Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Palkitseminen onnistumisesta
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Palkitseminen onnistumisesta
Sivu:
<
1
2
3
4
...
9
10
11
12
13
14
15
16
17
>
Nunutin
keskiviikkona, 27. tammikuuta 2010 klo 18:07
Itse aion varata ajan hampaidenvalkaisuun heti kun olen normaalipainoinen, eli vielä joku 7kg!
Tänään kävin ostamassa koon 40 tavoitefarkut ja menivät kyllä kiinni, mutta vielä on turhan paljon ylimääräistä siinä tiellä.
Eli kokeilen noita farkkuja uudestaan kuukauden päästä niin sitten pitäisi mahtua kunnolla!
Diesel
Pienistä puroista syntyy suuri virta
keskiviikkona, 27. tammikuuta 2010 klo 21:02
Mun palkintoni itselleni on ihanat Dieselin farkut,jotka on lojuneet vuosia vaatekaapissa,koska eivät ole päälle mahtuneet.
Tavoite on siis mahtua taas niihin farkkuihin (tavoitepaino 65 kg, nyt paino 89 kg).
nnasu
keskiviikkona, 27. tammikuuta 2010 klo 21:09
Nunutin: paljon hampaiden valkaisu muuten maksaa yksityisellä?
Nunutin
perjantaina, 29. tammikuuta 2010 klo 14:41
nnasu
, hintahaitarit ovat aika laajoja mutta tuo Zoom-valkaisu minkä aion ottaa on kai kaikkein kallein eli n. 450-500euroa. Mutta olen nähnyt niin mahtavia tuloksia, että maksan kyllä mielelläni tuon summan. Olen ollut niin tyytymätön omaan hammasluun väriini ja tuo lupaa vaalentaa sitä huimasti.
motivo
En enää koskaa, ikinä, milloinkaan laihduta!
perjantaina, 29. tammikuuta 2010 klo 15:03
perjantaina, 29. tammikuuta 2010 klo 14:41
Nunutin kirjoitti
:
...tyytymätön omaan hammasluun väriini ja tuo lupaa vaalentaa sitä huimasti.
En asiasta mitään tiedä, mutta voiko tuo pitää paikkansa? Olen luullut, että valkaisulla poistetaan värjäymiä.
Anttu82
91,6kg /178,5cm 30.11.09 > tavoite 75kg=kesä2010
perjantaina, 29. tammikuuta 2010 klo 15:20
etsii täältä ideoita, miten palkita itsensä, jos toi tän aamuinen -4,8kg alkupainosta on pysyvä olotila - eikä päivän piikki, kuten edellinen -5kg lukema
Upeaa!!! KK:ssa nyt 2kk takana ja tällä tahdilla voisin olla lähellä tavoitettani (=75kg) kesän koittaessa
Upeita palkintoja ootte keksineet, ja upeeta kun saa hyvällä omatunnolla palkita itseään!!!
Nunutin
perjantaina, 29. tammikuuta 2010 klo 16:23
motivo
, ei mulla tuosta ole sellaista faktatietoa, mutta ystäväni kävi juuri Zoom-hampaidenvalkaisussa ja hänellä oli siis luonnostaan hieman kellertävä hammasluu ja valkaisun jälkeen hampaat olivat todella valkoiset! Kuulemma tuo on aika tuhtia tavaraa. Mutta on minulla siis värjäytymiäkin, joten ei raha hukkaan mene. Ainakaan toivottavasti!
motivo
En enää koskaa, ikinä, milloinkaan laihduta!
perjantaina, 29. tammikuuta 2010 klo 17:00
Nunutin
, kyllä se varmasti hymyn saa sädehtimään, vaikka ei luuta valkaisiskaan ja tavoitepainon saavuttaminen on säihkyvän hymyn arvoinen juttu
Nunutin
perjantaina, 29. tammikuuta 2010 klo 17:06
motivo
,aivan! Itse aina häpeän hymyillä leveästi, mutta eiköhän hymy ole aika herkässä kunhan saavutan normaalipainon ja siihen päälle vielä valkoisemmat hampaat!
nnasu
perjantaina, 29. tammikuuta 2010 klo 17:12
Kuulostaisi hyvältä,säihkyvän valkoiset hampaat!
Mutta mikä hinta!!! Itselläni ei todellakaan ole varaa noin kalliiseen. Eikö ole 100 euron pintaan mitään kunnollisia valkaisuja?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
9
10
11
12
13