Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> -30kg!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
-30kg!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
>
Johna
Klubiemäntä
lauantaina, 27. helmikuuta 2010 klo 21:00
Paljon onnea
Läskille, Paksulille, Karneolille, Liljenille ja Mikolle
! Mahtavia suorituksia!
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Hitsit
sunnuntaina, 7. maaliskuuta 2010 klo 08:27
Mahtavaa,onnittelut poppis! Tuot uskoa minunkin urakkaani, se siis on mahdollista, joku on tehnyt sen!!!!! Hyvä,Hyvä! Normaalipainon ylärajaan minulla matka noin 27 kiloa. Hui, mutta mahdollista!!
laskuttaja
03-09.2011: -30kg /6kk
sunnuntaina, 7. maaliskuuta 2010 klo 08:56
poppis ja muut onnistujat
. onnea paljon! näistä tuloksista saa uskoa itsekkin. itselläni tavoite ja lähtöpaino melkein sama kuin poppiksella, joten tavoitteeseeen pitäisi päästä vuoden loppuun mennessä jos onnistun niin hyvin kuin poppis
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
sunnuntaina, 7. maaliskuuta 2010 klo 09:36
sunnuntaina, 7. maaliskuuta 2010 klo 06:59
[poppis] kirjoitti
:
JIHUUUUUU!
Oikein paljon tsemppiä kaikille, muistakaa, että mikä tahansa on mahdollista!!!
Onnittelut ja tsemppiä vielä viimeiseen rutistukseen. Mitä tulee viimeiseen kommentiisi niin uskon siihen?
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
sunnuntaina, 7. maaliskuuta 2010 klo 09:42
Paljon onnellisia päiviä tästä eteenpäinkin Karneolille, Liljenille sekä MikkoM1:lle!
Maitoparta
tiistaina, 11. toukokuuta 2010 klo 09:22
Moikka, tulin vain iloitsemaan että nyt on -30 kg takanapäin!
Lähtölukemat 116kg, nyt 85,5kg! Aikaa on kulunut noin neljästä viiteen vuoteen, eli ei ainakaan liian nopeasta tahdista voine meikäläistä syyttää
. Aika on mennyt uusien ruokatapojen totutteluun ja omaksumiseen, välillä on tullut takapakkia mutta sitten on taas lähtenyt uuteen laskuun. Tämä viimeisin laskusuhdanne on kestänyt nyt vuoden, jonka aikana on pudonnut n. 13-15kg.
Kiloklubin jäseneksi tulin jo vuonna 2008, mutta jaksoin silloin kirjoitella parisen viikkoa. Nyt yhdeksän kuukauden ajan olen kirjoittanut lähes joka päivä.
Liikuntaa harrastin aiemmin epäsäännöllisesti ja melko yksipuolisesti, mutta viime syksynä aloin käydä jumpissa ja tanssimaan kävelyjen lisäksi. Liikunta on tosissaan vienyt senttejä vyötäröltä! Olin koko ikäni kuvitellut että olen tällainen leveäselkäinen vailla naisellisia muotoja, mutta kun uuma alkoi häämöttää oli pakko myöntää, että olen vain ollut omenamallisesti lihava.
Projekti jatkuu edelleen, mitään lopullista tavoitetta en ole asettanut vaan olen alkanut Milla-Riikan tavoin edetä 5kg tavoitteissa. Eka etappi olisi 85kg, sitten 80...
Ehkä lopullinen voisi olla se 65 kg, silloin olisin ainakin normaalipainoisten kirjoissa. Mutta se kuulostaa vielä niin kaukaiselta ja jopa vähän pelottavaltakin...
Ja paljon onnea muillekin onnistujille!
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
tiistaina, 11. toukokuuta 2010 klo 09:26
Onnittelut Maitoparta ja tsemppiä edelleen! Hitaasti hyvä tulee - väittää joku..
Itselläni on hidastunut kovasti tuo pudottaminen -30 kg jälkeen ja vaikka jo -35 kg oli rikki niin muutama kilo on tullut takaisin eli 80 kg rajapyykkiä tässä kovasti edelleen koitetaan rikkoa..
Vielä se menee!
karmale
tiistaina, 11. toukokuuta 2010 klo 11:49
Onnittelut
Maitoparta
tosi hieno saavutus
Euroopan Keuhko
Klubiemäntä
tiistaina, 11. toukokuuta 2010 klo 19:02
Onnittelut Maitoparta! Hienoa nähdä täällä, miten ajan kanssa ja kärsivällisyydellä päästään tuloksiin!
tupsukka64
Tyhmäst pääst kärsii koko ruumis! ;)
tiistaina, 11. toukokuuta 2010 klo 19:16
Onnittelut kaikille -30 kg pudottaneille!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Onnistumiset
»
"Onnistunut laihduttaja saa oman rekisterin"
tänään
kello 08:15
Vertaisryhmät
»
Tammikuu 2012 aloittajat: BMI yli 36
tänään
kello 08:14
Vertaisryhmät
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 06:41
Onnistumiset
»
Paljonko olet laihtunut ja missä ajassa?
tänään
kello 01:32
Ravinto
»
Millä makeanhimo kuriin?
tänään
kello 01:26
Rekisteröidy
Yhteistyössä