Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Sivu:
<
1
2
3
4
...
81
82
83
84
85
86
87
...
150
151
152
153
>
Hiirakko
tiistaina, 24. elokuuta 2010 klo 15:26
Ilman varsinaista laihdutuskuuria paino tippui 30 kiloa vajaan parin vuoden aikana, nyt kaksi viikkoa KK:ta takana ja lähtenyt 4,6 kiloa. Hyvältä tuntuu, etenkin kun kuulee jatkuvasti hyvää palautetta ihmisiltä ja kehuja uudesta ja freessistä ulkomuodosta. Ehkäpä tulen seuraavan kahden vuoden aikana olemaan ensimmäistä kertaa elämässäni normaalipainoinen. Pahimillaan siinä merkittävän ylipainon ja sairaalloisen ylipainon rajalla.
tavisN66
karppaaja
torstaina, 26. elokuuta 2010 klo 11:45
No nyt huomasin itsekin, että olen laihtunut, kun ennen toivottoman pienet, pepun kohtaan jumittaneet koon 44 farkut menivät jalkaan
Jasmiena
http://liianlaski.blogspot.com/
lauantaina, 28. elokuuta 2010 klo 09:36
Eilen mahtui yhdet ulkoiluhousut joissa oli vielä hintalappukin päälle, samaten ihana vanha valkoinen villapaita.
Yhdet farkut on suurempaa kokoa kuin kys. housut eivätkä tosin vielä mahdu, mutta kyllä ne siitä!
foni
sunnuntaina, 29. elokuuta 2010 klo 08:48
Juuri äsken vaaka näytti 90.5 kg!
Ihana alku sunnuntai-aamulle! Aloituspaino oli 97, joten 6,5 kg tippunut lähes huomaamatta. Itse en tosin vielä ole huomannut laihtumista muuten mutta kai sitä vaakaa on pakko uskoa...
Onsire
Hitaasti mutta varmasti, jotta paino pysyy! :-)
sunnuntaina, 29. elokuuta 2010 klo 17:32
HIENOA foni!
Kuulostaa ihan minun tapaukseltani, samat lukemat sinulla ja sama aloitus paino!
Kohta huomaat varmaan vyötäröstä lähteneet muutaman sentin tai muuta vastaavaa
Kyl se siittä!
Mun ilon aiheeni on et ensimmäistä kertaa laihdutuksen aikanani painoni on aikuisten oikeesti pysynyt paikoillaan KOKO viikonlopun!
Vaikka en ole puhkinut enkä rehkinyt! Mahtavaa
Paino on 85kg! Wuhuu!
arpoja
Vähän sellainen omien polkujen kulkija
sunnuntaina, 29. elokuuta 2010 klo 23:21
Tänään ensimmäistä kertaa kaikki pallot vihreitä! Näköjään 1rkl oliiviöljyä vaan tekee ihmeitä, eikä muutenkaan repsahduksia (siis sellaisia, jotka tekevät pallukat ikävän värisiksi) tullut
Ja alkuviikolla meni jalkaan housut, jotka ovat useamman vuoden lojuneet kaapissa, ja viimeiset puoli vuotta olleet enemmän tai vähemmän hilkulla mahtuuko.
Nyt mahtui!
Asioilla on tapana järjestyä, tavalla tai toisella
Jokohan
maanantaina, 30. elokuuta 2010 klo 22:40
Mun kesällä ostama tavoitesyystakki soljahti ylle tosta vaan, jeeh!
Ja sitten jakoon yksi voittoisa ajatus:
Näin kadulla hoikan naisen, joka söi sipsejä tms. suoraan kassista. Mietin jälleen kerran hieman jopa katkerana, miten toiset ihmiset voivat syödä mitä tahansa p**kaa ja moinen ei näy vartalossa mitenkään. Kunnes PIM; ajatus muutti muotoaan. Yhtäkkiä alkoikin käydä naista sääliksi, sillä hänhän saattaa olla tuolla valheellisella polulla "enhän mä liho" ja huomaakin muutaman vuoden päästä olevansa melkoinen pullukka.
En suinkaan saanut hyvää oloa siitä, että joku lihoo, vaan siitä, etten enää ajattelekaan, että kaikki muut saavat tehdä ruuan suhteen mitä haluavat. SIis ei tässä tarvitse itseään huonona päivänä surkutella vaan muistaa taas, että aina jossain joku kohtalotoveri tsemppaa.
Merry
Klubiemäntä
Om nom nom nom
tiistaina, 31. elokuuta 2010 klo 10:53
Niin, ei sitä koskaan oikein voi tietää toisten ruokailutilanteesta
Jos haluaa ajatusleikkiä vaihtoehdoilla, niin yhtä hyvin nainen on voinut juuri saada tiukan laihdutuskuurin päätökseen ja on nyt hölläämässä. Tai sitten nuo sipsit ovat hänelle kuukauden ainoa herkku ja muuten hän syö normaalisti. Tai hän juoksee kymmenen kilometrin lenkin päivittäin... Joskus itsellekin oli valaisevaa kun juttelin hoikan ystäväni kanssa ja hänkin kertoi käyttävänsä tämäntyyppistä kalorilaskuria siksi, että pysyäkseen hoikkana hänkin joutuu seuraamaan syömisiään. Helposti saa väärän kuvan toisten syömisistä kun näkee ystäviä juhlissa tai vastaavissa tilanteissa, ja kuvittelee, että "tuokin voi syödä miten tahtoo ja pysyy hoikkana" vaikka totuus on ihan toinen.
Pannacotta84
*****Vyötärö***** 108cm --> 78cm ******Lantio****** 127cm --> 98cm
tiistaina, 31. elokuuta 2010 klo 12:31
Mun YO-mekko meni päälle kuin rasvattu
Ylioppilaaksi olen kirjoittanut 2003, joten muutaman vuoden läskit on saanut väistyä
*Mikään ruoka ei maistu niin hyvältä kuin laihuus tuntuu*
Manteli
tiistaina, 31. elokuuta 2010 klo 21:30
Hienoja tuloksia täällä kaikilla, kannustaa yrittämään! Tällä viikolla herkkupallot vihreällä ja muidenkin kanssa yritän tsempata.
Ihanaa kun huomenna alkaa virallisesti syksy
Syksy on ihan parasta aikaa, kaikki kivat harrastukset alkaa, ilma on raikas ja on ihana ulkoilla, on ihana myös kotoilla tai pesäytyä, miten vaan
Hyvää viikkoa ja syksyä kaikille!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
81
82
83
84