Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> Maha mittoihin!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Maha mittoihin!
Sivu:
<
1
2
SiiriSofia
lauantaina, 21. elokuuta 2010 klo 09:45
Itse olen oikea suklaa-, keksi- ja makeismössöttäjä, joten jos onnistun olemaan toistakin viikkoa vähillä mässyillä, se näkyy kyllä mahassa. Samoin se, jos onnistun jättämään lisäaineet, muunkin sokerin ja valkoisen vehnän minimiin.
Liikunta sitten korostaa ruokavalion merkitystä. Varsinaisten vatsalihasliikkeiden lisäksi olen huomannut combatin ja jamin myönteisen vaikutuksen; itse koen jumpat mielekkäämmäksi kuin "pelkkien" vatsojen tekemisen.
Marlis67
lauantaina, 4. syyskuuta 2010 klo 12:26
kirjoitan oman kokemukseni.... onnistuneen sellaisen.
Mulla oli veriarvot huonot ja BMI oli piirun yli 25. Aloitin kiloklubissa, en lisännyt liikuntaa, rakastan löhöilyä. Kotona vatsalihasliikkeitä sekä muita kotijumppa juttuja vaihtelevasti... (entinen aktiiviurheilija joka kyllästyi urheiluun
)
Mutta tarkoitus olis kertoa että mulla hävis vatsalihavuus ihan ruoalla...
Alussa tuon BMI:n lisäksi vatsan ympärys oli 84.... ja ne veriarvot.
Vajaassa vuodessa lähti 14-15 kiloa, BMI 20 (ei ollut tarkoitus ihan näin alas) ja vyötärö 76senttiä (mun vyötärömitat on hieman navan yläpuolelta, navasta lähtenyt samat sentit).
Suurin herättäjä oli veriarvot....(en niinkään vielä pelästynyt senttejä ja kiloja jotka oli ylöspäin menossa) kaikki muu on hyviä nyt paitsi sokeri, johon hyvin vahva sukurasitus... valitettavasti.
Minä söin ihan suositusten mukaan eli tarkkailin alarivin vajeita mahd. tarkasti.... ja söin usein ja vähän kerrallaan... ihan monipulista ruokaa.... vain kaikki pasta ja riisi yms. vaihdoin tummiksi/täysjyväksi.
Sirppaj on oikea energiapakkaus.... ja hällä mukana liikunta, joka edesauttaa kyllä.... odotan vaan sen innostuksen löytymistä... Onneksi löytyi edes tämä että kiinnitin ruokaan huomiota.
Kyllä sen vatsankin saa katoamaan, tsemppiä.
sirppaj
Se parhainten nauraa kellä vahvin lääkitys!
lauantaina, 4. syyskuuta 2010 klo 15:49
Moikka taas!!
Pakko oli tulla kommentoimaan noita keisarinleikkausasioita, mulla on niitä takana 4 kappaletta ja tehty pystysuoraan,koska eka oli hätäsektio!!
Mulle ainakin on selvää,että kokonaan en tule vatsaa pois saamaan
ei auta vaikka kuinka jumppaisi ja tämä on kyllä minulle
lääkärissä kerrottukin, mutta onhan tuo nyt
paljon parempi
kuin ennen laihtumista
..Ja kiitti
Marloviisa
Sivu:
<
1
2
Sivun alkuun