Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onnistumisen iloa - välitavoitteita, pieniä ilonaiheita tms
Sivu:
<
1
2
3
4
...
62
63
64
65
66
67
68
...
150
151
152
153
>
Aava Linnea
keskiviikkona, 17. helmikuuta 2010 klo 16:26
Tänään (kun piti tukka putkella kerrata huomiseen tenttiin) löysin kaapistani kaikenlaisia vanhoja vaatteita. Ja arvatkaapas vain, päälle sujahtivat farkut, jotka eivät ole sopineet 2,5 vuoteen!! Okei, en mie pystyny liikkumaan niissä yhtään (siis oikeesti yhtään
), mutta menipähän nappi kiinni ja näin. Ja näytti ihan pirun hyvältä!! Lisäks parit muut housut alkaa olla jo liian isoja, tarvii kiristää vyötä eikä oikein enää istu.. Ostoksille
Maikeri
Soy yo. - Minä olen minä.
keskiviikkona, 17. helmikuuta 2010 klo 20:04
Löysin kirppikseltä tosi hienot, kunnosta päätellen aikalailla käyttämättömät farkut, koko 38 ja maksoivat 5 euroo. Päätin sitten ottaa ne, että ovat sitten vaikka tavoitehousut. Kotona sitte heti kokeilin, että saanko edes nappia kii, niin *tadaa* istuvat aivan phärkkeleen hyvin!!
http://mirmelin.blogspot.com/
Onsire
Hitaasti mutta varmasti, jotta paino pysyy! :-)
lauantaina, 20. helmikuuta 2010 klo 11:25
olipa hieno uutinen maikeri housujen kohdalla!
Minäkin haluaisin, että housut alkaisi pienenemään, paidat vaan isonee ja vois ostaa pienempiä, mut ei housut!
Perkele.. (ja ei, ihme kyllä, minulla ei ole sellaista amerikan leveää persettä, onneksi, olen ihan suht kokoinen molemmista päistä, mutta silti, alhaalla kropassa ei muutoksia tule..)
Mutta mun ilouutinen on se, että lähdin aamu lenkille tonne PAKKASEEN ja kylmimpään päivään ja tuuleen, ja kyl siellä olikin kylmä, mut kaunista myöskin!!!
Ihanan virkeä olo!
Nyt on tasan 1500kcal kulutettu tällä viikolla, ja vain hyötyliikunnalla!
joka aamu ja ilta kävellyt töihin!
Wuhu!
Premnas
sunnuntaina, 21. helmikuuta 2010 klo 09:18
En olisi koskaan uskonut, että alan pitää liikkumisesta. Tosin en nyt ole tietoisesti vältellyt sitä ennenkään, mutta nykyään monta liikkumatonta päivää suorastaan ajaa minut ulos, pakko päästä liikkumaan! Varsinkin pyöräily, jossei moneen päivään pääse niin jaloissa alkaa "kutista" siihen tapaan että pakko päästä. Eikä se kutina lähde kuin kunnon pyörälenkillä tai muuten hyppimällä, riehumalla, juoksemalla.
Liikun ilokseni, en muuten. Nykyään nautin siitä, kun tunnen kuinka reisilihakset laulavat. Liikkumisesta on tullut kevyempää ja jaksan paremmin. Ei hengästytä enää. Tykkään olla hyvässä kunnossa!
Vaatteet ovat toinen suuri ilon aihe: lähdin hoikistumaan koosta 46 tai jopa 48 (vaatteesta riippuen), nyt koon 42 housut ovat hiukan löysät. Kokeilin eilen myös hametta, jonka koko on 40, eikä paljoa puuttunut että sekin olisi juuri sopiva (vetskari meni kiinni, mutta hame ei ole ihan kohdillaan lantiolla, vaan pari senttiä liian ylhäällä). Vaikka juuri tuskailin kuinka mittanauha väittää ettei mitään tapahdu ja samoin vaaka, niin näistä pitäisi kyllä iloita. Jos lokakuun lopulla lähdin tähän paneutumaan oikein kunnolla ja nyt on helmikuun loppu, minulla on mennyt 4 kuukautta ja mitä olen saanut aikaan: 11cm navan kohdalta pois, 8cm rinnanympäryksestä pois, lantiosta 3cm, painoa on tippunut 6kg. Vaikka paino ärsyttääkin, omalla kohdalla näkisin sen yhdentekeväksi, jos vaatekoko pienenee vaikka 38/40 ja lihakset kehittyvät. Vaikka ihannepaino olisi 60kg (kai), sillä ei ole mitään väliä vaikken sitä saavuttaisi, jos vaatteet istuvat ja kunto on hyvä.
Karneoli
Elämäntapa-ajelehtija
sunnuntaina, 21. helmikuuta 2010 klo 13:42
Tää tuulettelee nyt joka foorumilla tästä, mutta minkäs teet kun on tyttö tyytyväinen. Kolmekymmentä kiloa pudotettuna viime huhtikuusta!! Ja todellakin voin kiittää kiloklubia tästä, emmie muuten ois onnistunu. Vielä kun sen parikymmentä sais puotettua niin ei enää tunnistais samaksi ihmiseksi.
karmale
sunnuntaina, 21. helmikuuta 2010 klo 14:12
Onnea Karneoli, tosi hyvä saavutus
Tuuletan sit minäkin täällä -10kg. neljä kuukautta meni, mut huh onneksi paino tippui ja samalla tipahti myös just alle sadan, mistä oon myös tosi onnellinen
Vielä -20kiloo pitäs tiputtaa.
Maikeri
Soy yo. - Minä olen minä.
keskiviikkona, 24. helmikuuta 2010 klo 21:08
Kai tää tähän osastoon kuuluu. Sain tänään uuden työpaikan (vuoden kotona olon jälkeen).
Paikka on vain osapäiväinen, mutta talouden tulot lisääntyy 300 eurolla/kk
Ja tämähän tarkottaa sitä, että on varaa parempaan ja terveellisempään ruokavalioon, ja sais nyt sitte ehkä sen jonku salikortinki jossain vaiheessa hommattua
Oon ollu koko päivän haastattelun jälkeen NIIN happyhappyhappy!! Ja tää työ on juuri sellaista unelmatyön tynkää (tai siis mun unelmatyön)
Plus että paino ei oo ainakaan nyt noussu pariin viikkoon, samoissa pysyny, sentit myös
http://mirmelin.blogspot.com/
Nonaka
perjantaina, 26. helmikuuta 2010 klo 01:10
Oli pakko tulla hehkuttamaan
Aloin pakkaamaan ensi viikon Teneriffan matkaa ja kaivoin kesävaatteita varastosta ja vaatehuoneesta. Harvoin tulee omista vaatteistaan ja niiden päälle sopimattomuudesta näin iloiseksi: NE ON KAIKKI LIIAN ISOJA MULLE
Viime kesänä kun olin ison leikkauksen takia sairaslomalla kaikki vaatteet ahdisti ja ostin pari tosi löysää settiä jotka päällä lojuin kesän. Ja nyt kaikki aikasempien kesien vaatteet mahtuu päälle, osa on jopa liian isoja! Ja mää näytän hyvältä ne päällä!!! JESH :P
lisäys: Ja tänään kun olin ostamassa yhtä ihanaa paitaa reissuun mukaan kans, piti ottaa PIENEMPI koko sovitteilla olevista, siis M eikä L :P
nooraelina
perjantaina, 26. helmikuuta 2010 klo 06:56
Huomenta kaikille!
Yleensä vain lueskelen teidän ajatuksianne, mutta nyt on pakko hehkuttaa.
Kerron ensin jotain taustaa. Aloitin KK:ssa lokakuun lopulla (2009) painolla 72 kg. Pituutta minulla on n. 164 cm. Olen parikymppinen opiskelijatyttö, jonka pahimmat viholliset -ja parhat ystävät- ovat makeat herkut.
Tavoitteena olisi päästä 65 kg ilman mitään kiirettä ja pysyä myös siinä. Nautin sekä hyvän ruuan syömisestä että laittamisesta ja tietenkin leipomisesta. Alle 65 kg:n pääseminen olisi vain plussaa, mutta 62 kg lienee alarajani mukavuuden kannalta. Vyötäröni oli aloittaessa 75 cm ja nyt olen pysytellyt 71-70 cm. Minulle kilot kerääntyy ympäri kroppaa tasaisesti ja etenkin takapuoleen ja reisiin.
Ja nyt sitä hehkutusta:
Olen koko alkuvuoden -jälkeen joulunpyhien- juminut 68-67,5 välillä. Millään en ole päässyt takaisin 67,1, jossa olin ennen joulua. Olen syönyt ihan oikein ja kalorirajoissa, mutta ei vaan ole suostunut laskemaan.
Tänä aamuna kävin vaa'alla: 66,8 kg! Jesh! Aivan voittajafiilis ja kaiken lisäksi tänään on syntymäpäiväni.
Tiedän tämän kuulostavan ihan hassulta, jos pudotettavaa on oikeasti paljon, mutta minulle tämä on tosi iso juttu. Tuo joulun jälkeinen paino on kismittänyt niin paljon ja aina on paha mieli & päivä pilalla, kun on vaa'alla käynyt.
Onnea yleisesti kaikille, jotka ovat päässeet välitavoitteisiinsa tai saanut sen niin ärsyttävän kilon pois!! I feel you mates!
Aurinkoista talvilomaviikkoa! (Minulla alkoi nyt.
)
-Noora-
Aava Linnea
lauantaina, 27. helmikuuta 2010 klo 09:20
Onnea nooraelina! Siitä se matka jatkuu!
Itse kävin tänä aamuna vaa'alla ja pienoisen 72,5 kg jumin jälkeen vaaka näytti 71,4! YEH
Pieniä on ilonaiheet, mutta niillähän sitä jaksaa eteenpäin. Olen enää 1,7 kgn päässä normaalipainosta...
Ja lisäksi näytän ihan pirun hyvältä! Eilen minun piti olla edustava yhden tapahtuman vuoksi ja kaivoin esille mustat housuni, jotka vielä syksyllä oli mulle inhottavan pienet (pullisteli just vääristä paikoista, takapuoli ja reidet aika täyteläisinä...) ja nyt eivät meinanneet pysyä jalassa, kun olivat ihan liian isot (okei, pikku paniikkihan siinä tuli kun ei ollut edes vyölenkkejä, että mitäs nyt sitten tehdään
). Seuraavan kerran kauppaan mennessä voinkin mennä *jälleen* pienemmän koon kimppuun!
Olen nyt tosi euforisessa tilassa, sillä mittailin myös tänä aamuna tuloksia: vyötärö yht -2 cm, reidet -2 cm, lantio -2 cm ja uskokaa tai älkää, pohkeet -1 cm
Ja tämä kaikki, vaikka eilen söin munkin ja pikaraflan kana-aterian
Sivu:
<
1
2
3
4
...
62
63
64
65