Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Omalla vastuulla
> Nutrilett
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Nutrilett
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
98
99
100
101
>
pinkgirl
lauantaina, 17. tammikuuta 2009 klo 11:34
Mä päädyin kans ostamaan Sokkarilta Nutriletin 5 päivän tehostartin, kun oli tarjouksessa S-etukortilla.
Kaikkeen minäkin alennusmyynnissä hairahdun. Viisi päivää meni ja vajaa 2kg näyttäis tippuneen (en syönyt annosten lisäksi muuta kuin porkkanoita, mutta kahvia tuli juotua joka päivä). Toisaalta olin jo aika pienillä kaloreilla ennen kuurin alkua, joten tää kuuri nyt ei ollut varsinaisesti kovakaan shokki. Ihan ok olo mulla oli, kuuri ei haitannut paljonkaan jaksamista, lenkkeilyä tms.. Paitsi eilen vipana iltana oli hiukan nälkä. Tokihan ne ruuat alkoi jo tökkimään, ja tänään oli taivaallista syödä aamupalaksi ruisleipä.
En mä kyllä tän kauempaa nutraisi, kyllä kunnon ruoka on aina kunnon ruokaa. Jos mä jotain tästä kuurista opin, niin sen, että annoskoot voisivat jatkossa olla nutriannosten (lämpimien ruokien) kokoisia, ei sen isompia (nim. hirveä pastahirmu.
). Ja niillä nutripatukoilla voisi joskus korvata lounaan ja tyydyttää samalla suklaanhimon.
Mä Putoan
Maasta se pienikin ponnistaa =)
lauantaina, 17. tammikuuta 2009 klo 12:55
Ai niin, jotain patukoita vois ostaa myös, ettei ihan nesteillä koko päivää ja illalla se makean himo mulla yleensä iskee....
wilmuska
Oikeesti,vika kerta...
lauantaina, 17. tammikuuta 2009 klo 14:34
Mä olen tässä kanssa joskus ajatellut tota nutrilettia,että pitäskö kokeilla.Viime viikolla jopa mulla oli sellanen paketti kädessä...mutta,ensiksikin,ne on ihan älyttömän kalliita.Ja kyllä mä mieluummin otan ennemmin reilusti rasvatonta jugurttia tai sokeritonta kiisseliä suuhuni ku tuollasia jauhe esanssi sotkuja.Ne ei vaan ole mun juttu.
Lidlistä löytyy sellasia lowfat patukoita,joita mä joskus olen ostanut.Ovat edullisia ja niissä ei ole kaloreita muistaakseni yhtään enempää kuin nutrileteissakaan...
Ja sanonpa vaan sen verran,että,kaiken maailman tuotteet,on ne sitten herbalife,nutrilet tai ihan mikä vaan...jos ne toimisivat niiiin hyvin,niin mitä ihmettä tehtäisiin kiloklubilla,ym. siis jos ne oikeesti toimis.Ylipainoisia ihmisiä ei olisi,eihän.Mä en vaan niihin usko.Ihminen on rakennettu syömään kunnollista ruokaa...kohtuudella,ja mä uskon sen voimaan enemmän kuin mihinkään poppakonsteihin.Toki viikossa 4 kiloa pois,kuulostaa hienolle...mutta käytännössä kaikki tietää ettei se ole mahdollista..
Laihdutustuotteita myydään vuosittain miljardeiden eurojen edestä...kannattaa miettiä kuka siitä hyötyy eniten
Mut nää on tosiaan vaan mun mielipiteitä,ja asiantuntija en ole,mut joka soppaan pitää lusikka tunkea.
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 17. tammikuuta 2009 klo 14:38 muokkaaja: wilmuska »
kekkeruusi
lauantaina, 17. tammikuuta 2009 klo 15:11
Mä oon nyt syöny (tai juonu, miten vaan) Nutrilettia maanantaista asti ja aattelin vielä jatkaa ens maanantaihin. Tarkotus on alottaa tiistaina ns. normaalisyöminen, eli muuttaa näitä mun epäterveellisiä tapoja parempaan suuntaan ja sillai hissuksiin pudotella painoa vähän järkevämmäksi.
Mulle ainakin on tosi toimivan tuntunen tapa herätellä toi oma pääkoppa tiukalla alotuksella ymmärtämään että nyt on pakko tapahtua jotain, eikä aina vaan taivastella näiden kilojen kanssa. Paino on lähteny mukavasti alaspäin ja tästä on varmasti helpompi tasaantua siihen puolen kilon viikkovauhtiin.
Olo on ollu ihan normaali koko ajan, mielitekoja ruuan suhteen toki on, mutta eikös sekin kait oo ihan normaalia. Tärkeetä mulle on se että saan mukavan alun eli hirmusesti motivaatiota lisää... Ja se neljä kiloa muuten varmasti on pois maanantaihin mennessä!!!
nippo
lauantaina, 17. tammikuuta 2009 klo 15:20
Minä olen pariin otteeseen ottanut pieniä spurtteja Nutrilettin avulla. Eli semmosissa tilanteissa kun on pitänyt ottaa itteään niskasta kiinni tai vauhdittaa jumitilanteesta eroon pääsyä. Muutamia päiviä vain kerrallaan - eka kerralla oli nälkä vaivana, mutta nyt taas kun olen muutaman päivän nutrannu niin ei ole ollut nälän tunteita ja muutenkin on ollu pirteämpi olo. Mistä lie johtuu erot olossa eri kerroilla. Nyt olen ajatellut kokeilla vähän pitempäänkin jos vain hyvä fiilis jatkuu.
En tosin noudata mitenkään orjallisesti "dieettiä", vaan toisina päivinä olen pelkillä pirtelöillä ja toisina päivinä syön jotain muutakin keveää ja korvaan osan aterioista pirtelöillä ja patukoilla. Kerran ostin sen viiden päivän paketin, mutta liemet ja ruuat oli aika kammottavia. Siedettävä on se suklaapirtelö, ja patukoista osa on varsin kelvollisia. Sitten saa vähän rapistella vihanneksia ja hedelmiä lisänä niin saa pureskeltavaakin ihan mukavasti.
Tuskin mitenkään viikkokaupalli viitsisi elää näin yksipuolisilla sapuskoilla, mutta kuten sanottua, mulle sopii kausiluontoisena tukena tässä projektissa.
mirkka73
ihminen syö elääkseen,ei elä syödäkseen
lauantaina, 17. tammikuuta 2009 klo 15:45
En ole "nutrannut"viittä päivää,mutta olen korvannut (kana)keitolla ja patukoilla lounaan tai välipalan.Lounaalla lisäksi olen syönyt ruisleivän ja hedelmän.Myös Alevon vastaavia tuotteita olen käyttänyt(keittoja/patukoita)Se Nutriletin Brownie patukka on kyllä paras!Hyvänmakuinen ja jo puolikaskin riittää kahvin kanssa makeanhimoa hillitsemään...
Olen kyllä miettinyt sitä 5 päivän nutraamista,tai sitten yhtä päivää viikossa jolloin nauttisi ko valmisteita ja lisäksi hedelmiä ja kasviksia...
Matroona
-kyllä onnistuu-
lauantaina, 17. tammikuuta 2009 klo 15:56
Pistänpä lusikkani tähän soppaan
Varmaan Nutrilett-kuuri toimii pienenä spurttina (niinkuin nippo jo sanoikin) - mutta mutta - pitemmän päälle paino tulee varmasti takaisin, jos palaa entiseen. Oli havainnollinen 4D-dokumentti vasta Nelosella. Ks. Keskustelut > Painonhallinta > Telkkarista tiistaina.
Kiloklubin ohjeet sitten loppuelämäksi
nippo
lauantaina, 17. tammikuuta 2009 klo 16:37
lauantaina, 17. tammikuuta 2009 klo 15:56
Matroona kirjoitti
:
Kiloklubin ohjeet sitten loppuelämäksi
Juuri näin!
circuit
Elämä on ihanaa!
lauantaina, 17. tammikuuta 2009 klo 16:47
Jep, ei mitään kuureja vaan syömisen opettelu ja haltuun otto!
Kata63
lauantaina, 17. tammikuuta 2009 klo 19:26
Jes, viiden päivän nutrilett kuuri ohi 3,5 kg lähti. Tulee varmaan osa takaisin, vaikka aionkin jatkaa tästä Kiloklubin ohjeilla. Nutrilett 5 päivän starttikuuri muuten hyvä, mutta siinä on liian paljon makeaa. Aina oli herkku pallero punasella. Tänään olen syönyt jo oikeaa ruokaa, tosin kevyttä. Olipa ihana pureksia oikein kunnon ruokaa. Nyt vain hyvän alun jälkeen, jatketaan kohti kevyempää kevättä.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
98
99