta 4,5 viidessä kuukaudessa, mutta nuo farkut voin vetää jalastani nappia tai vetoketjua avaamatta. Kesällä on varmaan hankittava uudet ja pienemmät tai ainakin henkselit.
Hei!!! Minulla on komerossa tallessa vaatteita ihan uusiakin suurin osa...sillon kun olin viellä hoikka ja ne vaatteet mahtu...ja minä haluan ne vaatteet viel uudelleen käyttöön...mutta kyllä minä nyt isokokosenakin ostan uusia vaatteita ajattelen et pitää piristää itseään ja enemmin sijottaa vaatteeseen kuin esim. herkutteluun!!!