Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Onnistumiset
> -20kg
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
-20kg
Sivu:
1
2
3
4
...
14
15
16
17
>
Elzu
keskiviikkona, 11. kesäkuuta 2008 klo 11:52
Noniin, siinä se sitten on, se -20kg, tarkalleen siis -20,7kg, nyt se tuli täyteen... Ei edes usko vielä... huh huh... aivan mahtavaa
Ja nyt on hyvä olo, olen oikeasti oppinut syömään terveellisemmin ja syönyt kuitenkin kaikkea, no okei sen suklaan olen jättänyt pois ja iho kiittää siitä
mutta muuten siis herkutellutkin, sellaista elämää haluankin, rentoa..
en mä tiedä, aivan outoa että mustakin ehkä tulee vielä se "normaali"ihminen.. heh, se joka osaa elää terveellisesti eikä mieti vaan että mistä sais jotain hyvää seuraavaksi..
tällaisia ajatuksia pyörii tässä päässä..
Hyvä olo kun tietää, että kyllä se paino vielä tippuu, tätä jaksaa jatkaa, ei ole kertaakaan tullut olo etteikö enää jaksais...
Kiloklubi on mun juttu
tuppana
Tulevaisuus tulee, vain sinä voit päättää mihin se menee.
keskiviikkona, 11. kesäkuuta 2008 klo 12:03
Mahtavaa Elzu onnea onnistumisellesi. Kiloklubi on hyvä juttu nyt se taas on todistettu.
krisa
Jos et uskalla nauraa itsellesi, miksi nauraisit muille?
keskiviikkona, 11. kesäkuuta 2008 klo 12:22
Upeaa Elzu! Hienoa, että olet sisäistänyt idean ja päässyt loistviin tuloksiin. Onnea jatkoonkin!
martti76
keskiviikkona, 11. kesäkuuta 2008 klo 12:45
ONNEA ONNEA! Suurista saavutuksista!
Elzu
keskiviikkona, 11. kesäkuuta 2008 klo 17:54
Kiitos onnitteluista kaikille!!!
Se on niin mukavaa kun täällä saa kertoa tuloksista ilman että miettii mitä kukakin ajattelee... täällä live-maailmassa asia on valitettavasti toisin..
Kun aloitin lokakuussa-07 tämän paremman elämän opettelun, oli monta olalle taputtajaa, että hyvä homma, hienoa.. mutta nyt.. tuntuu että saa vastauksia; aijaa, juujuu ym.. ei se olekkaan niin hienoa enää eräiden mielestä..
en uskalla sanoa edes että oli taas painoa tippunut, tietysti miesystävälle ja äidille, mutta näille muille.. sanotaan heti että älä nyt enempää ainakaan tiputa tai että se tulee takaisin kumminkin.. parempi sanoo että siinä se menee, samoissa tms..
No se siitä, ei pitänyt purnailla, olo on kuitenkin onnellinen, kiitos teille että saan purkaa tuntojani ja jaksatte aina tsempata..
paha
Ei mitään niin pahaa,ettei jotain hyvääkin.
keskiviikkona, 11. kesäkuuta 2008 klo 22:11
Jee
Elzu
!Sikamakee juttu!Kaiken huippu on tajuta,että mulla olisi enää 4kg samaan,meikäläisen paino on pudonnut hiukan hitaammin.
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
torstaina, 12. kesäkuuta 2008 klo 19:01
Elzu
, aivan uskomattoman hienoa.
Lämpimät onnitteluni isosta onnistumisestasi!
Nyt on pakko huikata tätä kautta
HilkkaH
:llekin. Joskos Hilkka H täältä kautta huomaisi viestini. Hope so! Uskomattomat -21 kg lähti. Sitten tasapainoili vuoden ja on taas tullut mukaan lähdettämään kanssamme loputkin ylimääräiset kilot. Huomasin tuolta esittelyistä. Toki HilkkaH:n muistan.
Ai että, miten ihailenkaan tuota tapaa. Ei mennä kieli vyön alla suoraan tavoitteeseen, vaan pidetään vaikka vuosi tasapainovaihetta ja sitten taas loppukilojen kimppuun. Siinä on elämäntapamuutosta. Sellaista Armollista Rentoutta. Tosi hienoa, että olet kyennyt pitämään painosi vuoden lähes siinä, mihin viime kerralla pääsit.
Onnitteluni! Lämpimästi tervetuloa takaisin HilkkaH- niiden loppukilojen hävitykseen.
martti76
torstaina, 12. kesäkuuta 2008 klo 19:22
Mulla on ollut Elzu tässäkin sun kanssa samanlaisia kokemuksia, tänään kaupassa sain edelleen lähes 100 kiloisena kuulla lauseen "älä nyt vaan enmpää pudota, ei sulle mikään laihuus sovi",. En myöskään itse ota painonpudotusta puheeksi juurikoskaan, äidin ja miehen ja anopin kanssa puhutaan ja muutaman ystävän, mutta silti puolitutuille saa usein selittää. Tsemppiä sulle ja meille muille, loputkin lähtee pikkuhiljaa.
Johna
Klubiemäntä
torstaina, 12. kesäkuuta 2008 klo 20:51
Paljon, paljon onnea, Elzu!
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
e-makko
hetki kerrallaan eteenpäin
tiistaina, 17. kesäkuuta 2008 klo 20:42
Onnea Elzu!
Sivu:
1
2
3
4
...
14
15
16
17
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Tammikuu 2012 aloittajat: BMI yli 36
tänään
kello 07:53
Vertaisryhmät
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 06:41
Onnistumiset
»
Paljonko olet laihtunut ja missä ajassa?
tänään
kello 01:32
Ravinto
»
Millä makeanhimo kuriin?
tänään
kello 01:26
Käyttöohjeet
»
APUA, EN OSAA! Tässä ketjussa voit kysyä neuvoja Kiloklubin käytöstä
tänään
kello 01:21