Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Sivu:
<
1
2
3
4
...
84
85
86
87
88
89
90
...
150
151
152
153
>
siripiri
torstaina, 16. syyskuuta 2010 klo 02:53
Ensimmäisen kerran koko Kiloklubin urani aikana avaan tämän Onnistumisia osaston. Eipä ole ollut juuri aihetta käydä.
Yhtäkkiä minä olen eilisen punnituksen mukaan laihtunut 5.2 kiloa. Tänään käyn kyllä lapseni vaaalla tarkistamassa tilanteen.
En enää merkkaile ruokiani, osaan jo miettiä miten pitää syödä. Olen lisännyt rasvan ja kasvisten käyttöä aika tuntuvasti. Oikeastaan muuta muutoksia en ole tehnyt.
Siinä se. Pessimistinä ajattelen, että kohta lihon takaisin.
Minä muuten söin perjantaina pienen sipsipussin ja join kaljan ja siiderinkin. Ja samoin teen huomennakin.
pulla22
torstaina, 16. syyskuuta 2010 klo 17:32
Ihania onnistumisia!
Itsellä vasta pari viikkoa takana, pudotusta vain n.300g, mutta uskon että lihas se siellä painaa ja kilot kohta ropisee
Sen olen huomannut tällä viikolla että ainainen turvotus on hävinnyt ja ihokin jotenkin hehkuu!
Syön reilusti enemmän kasviksia&hedelmiä, pallo vihreänä, ja vähemmän ns.huonoja hiilareita, toimii!!
KK taitaapi olla pelastus ikuiseen painon kanssa kamppailuun
yooms
torstaina, 16. syyskuuta 2010 klo 17:40
Hienoja onnistumisia kaikilla
Minäkin ensimmäistä kertaa kiloklubilaisena tässä keskustelussa
Huomasin vihdoin ja viimein, että myös päiväpaino menee alle kympin rajan, jippii!
Lähtöpaino oli n.75kg, nyt päätin seuraavan tavoitteen: 65kg. Ja siitä jos vielä pääsisi kuuteenkymmeneen niin sitten olen tavoitteessani. ..Tai siis miten niin "jos pääsisi", tottakai pääsee, kun vaan jatkaa samaan malliin
bigboned
There is no easy way out
tiistaina, 21. syyskuuta 2010 klo 17:15
Sain lähdettyä reippaalle pyöräilylle maastoon
50min veren maku suussa, täyttä vauhtia.
Hyvä minä
narjake
keskiviikkona, 22. syyskuuta 2010 klo 08:02
Olin viikonloppuna juhlissa, joissa näin monen vuoden jälkeen sukulaisia ja vanhoja kavereita. Oli tosi hämmentävää, koska suurin osa ei meinannut tuntea minua! Sanoivat, että olen laihtunut ainakin 10kg. En oikeasti ole laihtunut kiloissa kun muutaman sitten viime näkemän, mutta ilmeisesti pari-kolme vuotta sitten aloittamani kestävyysurheilun ja kuntosalin harrastaminen on jättänyt jälkensä. Tekipä se hyvää itsetunnolle
Pannacotta84
*****Vyötärö***** 108cm --> 78cm ******Lantio****** 127cm --> 98cm
keskiviikkona, 22. syyskuuta 2010 klo 15:57
Tää nyt ei varsinaisesti ole mikään välitavoite, mutta iloiseksi tämä kuitenkin minut sai
Äitini oli ihan loistava viime viikonloppuna. Näytin hänelle hääpukuni ja sitä siinä ihasteltiin ja sitten äitini vaan tokaisi, että voit kyllä olla aika näky häissäsi kun lähes kukaan sukulainen ei ole sinua nähnyt tämän muodonmuutoksen aikana. Sanoi vielä, että älä näyttäydy sukulaisille ennen häitä, sillä ilmeet kirkossa voivat olla aika loistavat kun näytät puolta pienemmältä mitä ihmiset ovat viimeeksi sinua nähneet
Ajattelin sitten tätä ihan tosissaan ja voi kyllä olla hauska katsella ihmisten ilmeita kirkossa kun ihan totta näytän aivan erille kuin ennen. Eli mä pysyn visusti piilossa häihin asti
Tosin joulunaika voi olla aika hankala, ellei sitten oikeasti ole niin kiire, ettei kerkiä kylissä paljon käymään.
*Mikään ruoka ei maistu niin hyvältä kuin laihuus tuntuu*
tavisN66
karppaaja
torstaina, 23. syyskuuta 2010 klo 11:39
Tänään olen iloinen siitä, että verenpaineeni on laskenut normaalitasolle!
Ennen karppausta paineet olivat lukemissa 138/110, ja nyt118/88
Vyötärön ympärys on kaventunut 131cm-->109cm
Eilen huomasin vaatekaupan peilistä laihtuneeni!
Jokohan
torstaina, 23. syyskuuta 2010 klo 12:43
Päädyin eilen olosuhteiden summassa yllättäen kuntosalille. Yleensä liikun ulkona, vedessä tai jumpassa, koska aikanaan sain kuntosaliöverit. Tein kuin teinkin tunnin salitreenin ja sehän oli eri kivaa! Mukavaa, että tuokin liikuntamuoto palasi viikko-ohjelmaa.
PS. Peilissä ei enää ollutkaan kylän tanakin täti
naana]]
perjantaina, 24. syyskuuta 2010 klo 11:42
Tänään vaaka näytti 59,9!
BMI 20,7 Viimeinen välitavoite saavutettu!
En olis ikinä uskonut pääseväni edes tähän lukemaan ja nyt tuntuu liiankin helpolta lähteä kohti lopullista tavoitetta 58kg!
Hienointa on se etten ole pitkiin aikoihin enää kokenut laihduttavani vaan olen omaksunut uudet elintavat, joissa on myös lupa herkutella jos siltä tuntuu ja paino vaan putoaa!
Pudotusta nyt siis takana 15kg
pähkinä79
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
sunnuntaina, 26. syyskuuta 2010 klo 09:12
Ostin eilen ekat vaatteet laihtumisen jälkeen ja hups, peilistä näin heti kuinka se reilu 10kg on lähtenyt!!
Vanhoissa vaatteissa en eroa huomannut peilistä, olihan vaatteet toki isoja päällä ym. mut ihana ku nyt näkee oikeesti sen tuloksen!!
Housut ja paidat ovat yhden koon pienempiä kuin edelliset.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
84
85
86
87
88