Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumisen kokemukset
> Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Sivu:
<
1
2
3
4
...
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
>
Lottery
Uusi päivä - uudet kujeet ;)
torstaina, 15. heinäkuuta 2010 klo 08:02
Kävin eilen äidin luona kylässä. Siellä oli kaikki sen siskotkin kylässä ja tarjolla oli jos jonkinlaista naposteltavaa MUTTA söinkin vain yhden kasvispiirakan, pienen palan jätskiä isolla kasalla mansikoita, lusikallisen juustokakkua että tietäisin miltä se maistus ja tulitikkuaskia pienemmän palan pannaria. Ennen olisin vetänyt pari tarjolla olleista croisanteista (ne lähti mulle kotiin mukaan koirille tuliaisiksi
) , pari pannaria jäätelöllä, pari palaa juustokakkua jne... you got my point. Mä oon niin ylpee ittestäni että pystyin maisteleen sitä sun tätä mutta oikeesti vaan todella vähän
Äiti ihmetteli, mut mä vaan pyysin lisää mansikoita
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
torstaina, 15. heinäkuuta 2010 klo 11:12
Olen päässyt takaisin samaan vaakalukemaan kuin melkein kaksi viikkoa sitten, eli tuohon tickerin näyttämään. Viime viikonloppu ei kyllä kaikkine valmisruokineen ja viineineen tehnyt yhtään hyvää, mutta onneksi turvotus nyt kadonnut.
-20kg/5kk www.karppaus.info
Jasmiena
perjantaina, 16. heinäkuuta 2010 klo 11:18
Itselläni on ihan itsetuntoa koskeva ilonaihe, olen nimittäin uskaltautunut uimaan jo viidesti tänä kesänä ihan yleisellä uimarannalle ja milloin kenenkin kaverin tai serkun kanssa.
Pari vuotta sitten ei olisi tullut kysymykseenkään.
tavisN66
karppaaja
perjantaina, 16. heinäkuuta 2010 klo 11:34
Äitienpäivälahjaksi saamani ulkoilutakki, joka silloin meni kyllä kiinni, mutta oli epämiellyttävän pinkeä, on nyt sopivan väljä!!!JESS!!
Flikka30
Syksynä solakammin!
sunnuntaina, 18. heinäkuuta 2010 klo 13:03
Minä olen niin onnellinen ja ylpeä itsestäni ja miehestäni!!
Olen ollut kuluneella viikolla "alennusmyynnissä" omassa vaatekaapissani.
Olen ollut aina niin nuuka, sellainen joka ei varmasti heitä mitään vielä ehjää vaatetta pois (vaikken enää edes käyttäisi niitä) ja nyt on hauska katsoa missävaiheessa olen ollut minkäkin kokoinen.
Olen nyt saman kokoinen, kuin vuonna 2001.
Kaiken lisäksi vaatteet, joita olen ostanut aleista ja sovittanut vasta kotona (osassa vielä hintalaputkin kiinni!!
) alkaa hiljalleen sopia minulle!! Jopa yksi mekko kokoa 42!!! En olisi koskaan voinut kuvitellakaan!! Mekon muoti on jo mennyttä, mutta pikkuinen koko, here i come!!
Ja NYT heitän isot vaatteet pois järjestään. Liian vanhan näköiset ja nuhruiset menee roskikseen, ehjät menee keräykseen. Kaverini, joka pudotti 25kiloa, kielsi säästämästä mitään "äitiysvaraksi", sitten ostetaan uutta jos sitä tarvitaan. Viisas kielto.
Silloin, kun olin viimeksi 63kiloinen, suurin ongelmani uudelleen epäonnistumiseen oli se, että oli aina varaa ostaa uutta: ei tarvinnut katsoa syömisiään, kun voi helposti vaan ostaa uudet kuteet. Nyt eliminoin sen mokamahdollisuuden.
viherpeukalo85
sunnuntaina, 18. heinäkuuta 2010 klo 15:13
Siis voi jee! Mun vanhat vaatteet alkoi olla tosi kulahtaineita ja virttyneitä, aika isojakin monet. Menin alennusmyynteihin ja LÖYSIN vaatteita ja vielä lisää ihmetyksen aihetta, melkein kaikki vaatteet oli M-kokoa! Meitsi on meediumi! Johan tässä on yli 20kg häippässyt jos lähtöasetelmaksi katsoo 2vko synnytyksen jälkeen.
oink
Hiljaa hyvä tulee
sunnuntaina, 18. heinäkuuta 2010 klo 21:59
Olen nyt 19 viikkoa kuntoillut vähintään neljänä päivänä viikossa ja tänään tein jotain, mitä en olisi koskaan uskonut pystyväni tekemään: hölkkäsin 30 minuuttia!
Kaverini käveli vieressä ja samaa tahtia mentiin, hän kävellen ja minä hölkäten. Tuota ylimääräistä painoa minulla on kuitenkin 55 kiloa, niin en olisi koskaan uskonut tuohon pystyväni
Muinoin: 137,5 kg | Nyt (1.9.2010): 116,5 kg | Välitavoite (31.12.2010): 107,5 kg
tavisN66
karppaaja
maanantaina, 19. heinäkuuta 2010 klo 09:26
^Ihan mahtavaa, oink!!
Chime
maanantaina, 19. heinäkuuta 2010 klo 10:27
Viime lauantaina tissini menivät ohi vatsastani.
Olen siis lyllertänyt tähän asti "maha edellä", nyt tuli muutos siihen VIHDOINKIN!! Entisenä tiimalasivartalona kookas vatsa on ottanut koville, etenkin henkisesti...ehkäpä siitä vielä päästään!
Olen myös huomannut ettei tarvitse syödä älyttömiä määriä herkkuja; yksi 80g sipsipussi miehen kanssa puoliksi riittää hyvin! Enempi määrä ällöttää ja toisaalta tuon pikkumäärän voi syödä silloin tällöin, koska kalorit eivät ole ihan niin järkyt kuin vaikkapa jättipussissa.
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
maanantaina, 19. heinäkuuta 2010 klo 20:55
4 kuukautta ja 1 viikko siitä kun tein päätöksen, että nyt riittää paisuminen. Siitä päivästä on paino tullut alas melkein
18 kiloa!!!
(-17,7kg).
Kyllä on hieno fiilis! Olo on mahtava, kun mistään ei ole oikeastaan tarvinnut luopua, paitsi vanhoista huonoista tavoista. Syön edelleen
hyvää kunnon ruokaa
enkä kärvistele nälässä niin kuin aiemmilla keventymiskerroilla. Kyllä tämä Kiloklubi on hieno juttu!
-20kg/5kk www.karppaus.info
Sivu:
<
1
2
3
4
...
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 19:02
Arjen pulinat
»
Miten irti häpeästä?
tänään
kello 19:00
Painonhallinta
»
Muita lähtijöitä -5kiloa 8 viikossa kokeilemaan? (ALOITETTU 16.8.2010)
tänään
kello 18:54
Aloittelijat
»
Vihreän rivin metsästys
tänään
kello 18:53
Painonhallinta
»
Jouluksi 2010 pois -10kg! Kuka lähtee mukaan?
tänään
kello 18:34
Rekisteröidy
Yhteistyössä