Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Sivu:
<
1
2
3
4
...
63
64
65
66
67
68
69
...
150
151
152
153
>
pupsik
lauantaina, 27. helmikuuta 2010 klo 13:35
Tänään paino 84 kg! Kaks viikkoo sitten alotin ja paino tuolloin 86!
Eihän tämä iso juttu ole, mutta tänään ku merkkasin ton painolukeman, ni mittari heilahti punaisen ylipainon puolelta keltaseen lievään ylipainoon!
Sho
lauantaina, 27. helmikuuta 2010 klo 18:32
Tätä ei kyllä varsinaisesti onnistumiseksi voi lukea, mutta ilman muuta valtavaksi ilonaiheeksi kyllä, sain nimittäin vihdoin ja viimein aikaiseksi liittyä kuntokeskuksen jäseneksi! Näillä tuloilla jäsenmaksut on siinä määrin tuntuvat, että jos muuten motivaatio sattuisikin hiipumaan, se rahanmeno varmasti puskee eteenpäin.
Motivaation kanssa ei kumminkaan näyttäisi tulevan ongelmia ihan lähitulevaisuudessa, intoa piisaa ja tuntuu että pystyn mihin vaan! Ihan huippufiilis! Tätä sijoitusta en tule katumaan. Ryhmäliikuntatunteja ehdinkin tällä viikolla jo vähän testailla ja maanantaiksi on varattu ensimmäinen henkilökohtaistamistapaaminen ohjaajan kanssa, en malttaisi odottaa!
Keksit
lauantaina, 27. helmikuuta 2010 klo 19:38
Hieman etukäteen täällä hössötän hyviä kuulumisiani.
Vuoden alussa kun liityin KK:iin, niin asetin tavoitteeksi, että viikolle 10 mennessä tulisi olla 10 kiloa poissa. On nimittäin mukava lomareissu tiedossa hyvässä seurassa... Tiedän, tiedän... vähän kova tahti, mutta sopii meikätädille.
No, tänään kun oli punnituspäivä, niin KK:n edistymistiedote ilmoitti, että "tavoite saavutettavissa 1 viikossa". Hihhih... Otin kuin otinkin selkävoiton näistä läskeistä.
Ei muistella sitä, että toinen kymppi pitäisi vielä pudottaa, mutta sen joutaa sitten ajan kanssa hoitamaan pois alta rauhalliseen tahtiin...
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 27. helmikuuta 2010 klo 19:43 muokkaaja: Keksit »
Chisse
lauantaina, 27. helmikuuta 2010 klo 20:56
Kyllä on innostavaa lukea teidän kommenttejanne, onnistujat!
Minä olen ollut kohta 6 viikkoa tätä noudattamassa ja kaikki on mennyt ravinnon ja liikunnan suhteen hyvin.
Mutta... Vain 2 kg on paino vähentynyt, 3 cm vyötäröltä ja vaatteet väljempiä... Tottakai olen noihinkin tyytyväinen!
Toisaalta olen hieman turhautunut koska haluaisin nopeamaa painon laskua. Mutta hyväksyn, että hitaasti hyvä tulee. Ja kun on tuo kilpirauhasen vajaatoiminta, se jumittaa... Olen sen jo huomannut NIIN monta kertaa aikaisemminkin.
Nää viikonloput on muuten ihania ja mukavia ja rentouttavia, mutta painonhallinnan kannalta haasteellisia...Olen paljon yksin ja tekisi mieli syödäkin vaikka mitä ja olen välillä niin alavireinen...
Mutta periksi en anna. Haluan pudottaa painoa 10 kg.
manthika
Kevyemmin kohti kesää
sunnuntaina, 28. helmikuuta 2010 klo 23:46
Sain siirtyä tällä viikolla 80kg:n tavoittelijoista "alemmas" eli ryhmään, jolla tavoitteena 75kg
!
JilliaNiina
...och just nu vill jag se min framtid, jag vill se allt som ska komma genom dimmorna här...
tiistaina, 2. maaliskuuta 2010 klo 14:21
Jee, vaaka näytti tänään 57,1 kg!
Enää siis hassut 100 grammaa tavoitteeseen, ja sehän lähtee käden käänteessä.
Tämän verran olen painanut viimeksi 10 vuotta sitten.
Tuhdimmillani olin 6 vuotta sitten, tuolloin painoin 75 kg. Hyvä minä!
ninuzki
tiistaina, 2. maaliskuuta 2010 klo 17:32
Kokeilin tänään vanhaa ylppärimekkoa (siis about 5v sitte ollut kyseiset pippalot). Muistelen painaneeni silloin 48-49 kg kun kauheella tappokuurilla sillon keväällä laihdutin muutamia kiloja pois. No, nyt painan aika tarkalleen 50kg eli hieman enemmän ja silti mekko tuntui ja näytti vyötäröltä löysemmältä!
Mulla jopa mahtui trikoopaita sinne alle! (Köh, laiskana en vaan jaksanut aluks ottaa pois, aattelin vaan kokeilla et kuin pitkälle vetskari sen kanssa menee kiinni...
) Olen siis timmimmässä paketissa nyt kuin mitä silloin olin! Jee! Kiitos liikunnan..
Vielä kun muutaman kilon sais rutistettua pois niin alkais varmaan olla aika hyvä paketti.
Onnistuin
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 16:15
Tasan 20kg on lähtenyt =) Matkaa on vielä toiset mokomat mutta kivaltahan tuo summa tuntuu..
Tässä olisi toiveena että huhtikuun loppuun mennessä tippuisi vielä 7kg.
walfrid
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 19:06
Tänään illalla ekaa kertaa ikinä, ei tee mieli mitään . Siis oikeasti olen aina ennen syönyt väärin, iltapainotteisesti ja hiilaripainotteisesti .
Olo on hyvä ja virkeä , paino laskenut pari kiloa , mutta ei yhtään sellainen kituutusfiilis vaan olo , että tätä ruokarytmiä nyt harjoittelen vaikka vuoden kunnes se alkaa sujua luonnostaan . Nyt vasta kuukausi takana ja tiukkana koitan olla, että syön myös sen aamiaisen , jota ennen en syönyt .
Neufchâtel
Tästä ei pääse, kuin alaspäin!
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 12:07
JESH! Huomasin juuri, etta saan painoni puolesta vihdoin luovuttaa luuydinta. Otankin yhteytta asian tiimoilta paikalliseen veripalveluun heti, kun loma loppuu ja palaamme kotiin
Sivu:
<
1
2
3
4
...
63
64
65
66
67