Aivan uskomattoman hieno saavutus!!! Mahtavaa, Milla-Riikka, ei tahan muuta voi sanoa
perjantaina, 3. syyskuuta 2010 klo 11:31 Rosemarie kirjoitti:Aivan uskomattoman hieno saavutus!!! Mahtavaa, Milla-Riikka, ei tahan muuta voi sanoa Kiitos Rosemarie. Olen kyllä huomannut, että minä en aina itsekään tajua, että kuinka paljon olen pudottanut. Yksisellainen on, että en osaa arvioida mistä raosta mahdun ja kun sitten kuvittelen, että mahtuisinkohan tuosta, mutta epäilen, että en niin sitten sujahdankin ihan hyvin siitä. Näistä aina huomaa, että se oma psyyke ei ole ihan mukana pysynyt.
WOU! Uskomaton saavutus Voit olla Milla-Riikka ansaitusti ylpeä saavutuksestasi! Hienoa! Olisi kiva nähdä millainen muutos kropassa on tuollaisen pudotuksessa tapahtunut Laita ihmeessä kuva ennen ja jälkeen galleriaan.
perjantaina, 3. syyskuuta 2010 klo 11:44 Milla-Riikka kirjoitti:perjantaina, 3. syyskuuta 2010 klo 11:31 Rosemarie kirjoitti:Aivan uskomattoman hieno saavutus!!! Mahtavaa, Milla-Riikka, ei tahan muuta voi sanoa Kiitos Rosemarie. Olen kyllä huomannut, että minä en aina itsekään tajua, että kuinka paljon olen pudottanut. Yksisellainen on, että en osaa arvioida mistä raosta mahdun ja kun sitten kuvittelen, että mahtuisinkohan tuosta, mutta epäilen, että en niin sitten sujahdankin ihan hyvin siitä. Näistä aina huomaa, että se oma psyyke ei ole ihan mukana pysynyt. Ei mikaan ihme, jos tulee tilanteita, jolloin huomaa ettei ole ihan viela sisaistanyt asiaa taysin- on se varmasti niin iso muutos! Toisaalta, eipahan lopu iloiset yllarit kesken, vai mita