sunnuntaina, 29. elokuuta 2010 klo 15:00 dollydimple kirjoitti:Nyt huomasin nainen _89 muutoskuvat. wautsi wau! motivaatiota tulee varmasti monelle lisää kun näkee että muutos on mahdollinen. Hienosti olet homman hoitanut peukutuksia Siis upeita juttuja ja muutoksia täällä. Kun ei periksi anna vaan jatkaa niin tulostakin tulee HYVÄ TE KAIKKI Toivon, että monet saavat motivaatiota onnistumisestani. Haluan omalla suorituksellani kannustaa muita, koska muut ovat kannustaneet minua . Joskus, kun meinaa motivaatiota loppua ihan tyystin, niin löydän sen takaisin lukemalla kirjoituksianne.
Nyt huomasin nainen _89 muutoskuvat. wautsi wau! motivaatiota tulee varmasti monelle lisää kun näkee että muutos on mahdollinen. Hienosti olet homman hoitanut peukutuksia Siis upeita juttuja ja muutoksia täällä. Kun ei periksi anna vaan jatkaa niin tulostakin tulee HYVÄ TE KAIKKI
Onnittelut Belinda1 mahtavasta painonpudotuksesta. Olet muuttunut aivan huimasti, varmaan moni ihminen, joka ei ole nähnyt sua pitkään aikaan, niin saa katsoa pitkään, että onko kyseessä sama ihminen . Meillä näyttää olevan sama lähtöpaino, kiinnitin huomiota tickeriisi . Tsemppiä eteenpäin painonpudotuksessa .
Ennen kuva vuosi sitten http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/5/56191/1273051381_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg Viime viikonloppuna otettu kuva ja erotusta noin -25 kg http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/5/56191/1281995497_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg
Kiitos Milla-Riikka mutta vielä on tavoitetta jäljellä viitisen kiloa - sillä ei tosin ole kiire ja tuntuu että kroppakin on sitä mieltä taas että nyt tasataan Olen seurannut sinun pudotusurakkaa ja täytyy sanoa että olematon hattuni on tosi korkealla - olet ihan mahtavan työn tehnyt! Upeaa nainen!!!
nainen_89, sun muodonmuutos on aivan upea! tosi ihailtavaa
keskiviikkona, 1. syyskuuta 2010 klo 21:51 Milla-Riikka kirjoitti: Huomasin tuossa, että sinullahan on ollut 5-kymppis juhlat siis painonpudotusken suhteet, Onnittelut siitä. Enää muutama kilo ja oel t omassa tavoitteessasi. Kiitos onnitteluista . Juu joku aika sitten viisikymppiä rikkoutui. Tällä hetkellä tuntuu, että sen muutaman kilon pudottaminen saattaa kestää odotettua kauemmin. Nimittäin motivaationi on vähän laskenut kesän jäljiltä ja ei ole enää sellaista intoa. Varmaan osittain se johtuu siitä, että on tullut pikku hiljaa syksy, joka on mielestäni vähän masentavaa aikaa. Toki silloin, kun aurinko paistaa, niin ruska on aivan upean näköistä, mutta sitten kun sattuu se sade päivä ja on synkkää... . Nyt ei ole kerinnyt enää yhtä paljon liikkumaankaan, kun minulla alkoivat taas opiskelut ja ne vievät paljon aikaa ja voimia. Katsotaan josko löytäisin motivaation uudestaan... Anteeksi, kun kuulostin hieman synkältä, ehkä se motivaatio löytyy jonkun nurkan takaa .
Huomasin tuossa, että sinullahan on ollut 5-kymppis juhlat siis painonpudotusken suhteet, Onnittelut siitä. Enää muutama kilo ja oel t omassa tavoitteessasi.
Milla-Riikka: Olen yrittänyt joka viikko liikkua sen 1500 kcal, mutta viime viikolla en onnistunut, joten tällä viikolle olenkin tarkemmin suunnitellut liikunnan ja näillä näkymin vaikuttaa, että saavutan sen 1500 kcal. Olen tällä viikolla yhdistänyt telkkarin katselun ja kuntopyöräilyn, ettei tule vain sohvalla istuttua . Tuo sinun systeemi kuulostaa kyllä hyvältä, että aina viikonloppuna suunnittelee seuraavan viikon liikunnat. Kun noudattaa suunnitelmaa, niin tulee ainakin liikunnat suoritettua. Opiskelun puitteissa minulla ei oikeen ole mahdollisuutta harrastaa liikuntaa, muuten kuin kävellä bussipysäkille. Pitää siis yrittää suunnitella viikko-ohjelma siten, että liikunnalle jäisi tarpeeksi aikaa. .