Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Sivu:
<
1
2
3
4
...
64
65
66
67
68
69
70
...
150
151
152
153
>
Omenaunelma
Aloitus 7.1.2010: BMI 24,7
maanantaina, 8. maaliskuuta 2010 klo 08:16
Nyt on lähtenyt 3,4 kg
Ja sen huomaa kyllä jo, kasvot on kuulemma kaventuneet, ja tosiaan sitten tsekkasin peilistä niin kaksoisleukakin on pienentynyt.
Mahamakkara ja jenkkikset on liuenneet pois ja farkut roikkuu päällä..
Aiemmin lähti muutaman kuukauden aikana hikisesti -200g/vko, nyt on 2 vkossa romahtanut melkein kilon! Heti kun tuli yksi löysempi päivä ja söin plussan puolelle... Johtuuko siitä vai alkaako vaan uusi ruoka ja liikunta vihdoin purra kunnolla.
paksuli
maanantaina, 8. maaliskuuta 2010 klo 12:01
Olen
niiin
onnellinen, että viime vuonna aloitin tän laihdutusprojektin. Ennen tänne liittymistä olin pudottanut 20 kiloa ja lokakuusta, liityttyäni kiloklubiin vielä 13 kiloa.
Mahtavien numeroiden takana on nyt paljon energisampi ja terveempi nainen, joka hymyssä suin sovittelee vanhoja vaatteita päälleen ja ne monet sopivat ja näyttävätkin hyvältä.
En yleensä harrasta itsekehua, mutta tänne sen viitsiiki tehdä, näin anonyymisti. Ei tutuille normaalipainoisille kavereille oikein viitsi näin hehkuttaa. Ei millään pahalla ketään kohtaan. Ja tsemppaa tämä toivottavasti muitakin laihduttaan.
Iloisia kokemuksia:
- Peruskunto on paljon parempi
- Nukahdan iltaisin paljon helpommin
- Saa parenpaa palvelua miehiltä, esim. kauppa tai taksi
- Lähikaupassakin sain kuulla myyjältä kehuja
- Valinnanvaraa on vaatekaupassa p a l j o n enemmän
- Olen löytänyt uusia terveelllisiä mieliruokia
Musta tuntuu, että leijun pilvissä, ku on niin hyvä olo, kun paino on pudonnut! Välillä mielessä kyllä käy liikaa kilot, joita pitää vielä pudotttaa, siis aina vaan haluais enemmän ja enemmän tuloksia, mut pitää pysähtyä ja nauttia näistä hetkistä..
Tuntuu tosi kivalta lukea täällä laihdutuksista, pienemmistä ja isommista. Rivien välistä voi aistia ja ihan tekstistäkin, kuinka iloisia ja tyytyväisiä ihmiset ovat laihtumisesta. Tuntuu ihanalta tietää, että täällä on paljon paljon onnelllisia ihmisia, samasta syystä kuin minäkin olen. Tsemppiä vaan kaikille laihikseen!
Tanakka tyttö vm62
Kesä tulee joka vuosi!
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 15:04
Painoindeksi vihdoin normaali eli 24,9!
Kovin iso en ollutkaan (lähtö 169 cm ja 76,4 kg), pudotettu nyt 5,2 kg pisteitä laskemalla 8 viikossa. Olen tyytyväinen, vaikka vielä tekee mieli pudottaa toiset 5 kiloa.
Farkut on löysät, uudet hankinnassa ennen ulkomaanmatkaa.
Huono puoli on se, että kasvoissa on hieman enemmän ryppyjä, mutta ikääkin on kohta 50 vee.
Olen kyllä syönyt enemmän kuin pisteet antaisivat myöten, mutta silti paino putoaa noin 500g viikossa.
Vartijoissa minulle sopii säännöllinen punnitus ja ryhmäkokous viikottain. Syödä saa kuitenkin säännöllisesti, syön kyllä hyvää rasvaa monen pisteen edestä päivässä.
Tänään hiukan väsyttää/kyllästyttää. Ostin ison muovikassillisen hedelmiä, teen illalla hedelmäsalaatin ja päälle 9 %:n vaahtoutuvaa vaniljakastiketta. Nami!
Voikaa ihmiset hyvin!
Huiskaus
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 09:28
Onnea kevät 2010! Nauti onnistumisesta ja hyvästä fiiliksestä, uusien farkkujen ostamisesta
Mä iloitsen tänään kun reilun 3kilon laihtuminen tuntuu niin selvästi ja osittain näkyykin. 6 pudotettavaa kiloa jäljellä, mutta kyllä se näillä fiiliksillä hoituu. Aurinko paistaa ja hetki kun kestetään jäätä tai loska(paskaa) kävelyteillä niin taas pääsee kunnon lenkeille.
Iso tsemppaus kaikille ja onnea onnistuneille.
katiegirl
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 11:59
Eilen mun mies teki mun vyohon extra reikia, etta housut pysyy ylhaalla!!!!
Omenaunelma
Aloitus 7.1.2010: BMI 24,7
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 08:28
Eilen uudet jumppatamineet päällä jumpassa, ja peilistä näkyi
hoikka
tyyppi.
Kyllä noi urheiluvaatteet osataan tehdä figuuria imarteleviksi
tavisN66
karppaaja
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 08:54
Voi paksuli, ihana ja kannustava kirjoitus sinulla!
Nuo iloiset kokemukset pitäisi ihan kirjoittaa jääkaapin oveen, että aina muistaisi, mihin tässä ollaan pyrkimässä!
Keveää kevättä sinulle, ja perässä tullaan!
Dusha
Läpi vaikka harmaan kiven!
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 11:32
Olen 174cm, 19v. Paino ollut pahimmillaan n. 125kg, syyskuun 1. 2009 121,6kg ja tänä aamuna 98,8kg!!! Tavoite n. 75, haluan olla vähän pehmeä, en pyykkilautavatsa
yli puolessa välissä ollaan, vaikka matka on pitkä
http://happyhoglet.blogspot.com/
Annapurna_
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 13:51
Huikeita suorituksia täällä, hymyssäsuin lukee toisten juttuja. Hyvähyvä ja tsemppiä vielä kaikille, kesä tulee kohta, niin kylläpä sitten kelpaa esitellä, että tällaista minä olen touhunnut koko syksyn/talven!
Olin menossa eilen suihkuun ja hiippailin kämpässä vähissä vaatteissa, kun kaveri huomautti, että mahassa näkyy jo sivuilla/kylkiluiden alla aavistus vatsalihaksista! Piti mennä peilin eteen vääntelemään, ja totta vieköön, niinhän tuo tekee! Mitä ihmettä, minun pullataikinassani näkyy muotoa!
Sataa grammaa vaille yhdeksän kiloa on lähtenyt syyskuun alusta, eli tällä hetkellä paino 63,7 kg. Muutama kilo enää, ja se on siinä!
Entinen raikulityttö, nykyinen kuntosaliohjaaja:
http://acekemppainen.blogspot.com/
Pamppizzzz
sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 08:38
Haa, olen normaalipainoinen! Meinasin jo heittää hanskat tiskiin, kun monta viikkoa tuntui paino jumittavan. Mutta aamulla paino oli alhaisempi kuin piiiitkään aikaan. Eli nyt on yksi välitavoite saavutettu! Aion vielä jatkaa ja tavoitteeni on,e ttä painoni alkaisi numerolla 5. Nyt siis 62,5 kg
Lyhyt matka enää!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
64
65
66
67