Tänään vaa'an viisari värähti 117,5 kiloon Nyt on pudotettu korkeimmista painolukemista 20 kiloa! Aikaa on kulunut paljon: ensimmäinen 10 kiloa meni huomaamatta parin vuoden aikana. Sitten viime vuoden alussa liityin tänne ja nyt on 10 kiloa lähtenyt siitä. Viime vuosi oli rankka, olin jo ihan lähellä tätä tavoitetta, kun sairastuin ja muutaman kuukauden diagnoosin etsintä (astma) vei kunnon aika huonoksi. Toisaalta nämä kilot ovat kertyneet minulla lapsuudesta asti, joten olisi hullua edes kuvitella, että nämä hetkessä katoaisivatkaan. Nyt kyllä on aika hyvä vauhti päällä ja olen tainnyt viimeinkin ymmärtää jujun. Heinäkuun aikana on 2,5 kiloa kadonnut! Maaliskuussa aloitin säännöllisen kuntoilun (vähintään neljänä päivänä viikossa) ja edistymisesta huomaa hyvin, kuinka senttejä katoaa vyötäröltä. Nyt taitaa olla kunto tasoittunut niin, että lähtee painoakin senttien lisäksi Sitten vaan seuraavan kympin tavoitteluun, ehkä se olisi jo totta tämän vuoden lopussa?!
20 kiloa lähtenyt tuhdimmasta kunnosta nyt 166 senttiä ja 66 kiloa. Eniten ilahduttaa kuitenkin se että vatsalihakset ovat tulleet taas näkyviin! Jeejee sixpäcki!
Onnea Harppa!
Mulla lähtenyt joulusta tasan 20 kg! ja vielä kymmenisen kiloa pudotettavaa.