Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Sivu:
<
1
2
3
4
...
78
79
80
81
82
83
84
...
150
151
152
153
>
naana]]
perjantaina, 6. elokuuta 2010 klo 13:54
Mä oon nyt ottanu itteäni niskasta kiinni ja pysyny lujasti tavoitteessa tehä joka ilta vatsalihaksia, nyt 2viikon jälkeen vyötäröltä kadonnu 7cm !!
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
perjantaina, 6. elokuuta 2010 klo 15:55
"Mä oon nyt ottanu itteäni niskasta kiinni ja pysyny lujasti tavoitteessa tehä joka ilta vatsalihaksia, nyt 2viikon jälkeen vyötäröltä kadonnu 7cm !!"
Onnea kadotetuista senteistä, mutta toivottavasti teet myös selkälihasliikkeitä samassa suhteessa. Muuten on heikot selkälihakset ja tämähän voi sitten aiheuttaa jos jonkinlaista ongelmaa.
Pudotusta takana 16,7kg, nyt mahan kasvattelua toivon mukaan vähällä painonnousulla
tiiplis
perjantaina, 6. elokuuta 2010 klo 23:45
Olen seurannut Kuntoplussan aloittelijan juoksuohjelmaa ja pari viikkoa sitten siirryin 5 km juoksuohjelmaan. Ohjelman hölkkäpätkät on kulkeneet todella tahmeasti, mutta tänään askel ja olo tuntui lennokkaalta ja tavoitin sen juoksemisen ilon joka mulla aikanaan oli kun olin normaalipainossa. Olin luullut ettei näillä kiloilla ja polvilla enää juosta mutta olin väärässä
Tästä on hyvä jatkaa.
Sipsihirmu
perjantaina, 6. elokuuta 2010 klo 23:47
viiden viikon tauon jälkeen (Lontoossa ja kipeänä) jaksoin juosta normilenkin kokonaan
olihan se aika raskasta mutta niin ihana olo on nyt kun onnistuin ja kaikkea ei tarviikaan aloittaa ihan alusta
pähkinä79
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
lauantaina, 7. elokuuta 2010 klo 20:51
Mun vyötärön ympärys on pienentyny 12,5cm kahdessa kuukaudessa!!
Jeeeee!
Paino pudonnut 7.7kg!
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
sunnuntaina, 8. elokuuta 2010 klo 11:28
Onneksi olkoon Pähkinä79 saavutuksestasi!!
Ymmärrän riemuasi tänään niin hyvin!
Oma vy 123sentistä putosi 106senttiin!!
Se tekee iloiseksi!!
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
Pannacotta84
*****Vyötärö***** 108cm --> 78cm ******Lantio****** 127cm --> 98cm
sunnuntaina, 8. elokuuta 2010 klo 19:36
Mä satuin eilen illalla koiran kanssa lenkillä ollessa pelästymään jotain ampparia niin paljon, että lähdin juoksemaan. Juostessa mä tajusin jotain.. Tuntui nimittäin ihan tajuttoman kevyeltä juosta!!! Kun vauhtiin pääsiin niin juoksin lopulta n. 1 kilometrin matkan kotiin asti. Ei ehkä kuulosta muille kummoiseltakaan matkalta, mutta mulle on se on ihan mieletön saavutus!!! En ole ennen pystynyt juoksemaan kuin kahden lamppupylvään välin. Olen aina vihannut juoksemista ja eilen se tuntui niin helpolta..
Mulla on kyllä hyvä kunto, mutta juoksua olen aina vihannut. Nyt en malta odottaa, että pääsen taas juoksemaan. Vielä vaan on niin kuuma, että odottelen kun tuo aurinko menee hieman alemmas.
*Mikään ruoka ei maistu niin hyvältä kuin laihuus tuntuu*
kuminorsu
sunnuntaina, 8. elokuuta 2010 klo 23:14
Mulla on noin kaksi kuukautta tietoista laihduttamista takana. Useemman viikon oon nyt jumittanut, mutta olipa vain kiva saada kommentteja että ulkomuotoni on muuttunut paljon. Oli oikein kiva saada positiivisia kommentteja tän jumituksen keskelle
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
sunnuntaina, 8. elokuuta 2010 klo 23:18
Ilo se on pienikin ilo, mies tänään aamulla totesi että "tää sun mekko menee nyt paljon helpommin kiinni ku viimeksi", kun veti mekkoni vetoketjua kiinni. Tuota mekkoa käytin siis viimeksi noin 2kk sitten siskoni häissä ja hänen lapsensa ristiäisissä, ylävartalo on siis näköjään pienentynyt
Huomaan sen kyllä itsekin ja niin huomaavat muutkin, mutta ärsyttää, kun tuntuu ettei se läski sitten muualta haluakaan lähteä.
Pudotusta takana 16,7kg, nyt mahan kasvattelua toivon mukaan vähällä painonnousulla
Karneoli
Elämäntapa-ajelehtija
maanantaina, 9. elokuuta 2010 klo 11:35
Huomasin juuri että olen liian kevyt osallistumaan kansalaisopiston painonhallintaryhmään
BMI pitäisi olla vähintään 30. Ja kohta olen jo liian pieni ostamaan Alli laihdutuslääkettä, siihen BMI pitäisi olla yli 28. Miehän oon ihan pikkunen jo
Sivu:
<
1
2
3
4
...
78
79
80
81
82