Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> -10kg ja palkinto tuli :)
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
-10kg ja palkinto tuli :)
Sivu:
<
1
2
Eve84
keskiviikkona, 9. joulukuuta 2009 klo 21:04
mä en keksi mitään, mikä vois tuntua paremmalta kuin se itse laihtumistulos, joten en palkitse itseäni. Varmaan jos ois suurimmassa pudottajassa nii vois "vähän" motivoida se palkinto, mutta ite ostamalla en oikein sais mitään ekstraa siitä. On mullakin tosin sitku-vaatteita ja sitku-unelmavaatteita, jotka toimii sitten lopuksi erinomaisena palkintona...
Mama Alligator
maanantaina, 14. joulukuuta 2009 klo 07:43
Elämäni eka -10kg takan JEEE!!!!
Palkinto ei ollut kummoinen, mutta ostin itselleni uuden hää lehden
ihan vain ensi kesää ajatellen.
eej
tiistaina, 15. kesäkuuta 2010 klo 23:38
odotan jo palkintoja, vaikka syömisten tarkkailu ja muutos terveellisempiin elämäntapoihin alkaa huomenna
Elikkäs: palkintoja tippuu aina seuraavan kaavan mukaan (kts. alla)...pysyypähän mielenkiinto yllä
siis lähtöpaino 84 kg ja pituutta on 159 cm
tavoite: 58 kg
84 kg
1. --> 75 juoksukengät
2. --> 70 tilaan jonkun kivan lehden
3. --> 65 uusia vaatteita valmiiksi
4. --> 58 pääpalkinto: saan ostaa itselleni hevosen
kaupanpäällisenä upea vartalo ja terveellinen elämä
*tupu56*
keskiviikkona, 16. kesäkuuta 2010 klo 11:23
Kun pääsen tavoitteeseeni joskus,niin olen monesti miettinyt millä palkitsen,minulle nuo kilot jotka saan hävitettyä ei taatusti tuu takaisin,pidän siitä huoleen,niin palkintoni on joku vaate josta olen koko elämäni haaveillut mutta ei sovellu ihrojen kera! ja olen enemmän kuin kiitollinen itselleni kun olen saavuttanut sen,nyt on Tammikuusta 11kg lähteny,eli klubiaikana 33kg mutta pitkä on vielä matka tavoitteeseen!
Diesel
Pienistä puroista syntyy suuri virta
keskiviikkona, 16. kesäkuuta 2010 klo 11:56
Kun saan pudotettu 5 seuraavaa kiloa, mieheni vie minut vaateostoskierrokselle ja äitini alusvaateostoksille. 19 kiloa pudotettu viime vuoden syksystä ja 10 kiloa pudotettava niin pääsen tavoitepainooni 65 kiloa!
Sipsitär
keskiviikkona, 16. kesäkuuta 2010 klo 13:29
Toi sormus kuulosti upealta! Jokaisesta 10 kilosta uusi.... mä ajattelin lähteä matkalle sitten kun on normaalipaino saavutettu. Kuljeskelen sit bikineissä pitkin rantaa, hihattomissa paidoissa ja kesämekoissa. Sitä ennen vois tosiaan aina 10 etappien kohdalla palkita itsensä..... jollain, mikä muistuttaa sitten aina. Pari kiloa olis vielä ennen ensimmäistä etappia eli vähän ehtii vielä miettiä!
SutturaSandra
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 22:16
Enpä ollu ees miettin mitään palkitsemisia, niin ahnaasti odotti vaan sitä kympin täyttymistä.. Mutta kuinka ollakaan, kymppi napsahti täyteen, sekä uuden elämän alku samalla, voiko parempaa palkintoa olla!
¤Katti¤
I keep losing weight but it keeps finding me
perjantaina, 17. helmikuuta 2012 klo 19:41
kun paino alkaa kutosella, saan sen kauan kuolaamani digijärkkärin!
15 kg on matkaa tavoitteeseen, joka on siis max 69.9, mutta toivottavasti saan vielä vähän tuon alle, koska pituus on 166cm.
Ja varmaan yläasteella, (eli 10 vuotta sitten) viimeksi painanu tuon verran.
Jolanda78
perjantaina, 17. helmikuuta 2012 klo 20:00
Mun urakka alkoi jo kohta 6 vuotta sitten. Alussa mulla oli palkintoja tietyistä saavutuksista, esim. pala Nomination-koruun tai laukku, mitä olin himoinnut pitkään. Nyt kun kiloja on lähtenyt hitaasti mutta varmasti 27 ja tavoitteeseen on enää 1 kg, ei mikään "ylimääräinen" palkinto tunnu enää mitenkään tärkeältä. Normaalipaino, paremmat ruokatottumukset ja liikunta ovat niin huippuihania asioita, että kun huonoina päivinä muistelen entistä minääni, tulen nykytilanteesta väkisinkin hyvälle tuulelle.
Mutta alussa ne palkinnot oli hyviä motivaation keinoja
Sivu:
<
1
2
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys
»
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja perusaineenvaihdunta
tänään