Hyvä juttu, kun tyttäresi tässä vaiheessa jo kiinnittää huomiota painoonsa . Painontarkkailua varmasti kyllä helpottaa se, että on rinnallaan liikunnallinen mies. Onnekseni minunkin mies on liikunnallinen ja hänkin innostaa minua liikkumaan. Sinun siskosikin on laihduttanut huimasti . Varmasti hieno tunne, kun voi innoittaa jotakuta laihduttamiseen ja saada toinen liikkumaan . Mukavaa, että sinulla on läheinen, jonka kanssa voit liikkua yhdessä . Yhdessä liikkuminen motivoi paljon enemmän, kun yksin liikkuminen. Laihduttamista helpottaa paljon se, kun on joku läheinen, joka on samassa "veneessä". Minuakin hieman pelottaa se, että osa pudotetuista kiloista tulee takaisin, mutta olen lohduttanut itseäni ajatuksellani, että voin itse vaikuttaa siihen tuleeko kiloja takaisin. Minullakin on täällä kotona tuki, joka varmasti auttaa minua pysymään normaalipainoisena. Kevyttä kesän jatkoa ja tuetaan toisiamme tässä projektissa .
Ketäs sinä olet motivoinut mukaasi tässä matkan varrella, kun sinullakin on pitkä tie niin matkalla on voinut jokunen ystäväkin lähteä mukaan, vaikkeivat kiloklubissa olekaan. Tai onko jotkut ystävät, perheenjäsenet, sukulaiset tehneet muutoksia ruokailuissaan, tai tarjoamisissaan, kun on vierailuja.
lauantaina, 24. heinäkuuta 2010 klo 19:23 Milla-Riikka kirjoitti: Ketäs sinä olet motivoinut mukaasi tässä matkan varrella, kun sinullakin on pitkä tie niin matkalla on voinut jokunen ystäväkin lähteä mukaan, vaikkeivat kiloklubissa olekaan. Tai onko jotkut ystävät, perheenjäsenet, sukulaiset tehneet muutoksia ruokailuissaan, tai tarjoamisissaan, kun on vierailuja. En osaa sanoa, että olenko motivoinut ketään... . Korkeintaan siskoani olen motivoinut., mutta en varmaankaan muita (tietääkseni ). Sain mieheni laihduttamaan 5 kg tuossa keväällä, kun pyysin että tukisi minua, niin laihdutti itsekin nuo muutamat kilot pois. Miehelläni oli sen verran vähän liikakiloja, niin tuossa 5 kg:n painonpudotuksessa ei kovin kauaa mennyt, mutta oli mukavaa laihduttaa yhdessä . Ja kyllähän mieheni nytkin tukee minua kovasti vaikkei itse laihdutakaan. Äiti ainakin on oppinut laihduttamiseni myötä, että on turhaa laittaa tarjolla kauheasti herkkuja, kun en kuitenkaan syö niitä niin paljoa, korkeintaan yhden otan . Mitenkäs sinä, oletko motivoinut monia mukaan laihdutukseen.