Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Mitä uskot oppineesi pysyvästi tähän mennessä?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mitä uskot oppineesi pysyvästi tähän mennessä?
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
sjuve
Aloitus 10.3.10 85,5kg/170cm, 3.6.10 75,5kg
perjantaina, 21. toukokuuta 2010 klo 12:27
Olen vasta alussa, mutta luulisin yhden asian menneen jo "kaaliin". Nimittäin sen, että
ei saa luovuttaa
vaikka tulisi huonompiakin päiviä. Elämähän on yhtä ruusuilla tanssimista - piikkeihin osuu väkisinkin välillä
Merijellona
perjantaina, 21. toukokuuta 2010 klo 14:06
Sen, että elämäntapojen muuttaminen on matka, ei määränpää. Vie aikaa oppia uutta ajattelua ja toimintaa ja senkin jälkeen kun pääsee tavoitteeseen ei ole "valmis". Joka päivä opin uutta, välillä menee kantapään kautta, mutta ei sillä väliä
Olen poistanut sanan "itsekuri" sanastostani, en tarvitse sitä enää. Itsekurin sijaan kiinnitän huomion pieniin tavoitteisiin matkan varrella.
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
lauantaina, 10. heinäkuuta 2010 klo 11:18
Nyt, kun on tullut muutamia sellaisia tilanteita, että olen ollut syömässä siten, että ruoka on otettu itse noutopöydästä. Vielä en osaa ottaa tarpeeksi vähän, vaan silmät syö enemmän, mitä vatsa vetää ja toiseksi varmaan vanhasta tottumuksesta myös ottaa liikaa ruokaa silloin, kun itse ottaa sitä noutopöydästä. Arkisessa noutopöydässä ei ole ongelmaa, mutta juhlapidoissa,joissa on kaikenlaista herkkua niin että pöydät jalat notkuu.
Sen kumminkin olen oppinut, että minun ei tarvitse syödä lautasta tyhjäksi, vaikka minä olen itse ruoan lautaselle ottanutkin.
Fiksuahan se on, että ei jätä, mutta se onkin tässä opettelun alla, että opin ottamaan riittävän vähän. Koen sen niin, että ei minua voi siitä rankaista, jos en ole vielä sitä oppinut paljonko vatsani vetää ruokaa nykyisin.
Vatsani on siis pienentynyt ja oppinut sanomaan minulle, että nyt on vatsa täynnä, että kiitos riittää.
Jessie83
lauantaina, 10. heinäkuuta 2010 klo 15:39
- Olen oppinut juomaan riittävästi (vettä).
- Ymmärrän nykyään, että rasvaa PITÄÄ syödä. Aiemmin sitkuttelin "rasvattomilla" dieeteillä ja kestin nälkää max 2 vrk, jonka jälkeen sorruin mässäämään.
- Ymmärrän, että liian pieni kalorimäärä ei nopeuta laihtumista tippaakaan, vaan ainoastaan ajaa kehon säästöliekille.
- Olen oppinut syömään vähintään puoli kiloa vihanneksia, hedelmiä ja marjoja päivässä.
- En pupella enää leipää ateriaksi, vaan lähinnä aamu- ja iltapalalla sekä keittoruoan kanssa. Sisäistin viimein sen, että voin valita kunnon ruuan monen reilusti päällystetyn leivän sijasta.
- KK:n avulla olen oppinut ymmärtämään, että laihdutukseen ei tarvita poppaskonsteja, vaan tavallisella kotiruuallakin laihtuu!
Sipsihirmu
sunnuntaina, 1. elokuuta 2010 klo 17:14
Mulle on kyllä kasvikset jääny ihan pysyvästi, tuntuu ihan kamalalta olla ilman kun ne on niiiiin hyviä
Kyllä mulle varmaan aika paljon muutakin on jäänyt kun oln 3vk Lontoossa ja laihduin 600g, aika mahtava suoritus huonon rasvan ja vähän kasvisten syönnin maassa vaikka itse sanonkin
Galinga
Syö hyvin, niin jaksat tapella.
maanantaina, 16. elokuuta 2010 klo 21:23
Mä oon ainakin oppinut (kantapään kautta), että kitukuurilla ollessa kaikki kilot tulee tuplana takasin... Olen siis vihdoin oppinut syömään hyvin ja laihtumaan terveellisesti. Kasviksia ole oppinut myös lisäämän pysyvästi ruokavalioon
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
perjantaina, 3. syyskuuta 2010 klo 01:15
Tajusin tänään oppineeni yhden asian:
Kahvilaan voi mennä kahville. Siis
kahville
. Tarkoittaa siis mukillista hyvää kahvia rauhallisesti nautiskellen ilman, että ahmii vitriinin tyhjäksi samalla. Tämäkin toimii nykyään ilman kärvistelyä. Jos haluan kahvia, menen kahville. Jos haluan kakkua, menen kakulle. Kahvi ei siis automaattisesti tarkoita kakkua (tai mitään muutakaan vyötärölle kertyvää pullatuotetta).
-20kg/5kk www.karppaus.info
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut