Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Omalla vastuulla
> Nutrilett
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Nutrilett
Sivu:
<
1
2
3
4
...
27
28
29
30
31
32
33
...
98
99
100
101
>
siripiri
tiistaina, 14. syyskuuta 2010 klo 06:58
Minusta peruna-purjokeitto on todella hyvän makuista.
Eilen sellaisen söin iltapalaksi, lisäsin joukkoon kukkakaalia ja sauvalla sekoitin.
Lisäksi kyllä söin vielä ruisleivän jossa päällä oli kinkkuviipale ja paljon kasviksia.
Olen muuten ihan yhtäkkiä laihtunut kolme kiloa.
Sammalkallio
keskiviikkona, 15. syyskuuta 2010 klo 06:53
Pointti tässä Nutriletissa on minustakin se, että se on startti, potkaisu tai mikä vaan. Kun tuloksia näkyy suhteellisen nopeasti, se motivoi ja kun on muutaman päivän pussiruuissa, vatsalaukku pienenee ja tosiaan niinkuin tuossa aiemmin sanottiin, kaikki ruoka tuntuu juhlalta ja syö sitten vähemmän.
Kaikessa laihdutuksessahan on se pointti, että pitää syödä vähemmän kuin mitä kuluttaa, päinvastaisessa tapauksessa lihoaa.
Itselläni on nyt menossa Nutrilett-kuuri, aloitin maanantaina ja jatkan tässä jonkin aikaa. Tavoitteena on saada hyvä startti nyt laihdutukselle, pienentää vatsalaukkua ja sitten aloittaa sen jälkeen ravitsemusterapeutin antaman ruokailulistan mukainen ruokailu.
*tupu56*
sunnuntaina, 19. syyskuuta 2010 klo 17:39
Mä tuun tänne häiriköimään teitä!
Mulla olis aloituspaketti Allevo tuotteita siis suklaa pirtelö ja peruna-purjokeitto pusseja looralliset,enkä todellakaan tarvi niitä,olisiko joku kiinnostunut ilmoitukset yksityisvietilä otan niistä penehkön hinnan +postikulut!
Saa siihen samaan mikserin en tarvi sitäkään ylimääräinen kun mulla on kolme niitä!
Nällä tuotteilla olen joskus ennen kiloklubia viikon kuurin vetäny,sihen se sitten loppu,ei ikinä enään! Mutta jos jollekkin kelpaa nää tosin on ihan suoran pakkaamolta kotoisin!et on tuoretta tavaraa!
t.hippstuu
Jepacha
Dream as if you'll live forever, Live as if you'll die today - James Dean
tiistaina, 21. syyskuuta 2010 klo 18:54
Hei!
Mietiskelin tässä, kun mulla alkais työharjoittelu ens kuun alussa, ja siittä syömäpuolesta, että mitä jos ostais hunger controlleja tai patukoita töihin ruoaksi..
Ku oon jo kauan miettiny että vois koittaa näitä tuotteita, vaan ei oo saanut aikaseksi koittaa..
Sipsitär
keskiviikkona, 22. syyskuuta 2010 klo 07:18
Ne hunger control-pirtelöt on hyviä! Mä täällä kans pohdiskelen josko ottais nutrauksen käyttöön.... sais vähän vauhtia masiinaan.
Inka.64
keskiviikkona, 22. syyskuuta 2010 klo 08:07
Joo..... kyllä siitä nutriletista saa hyvän potkun, sillain minäkin söin 1.5 aloitus paketin ennenkun liityin tähen kiloklubiin,ja olen pystynyt etenemään hyvin.
Lähtö paino oli 118 ja tänään kun kävin vaakassa niin se näytti 106.5
Stemppiä kaikille
*tupu56*
keskiviikkona, 22. syyskuuta 2010 klo 08:11
Tässä tiedotan et allevot meni,eli käyttäjä löyty!
Sipsitär
sunnuntaina, 26. syyskuuta 2010 klo 08:49
Nutrifast-kuuri tulossa, pitää tuhota noi Nutriletin ensin tuolta kaapista....
Nutrifast on siis vastaava kuin Nutrilett mutta kotimainen (Leiras). Lääkärin "valvonnassa" olen aikaisemminkin ollut kuurilla, paino putosi kivasti vauhdilla. Turha tulla huutelemaan että eihän siinä opi mitään syömisestä kun ei ole tarkoituskaan! Tarkoitus on pudottaa painoa nopeasti ja paljon. Kun se ei ole syömällä onnistunut, tämä on toinen
terveellinen
vaihtoehto. Tiedän jo kaiken "oikeasta" syömisestä ja nutrauksen jälkeen osaa antaa aivan eri tavalla arvoa tavalliselle ruualle.
Ja kun ei ole tarkoitus opetella terveellisen syömisen juttuja, en tule tänne kertomaan miten menee (kunnioitan Patrikin toivetta).
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 26. syyskuuta 2010 klo 08:52 muokkaaja: Sipsitär »
KuuKeiju
maanantaina, 11. lokakuuta 2010 klo 13:51
Olin nutriletillä toissakesänä ja lähti hyvin se 10kg, olisi pysynyt poissa jos olisin jatkanut liikuntaa talven yli. Eli omasta saamattomuudestani sain kilot takaisin, mutta ylimääräisiä ei ole tullut.
Nyt olen jälleen nutrilla, mutta pidän 1-2 herkuttelu- ja oikeanruanpäivää viikossa. Korvaan sen viidenpäivän aikana kaikki ruoat pirtelöillä, sillä itse en keitoista pidä. Hyvin on toiminut ja itse ainakin olen ollut paljon pirteämpi nyt kuin ennen nutrausta. Jos tulee puremisen himo niin voi ostaa vaikka purkkaa tai tomaattia tai jotain muuta vastaava, ei mulla dieetti ainakaan viimeksi niihin kaatunut, tuskin nytkään
Niin ja vaikka olen aika raskaassa työssä ja teen pitkiä päiviä niin olen ihan hyvin pärjännyt tuolla viidellä pirtelöpussilla, kunhan vaan muistaa olla sen verran itsekäs että muistaa säännöllisin väliajoin juoda sen pirtelön ja paljon nestettä
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 11. lokakuuta 2010 klo 13:53 muokkaaja: KuuKeiju »
Mä Putoan
Maasta se pienikin ponnistaa =)
keskiviikkona, 13. lokakuuta 2010 klo 21:12
Monta kertaa testanneena lopputulos on plus miinus nolla ja edelleen kaapissa Nutrilettia vaikka kuinka paljon ja sinne jää
Sivu:
<
1
2
3
4
...
27
28
29
30
31