Taas kerran onnittelen Milla-Riikkaa aivan uskomattomasta suorituksesta!!! Tässä vaiheessa on kyllä pakko myös kysyä, että kuinka suureen kokonaispudotukseen tähtäät?
Lueskelin tuossa viikonloppuna edellisen ketjun kun aiheen otsikko kiinnitti huomioni. En ihan aluksi tajunnut että kyseessä oli miinus 70kg vaan ihmettelin että mitäs kertomisen arvoista on 70kg rajapyykissä. Melkoinen suoritus kyllä, sehän on jo yhden ihan kunnon kokoisen ihmisen verran. Mahtava suoritus ja tsemppiä että paino pysyisi kohdillaan jatkossakin. Myös kuvia ennen-jälkeen olisi kiva nähdä jos sellaisia jaksat julkaista.
Hei vaan Milla-Riikka ja onnea taas kerran, vaikka toisenkin tuosta 70kg:n pudotuksesta Minua on alkanut vaivaamaan yks juttu Minulla kun on tuota ikää jo melkein kuuskymmentä, niin ihon palautuminen ei enää ole itsestään selvää. Nyt melkein 12kg pudotuksen jälkeen kaikki roikkuu, ei vielä pahasti, mutta roikkuu kyllä. Tiedän, että liikunta jonkin verran sitä kohentaa, mutta minä tiedän, että SITTEN KUN kaikki 50kg olen pudottanut saan varautua keräämään rahaa ylimääräisten nahkojen poistattamiseen En tiedä sinun ikääsi, mutta jos olet nuori, niin sinulla on aikaa ja todennäköisesti myös sisua veivata kroppaa ja kiinteytyä. Onko itselläsi ollut tästä murhetta
Olen nyt tyytyväinen itseeni.
tiistaina, 25. tammikuuta 2011 klo 10:37 Milla-Riikka kirjoitti:Olen nyt tyytyväinen itseeni. Ja tällä ajatuksellahan sitä jaksaa! Sitkeyttä, Milla-Riikka, kokonaistavoitteesi saavuttamiseksi!