Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Sivu:
<
1
2
3
4
...
80
81
82
83
84
85
86
...
150
151
152
153
>
Jokohan
maanantaina, 16. elokuuta 2010 klo 19:05
Hyvä Jennuzka!
Mä olen niin iloinen siitä, että olen saanut kahden pienen lapsen kanssa arkeen oikean rytmin. Aamulla ehdin sauvakävelemään ja illalla jumppaan tai uimaan.
Ja tuntuu kivalta, että kahvillakin onnistuu käymään ilman pullia yms, kun tiedän, että pala tummaa suklaata odottaa mua ip-kaffeilla, kun lapsoset nukkuu. Ja onnea tuottaa myös nämä viilenevät ilmat ja tieto siitä, etten ole näin paksu, kun seuraavan kerran helteet koittavat.
Kansis
Vain kuolleet kalat uivat virran mukana.
maanantaina, 16. elokuuta 2010 klo 22:18
Onnistuin näkemään itseni hoikistuneena. Katselin viikonloppuna otettuja kuvia ja totesin olevan yllättävän sutjakka
Koska vaikka vaaka ja vaatteet on kertonu samaa niin yllättävän vaikeaa on silti nähdä itsensä normaalipainoisena, lihava mielikuva istuu tiukassa. Peilissä vielä näkyy pyöreä (muttei enää lihava) tyyppi, ehkä se hoikka ehtii sinnekin viimeistään kun tavoite alkaa olla saavutettu.
Tash-
maanantaina, 16. elokuuta 2010 klo 22:29
Mun ilonaiheeni tänään on se, että mahtui yhdet caprihousut jalkaan, jotka ei vielä kuukaus sitten mahtuneet!
marimba
maanantaina, 16. elokuuta 2010 klo 22:38
Tänään söin säännöllisesti ja hyvin. Vajetta piisaa ja pallot vihertävät. Olen tyytyväinen, huomenna uudestaan
!
Pannacotta84
*****Vyötärö***** 108cm --> 78cm ******Lantio****** 127cm --> 98cm
tiistaina, 17. elokuuta 2010 klo 13:18
Vetäsin eilen 2,5km lenkin keskellä yötä. Pidempäänkin olisin mennyt, mutta kun kotiovi tuli vastaan
Tänään uudestaan!
*Mikään ruoka ei maistu niin hyvältä kuin laihuus tuntuu*
Päxätti
torstaina, 19. elokuuta 2010 klo 07:32
Tänään olen siirtynyt jälleen normaalipainoisten kerhoon!!! BMI 24,9. Vielä pari kiloa pois ja olen tavoitepainossa.
nonote
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voi silloin multaa kaivaa, ja huolet hukuttaa.
maanantaina, 23. elokuuta 2010 klo 13:43
Tämä kuuluu niihin pieniin iloihin tässä toistaiseksi kaksi viikkoa jatkuneen jumituksen keskellä, nimittäin viikonloppuna kun avokin kanssa käytiin saunassa niin hän (joka on vapusta laihtunut sellaiset 7kg, minä 11kg) huomautti että "ajattelehan, että täällä saunassa on melkein 20 kiloa vähemmän läskiä kuin keväällä. Vieläkin hymyilyttää
Pannacotta84
*****Vyötärö***** 108cm --> 78cm ******Lantio****** 127cm --> 98cm
maanantaina, 23. elokuuta 2010 klo 14:24
nonote
, mekin käytiin herran kanssa saunomassa viikonloppuna pitkään aikaan (kesä on ollut sen verran kuuma, että ei ole saunassa tullut oltua moneen kuukauteen). Sain seuraavana päivänä kuulla herralta, että näytin kuulemma todella hyvältä saunassa
Kommentit tulivat vasta seuraavana päivänä sen takia, että olen kieltänyt mulkoilemisen ja koskettelut saunassa ja suihkussa, siitä syystä, että inhoan itseäni alasti. Ehkä se tästä pikku hiljaa muuttuu
*Mikään ruoka ei maistu niin hyvältä kuin laihuus tuntuu*
wbt
tiistaina, 24. elokuuta 2010 klo 08:51
Ilon aihe: tuntuu varovasti sanoen kuin olisin saanut elämäni takaisin!
Ikuisuuslaihduttajana, jatkuvasti liian pienillä kalorimäärillä olen ollut väsynyt ja jaksamaton - ja nyt, vain vaivainen viikko hyvää syömistä takana, ja olen kuin uusi ihminen!
(Pelkään samalla että tämä on vain joku välivaihe, mutta järki sanoo toista.)
tavisN66
karppaaja
tiistaina, 24. elokuuta 2010 klo 11:56
Kaverin sisko huomasi minun laihtuneen. Ei edes tiennyt, että laihdutan, oli vain todennut jälkikäteen siskolleen, että tavis on laihtunut puoleen entisestä!!Voi miten ihanaa!!Ajattelin jo, ettei kukaan koskaan huomaa!!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
80
81
82
83
84