Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Sivu:
<
1
2
3
4
...
74
75
76
77
78
79
80
...
150
151
152
153
>
Liljen
keskiviikkona, 16. kesäkuuta 2010 klo 19:23
Housut alkaa taas olla niin isot, ettei niillä kehtaa kulkea missään, kun niin pussittavat. Ja viikonloppuna pitäisi käydä taas viihteellä/yökerhossa ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen!
Mutta rahat ei riitä millään uusiin housuihin ennen kuin alet alkavat, joten mitä vaihtoehtoja jää? Ompelukone! Minä en todellakaan ole ompelija, enkä ymmärrä asiasta mitään ja konekin on vain lainakone, joten se ompeleminen meni vähän sinne päin
Nyt ei auta kuin toivoa, että ompeleet pysyvät kasassa, kunnes saa oikeasti ostettua pienemmät housut, hehe.
Onhan se kivaa sinänsä, että vaatteet pienenevät, harmi vain ettei ole varaa uusiin vaatteisiin, vaan on pitkään kuljettava niissä isoissa vaatteissa, vaikka miten tekisi mieli muuta. Mutta nyt näyttää taas vähän kapoisemmalta, kun housut istuu paremmin
zoe-
torstaina, 17. kesäkuuta 2010 klo 14:17
"Jouduin" ostamaan shortsit kokoa 36, koska 38 kokoiset ei enään pysyny jalassa :P
Ostin myös ihanan bilemekon, joka oikeesti näytti hyvältä päällä
Premnas
torstaina, 17. kesäkuuta 2010 klo 21:51
Ostin puuvillaiset shortsit ja caprit kokoa 40. Eivät olisi kyllä ennen menneet päälle, ainakin pepun kohdalta olisi takuuvarmasti kiristänyt niin paljon ettei nappi olisi mennyt kiinni..
Ostin myös kaksi hupparia kokoa S! En olis koskaan uskonut enää voivani ostaa noin "pieniä" vaatteita!
Bender
Everything after but is load of crap!
torstaina, 17. kesäkuuta 2010 klo 23:06
Vastoittain ostamani stretch-pillit aitavat olla jo reilut. Menin vessaan ja nykäisin housut kinttuihin. Vasta sitten muistin että niissähän oli napit ja vetskarikin...
Puulia T
keskiviikkona, 23. kesäkuuta 2010 klo 23:57
Wow! Nyt on pakko tulla hehkuttamaan, että valloitin eilen elämäni ensimmäisen vuoren! Reilu puolentoista kilometrin korkuisen vuoren kapuamiseen meni 3 tuntia 17 minuuttia!
Siissu
torstaina, 24. kesäkuuta 2010 klo 05:00
Yövuoron ratoksi lukaisin koko ketjun läpi
Yksi asia pisti silmään; vaikka me osaamme iloita kadonneista kiloista ja senteistä ynnä muista onnistumisen kokemuksista, paistaa teksteistä se MUTTA... "olen pudottanut x kiloa, onhan se hyvin, MUTTA..." Miksi emme osaa puhtaasti iloita siitä, mitä olemme saavuttaneet?
Itse pidin -10kg-BILEET viime kesänä, seuraavaksi vuorossa, toivottavasti pian -20kg-bileet
Lisäksi olen päättänyt ottaa kaikki kehut vastaan kauniisti hymyillen, niiaten ja kiittäen, enkä suinkaan itseäni tai saavutustani vähätellen! Tekemistä siinä on ollut
Iloitaan kaikesta saavuttamastamme, olemme sen ansainneet!
Pannacotta84
*****Vyötärö***** 108cm --> 78cm ******Lantio****** 127cm --> 98cm
perjantaina, 25. kesäkuuta 2010 klo 09:29
Musta yksi aivan ihana huomio itestäni on se, että saan jalkani istuessani sillä lailla ristiin
Jos kukaan tajuaa.. Ennen tämä ei onnistunut, mutta nyt huomaan istuvani joka paikassa toinen jalka toisen päällä. Se tuntuu ihanalta
*Mikään ruoka ei maistu niin hyvältä kuin laihuus tuntuu*
Bender
Everything after but is load of crap!
perjantaina, 25. kesäkuuta 2010 klo 11:26
Tämä on niiiin suosikkiketjuni! Aina kun lukee tätä läpi niin tulee sellainen "myötäilo" menestyksestä.
Keep on rockin!
Maikeri
Soy yo. - Minä olen minä.
perjantaina, 25. kesäkuuta 2010 klo 11:53
Hihii, suht vähäpätöinen ilonaihe, mutta oon nyt onnistunu muutaman viikon pitään painon 5 alkavana!! Joka päivä käyn puntarissa, yhtenäkään päivänä ei oo kutosta näkyny ekana numerona, lähellä kyllä, mutta eipä oo kuitenkaan
Jospa se paino vakiintuisikin tälle kymmenluvulle.....
http://mirmelin.blogspot.com/
Lottery
Uusi päivä - uudet kujeet ;)
torstaina, 15. heinäkuuta 2010 klo 08:02
Kävin eilen äidin luona kylässä. Siellä oli kaikki sen siskotkin kylässä ja tarjolla oli jos jonkinlaista naposteltavaa MUTTA söinkin vain yhden kasvispiirakan, pienen palan jätskiä isolla kasalla mansikoita, lusikallisen juustokakkua että tietäisin miltä se maistus ja tulitikkuaskia pienemmän palan pannaria. Ennen olisin vetänyt pari tarjolla olleista croisanteista (ne lähti mulle kotiin mukaan koirille tuliaisiksi
) , pari pannaria jäätelöllä, pari palaa juustokakkua jne... you got my point. Mä oon niin ylpee ittestäni että pystyin maisteleen sitä sun tätä mutta oikeesti vaan todella vähän
Äiti ihmetteli, mut mä vaan pyysin lisää mansikoita
Sivu:
<
1
2
3
4
...
74
75
76
77