Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Sivu:
<
1
2
3
4
...
68
69
70
71
72
73
74
...
150
151
152
153
>
SutturaSandra
keskiviikkona, 7. huhtikuuta 2010 klo 20:26
Elliauli
, kauanko sinulla menee 20km pyöräilyyn aikaa?! Itse olen miettiny, että kokeilisin työmatkan polkea keväämmällä, yhteen suuntaan tulisi myöskin varmaan n. 20km.. Hullu ehkä olen ku tällästä suunnittelen, päivässä tulis pyöräilyä 40km
Mut eipähä tarvis juur muuta tehrä! Ois se hienoo.
Kansis
Vain kuolleet kalat uivat virran mukana.
keskiviikkona, 7. huhtikuuta 2010 klo 21:13
Suttura Sandra:
Jos epäilyttää jaksaminen heti alkuun niin jos sulla vaan on mahdollisuus kulkea julkisilla/saada kyyti niin voithan aina tehdä niin että poljet yhtenä päivänä töihin ja tulet kotiin muulla kyydillä ja sitten seuraavana päivänä toisin päin. Sitten tiedät miten hyvin jaksat matkan. Mun yks työkaveri polkee useinkin n. 30 km suuntaansa, että kyllä se ihan mahdollista on
Kiva muuten tämä ryhmä jossa saa huudella ne kutkuttavat onnistumiset niin ei aina tarvitse ystäville meuhkata, huomatkoon itse muutokset kun ovat huomatakseen
Omenaunelma
Aloitus 7.1.2010: BMI 24,7
perjantaina, 9. huhtikuuta 2010 klo 09:38
Hoksasin tässä yks päivä, että reidet on oikeasti ohentuneet.
Ennen kun ei hameetkaan istuneet kunnolla, kun "reidet tulee ekana".
Etureidet siis pullottivat eteenpäin. Samoin edestä/takaa katsoen levein kohta oli reisissä..
Ilonaihe on siis se, että luulin etten
ikinä
tule laihtumaan reisistä yhtään, ja lähtee sittenkin!
Karneoli
Elämäntapa-ajelehtija
lauantaina, 10. huhtikuuta 2010 klo 15:20
Törmäsin tänään kaupungilla ystäväpariskuntaan. Hymyilin heille jo kauempaa, mutta heillä tuntui hetken kestävän ennen kuin huomasivat minut. Kun sitten juttusille alettiin niin toinen vain tokaisi ettei meinannut tunnistaa minua ja kun kysyin että johtuiko se kenties siitä että minulla oli lippis päässä (yleensä en siis käytä lippiksiä) tuli vastauksesti että juu ja siitä että olit niin kapea
kyseistä paria olin nähnyt viimeeksi viikko sitten, mutta ilmeisesti näin yllättäen kohdattaessa ei enää tunnistakaan niin helposti.
Kyseinen tapaaminen vieläpä sattui juuri sen jälkeen kun olin käynyt shoppailemassa muutaman yläosan joista sain taas valita pienempiä kokoja. Tuli hyvä mieli
Chisse
lauantaina, 10. huhtikuuta 2010 klo 22:56
No niin. Tänä aamuna paino näytti 73 kg, mutta se on hetkellistä harhaa, nestehukkaa jne. mutta ilolla kuitenkin tuon rekisteröin.
Ja sitten tänään tuli tehtyä vain pieni happilenkki ulkona ja jonkinmoisia herkkusyömisiä; fetajuustoa, muita juustoja, lihaa, kalaa, vihanneksia, leipää, hedelmiä, rahkaa ja muuta... Punaviiniä nyt illalla.
Reilusti yli 2000 kaloria tänään ja olo on väsynyt ja nuukahtanut.
Mutta huomenna on päivä uusi. Pitkälle kävelylenkille ihanaan kevätluontoon!
Ruokapäiväkirjan pitämistä aion jatkaa ainakin vuoden verran, katson sen jälkeen tilanteen, olenko sisäistänyt asiat ja hyvät ruokailutottumukset ja liikunnan.
Chisse
lauantaina, 10. huhtikuuta 2010 klo 23:11
Lisäystä edelliseen viestiin:
Yli kuukauteen ei paino ole muuttunut miksikään, ei alas eikä ylös. Ja se on oikeastaan tänä iltana suuren ilon aihe; paino ei ainakaan ole NOUSSUT!
pikkuläski
vatsan kauttako? oppiva?
sunnuntaina, 11. huhtikuuta 2010 klo 08:32
alespäin
oon selvästi, menossa... syöminen
tällä hetkellä: ranskassa?
t: yoyo?
louisvuitton
sunnuntaina, 11. huhtikuuta 2010 klo 09:09
Kävin tänään pitkästä aikaa vaa'alla: paino oli tippunut!! Nyt mentiin jo alle 60kg! Normalipainon sisällä painoa tiputan(+kiinteytän, parannan kuntoa) joten tiputus on ollut todella hidasta. Mutta tähän on tultu alkuaan sieltä 65kg! Olen ihan oikeasti ylpeä itsestäni, en olisi uskonut ennen vaa'alle menoa että olisin keventynyt yhtään, päin vastoin...
Tänään lähdetään poikaystävän kanssa pitkästä aikaa reissuun yhdeksi yöksi, ja siellä tottakai tulee syötyä ravintolaruokaa jne. No ehkä minä sen olen ansainnut, ei näitä tällaisia tule kuitenkaan kun sen kaksi kertaa vuodessa.
JES! Hyvä lähteä uuteen päivään!
adelain
sunnuntaina, 11. huhtikuuta 2010 klo 10:40
Jes! Tänään oli ensimmäinen päivä puoleentoista viikkoon, kun ei ollut enää aamulla kuumetta, ei edes pientä lämpöä!
Kävin äsken tunnin rauhallisella kävelyllä tuolla aamuauringossa. Kylläpä tuli hyvä olo, kun sain olla pitkästä aikaa ulkosalla.
Maaliskuun alusta jatkunut yskä on vienyt voimat pois, enkä jumppiin tai zumbaamaan vielä kyllä ainakaan vähään aikaan uskalla. Pikku hiljaa takasin normaaliin viikkorytmiin, kolme-neljä kertaa viikossa liikuntaa sitten taas terveenä...
Hyvä mieli lisäksi siitä, että vaikka olen viikon vain olla möllöttänyt ja lepäillyt, niin paino ei ole noussut, vaan pysynyt aika lailla kohillaan.
oink
Painon tasapainottelua elokuuhun 2012
sunnuntaina, 11. huhtikuuta 2010 klo 23:57
Vannoutuneelta sohvaperunalta valtaisa saavutus: jo viiden viikon ajan olen kuntoillut neljänä päivänä viikossa. Viikkoliikuntamääräkin on keskimäärin ollut 3,5 tuntia!
En tiedä, mikä päässä naksahti viisi viikkoa sitten, koska aiemmin se yksikin kuntoilupäivä viikossa oli saavutus, mutta nyt nälkä kasvaa syödessä ja 4 kertaa viikossa noin tunnin kuntoilu tuntuu vain hyvältä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
68
69
70
71
72