Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Sivu:
<
1
2
3
4
...
69
70
71
72
73
74
75
...
150
151
152
153
>
riksuli
torstaina, 15. huhtikuuta 2010 klo 09:53
Joku viisasten kivi on löytynyt. Vaikka laskennallista vajetta ei ole kuin n. 400kcal päivä, paino on näin tauon jälkeen pudonnut parissa viikossa jo 1.7 kiloa ja näinkin pienen pudotuksen huomaa jo muutamista vaatteista. Ja mikä parasta, omenalihavana ihmisenä 1.5cm on lähtenyt nimenomaan vatsan kohdalta.
Euroopan Keuhko
Klubiemäntä
sunnuntaina, 18. huhtikuuta 2010 klo 14:50
Kun ei vaaka tunnu millään inahtavan alaspäin, päätin jonkinlaisessa hullunrohkeuden puuskassa kokeilla sitä kaunista pikkumustaani,
sitkuvaatteiden
ehdotonta ässäykköstä. Ja hemmetti, sehän mahtui päälle! Maha pullottaa vielä pikkuisen ikävästi, tulppaanimallinen alaosa on reisistä vähän kireänlainen, eikä istuminen olisi mukavaa. Mutta napit menivät kiinni, tadaa, ilman mitään ongelmaa!
Silloin kun sitä vaatetta käytin, olin varmaan melkein kymmenen kiloa kevyempi kuin nyt. Mutta silloin olin ns. laihaläski (tai no, laiha nyt en silloinkaan, mutta normaali), nyt minusta on tullut paksu mutta tiivis pötikkä
.
Puulia T
sunnuntaina, 18. huhtikuuta 2010 klo 16:08
Tänään saavutettu tavoitepaino. Tai siis se ensimmäinen, koska työtä riittää vielä, mutta nyt ei ole kyse kuin hienosäädöstä ja sillä ei ole kiire. Ei nyt ollut kiire tälläkään, mutta nyt vielä vähemmän
Niin ja toinen hieno asia on, että kokeilin joskus joulun jälkeen Lindexissä aivan ihanaa nahkaista pikkumustaa kokoa 38 ja ei silloin vielä mahtunut, mutta alle pari viikkoa sitten meni päälle ja näytti niin pirun hyvältä. Harmi etten sellaista osaisi ikinä käyttää. En viitsi ostaa tuonne kaappiin pyörimään kun tuntisin itseni niin alastomaksi sellaisessa.
Liljen
sunnuntaina, 18. huhtikuuta 2010 klo 17:05
Tänään menin kauppaan ja ajattelin mekkoa ostaa, kun tuo nyt käytössä oleva on ihan liian iso jo. Otin sitten XL ja sekin oli vähän jo, että ei haittaa vaikka olisi pikkuisen pienempi koko. Joten kokeilin L kokoa ja se mahtui ihan hyvin! Ja menee kuitenkin vielä kuukausi pari ennen kuin rupean mekkoa käyttämään, niin kyllä se oli oikein sopiva koko
Lisäksi tuli huomattua, miten oleellista on käyttää oikean kokoisia vaatteita. Minä en ole koko projektin aikana ostanut uusia vaatteita housuja ja miesten t-paitoja lukuunottamatta. Nyt kun kokeilin jotain uutta ja pienempää, niin huomasin miten kutistunut oikeasti olen
Sitä ei vain oikeasti ole aikaisemmin tajunnut, kun käyttää edelleen niitä vanhoja vaatteita, jotka roikkuvat jo päällä, jotkut enemmän kuin toisen. Tänään on ollut kyllä harvinaisen hyvä päivä
Karneoli
Elämäntapa-ajelehtija
sunnuntaina, 18. huhtikuuta 2010 klo 19:25
Juu, ne oikeankokoiset vaatteet tosiaan voi yllättää
itse kauhistelin pyykkiä ripustaessani että onko nää nyt oikeasti miun housut kun olivat niin kapeat! Ei pieni pää ymmärrä että ei se takamus enää ole niin mammuttimainen kuin vuosi sitten. Siihenkin ymmärrykseen auttaa se että säästää jotkut painavampien aikojen housut joita voi sitten kokeilla itsepiristysmielessä, itselläni näyttävät vuoden takaiset vaatteet nykyään lähinnä joltain pellevaatteilta kun roikkuvat niin koomisesti päällä
Bender
Everything after but is load of crap!
maanantaina, 19. huhtikuuta 2010 klo 21:44
Tuonne koti-ketjuun kerroinkin jo tarinan, joten toistoa luvassa, sori.
Ostin tänään Onlystä sovittamatta sitku-farkut, kokoa 32' eli suurimmat mitä puodista löytyi. Hintaa oli vaan 17 egee, ettei harmita jos tulee jotain mihin koko painonhallintahomma kaatuu ja eivät tulisi koskaan päälle mahtumaan. Only myy mielestäni vain kitjakkeita lastenvaatteita, eivät ole ollenkaan aikuisen naisen kropalle tarkoitettuja, jos suurin koko farkuissa on 32 tuumaa?
Kotona testasin ja kappas vaan, pöksyt sopi päälle, eivätkä edes soi! Otan heti käyttöön.
Lunta sataa, mutta päivä on ah - niin ihana!
HeMPee
tiistaina, 20. huhtikuuta 2010 klo 12:26
Vihdoin on taas lähtenyt paino laskuun.. Jo liian pitkään olen pyörinyt 75 kilon molemmin puolin ja tänään nyt sitten paino viimein 73.8!!!
Piti oikein 4 kertaa vaa'alle nousta ja tarkistaa että näinhän nyt oikein!
Mulla on siis vähän ehkä patterit vaa'asta lopussa, koska kun samassa tilanteessa nousee pariin kertaa peräkkäin vaa'alle niin lukema voi heittää jopa kilon.. Olen siis kehitellyt kolmen kerran taktiikan, ja nousen vaa'alle kolme kertaa peräkkäin. Painoksi valitsen sitten näistä kolmesta lukemasta keskiarvon, tai jos sama lukema parin sadan gramman tarkkuudella tulee, niin sitten sen.. Vaikea selittää,
mutta nyt kuitenkin tänä aamuna vaaka näytti kolme kertaa peräkkäin lukua 73.8, joten piti vielä ottaa yksi varmistus lukema ja kyllä, olen taas alle 74 kilon!
Dusha
Läpi vaikka harmaan kiven!
tiistaina, 20. huhtikuuta 2010 klo 12:39
Olen viimeinkin alkanut liikkua! Ja se jopa tuntuu hyvältä!
Ennen ei MIKÄÄN liikunta innostanut, mikä sitten muuttui.. en tiedä, outoa
Salilla tykkään käydä!
Ja ihanaa, heti ovat paikatkin alkaneet kiinteytyä
Olen käsivartta mittaillut, koska etenkin sen paksuus vähän mietityttää kun häät on tulossa, mutta jos vaan muutamankin sentin saisi pois
(käsi 33kg sitten 47cm, muutama päivä sitten oli 42cm, nyt 39cm)
IHANAA <3
http://happyhoglet.blogspot.com/
Niina_83
tiistaina, 20. huhtikuuta 2010 klo 13:15
Kävin lauantaina Vero Modassa ja lupasin itselleni, että jos tuumaa pienemmät farkut eli 29" mahtuu jalkaan, saan ne ostaa. Kolmeja farkkuja kokeilin, joista yhdet oli tarpeeksi leveät reisistä ja pepusta ja olivat oikein sopivat! Eli nyt on jalassa 29" farkut, ekaa kertaa varmaan 10 vuoteen...
Piikikäs
tiistaina, 20. huhtikuuta 2010 klo 13:24
Kahden viikon Kiloklubeilun aikana oon syönyt joka päivä lämpimän ruuan! Mahtava suoritus minulta. Muutenkin vaikka herkuttelujakin on mukaan mahtunut, oon syönyt mielettömän paljon terveellisemmin kuin aiemmin.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
69
70
71
72
73