Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Omalla vastuulla
> Lite
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Lite
Sivu:
<
1
2
3
4
...
8
9
10
11
12
13
>
kaijukka
eteenpäin sanoi mummo lumessa
torstaina, 10. marraskuuta 2011 klo 19:23
Onpas tääällä hiljaista??
Miten aiotte jatkaa kun tuo lite loppuu parin viikon päästä??
Kuinkahan sitä oikein pärjää sitten ?
Hiukan alkaa jo mietitytämään tuo asia.
Sitä kun on niin helppo mennä ohjeiden mukaan ja punnita kaikki ruuat, mut eihän sitä loppuelämää jaksa eikä pidäkkään tehdä.
^Niinu^
tiistaina, 22. marraskuuta 2011 klo 19:48
Varmaan täällä onkin hiljaista niin kauan että Lite loppuu ja FF:n foorumi sulkeutuu, hankalaa seurata kahta foorumia yhtaikaa
Mulla meni koko Lite ihan plörinäksi, joten lähinnä varmaan alusta aloittaminen on omalla kohdalla se ainut tie. Se aloittamisen ajankohta on vaan auki. Näyttäisi siltä että ensi vuosi tulee kaikkinensa tulemaan haasteellinen, psykoterapia alkaa, koulua ja kokopäivätöitä pitäisi jaksaa jatkaa, diabetes saada hallintaan ja painoa pudottaa se 7-8 kg. Pitäisi mennä päivä kerrallaan, koska jos noita asioita ajattelee liikaa, niin ahdistus vyöryy päälle aika rankasti.
Kyllä mä suosittelisin, että jos tavoitteeseen on vielä jonkin verran matkaa, niin jatkat vaan ohjeen mukaan sen enempiä miettimättä. Siinä ruokaohjeessa ja liikuntamäärissä on kaikki kuitenkin mietittynä sulle valmiiksi. Ei sun loppuelämää tarvitse niitä ruokia punnita, kun pääset tavoitteeseen voit varmasti siirtyä silmämääräiseen arviointiin ruokamäärien suhteen ja käyt kerta viikkoon puntarilla. Jos näyttää, että paino alkaa taas nousta, vähennät hiilareita pääaterioilta ja todennäköisesti pääset taas tasapainoon. Painonhallintaahan se on sitten tavoitteeseen pääsyn jälkeen jatkuvasti.
Tsemppiä!
Daimi
perjantaina, 2. joulukuuta 2011 klo 11:04
Meikäläinen on nyt toista päivää GFG:n ohjeiden mukaan menossa.
Ajattelin, että palataan näihin, koska se GFG jakso meni niin hienosti! Motivaatiokin on melko korkealla tällä hetkellä, kun on saanut oman henkisen puolen selviteltyä hiljattain ja muutkin elämän ongelmat alkavat helpottaa. Ainoa treenaamista haittaava asia on oikutteleva selkä. Sen asian tiimoilta olen menossa kyllä lääkäriin.
Ajattelin jouluun asti ainakin mennä tarkkaan näiden GFG:n ohjeiden mukaan ja joulun ajaksi hieman höllätä.
Kaksi päivää on tässä ennen joulua, jolloin myös hieman vapaammin syön. Ehkä jossain vaiheessa voisi myös kokeilla mennä Lite-ohjeiden mukaan, kun nekin tallessa ovat.
p.s. Tuo minun tickerin juttu näyttää tällä hetkellä ihan väärää lukua, mutta tuossa on alimmillaan oltu. Painoa on tullut lisää 5-7kg
Nimetön käyttäjä 25700
tiistaina, 13. joulukuuta 2011 klo 02:31
"Vihreä" tykkäsitkö Liten ohjelmasta?
Viime GTG;n jälkeen kun jo sitä itse mietin, mutta en silloin vielä siihen liittynyt. Nyt sitten olen ajatellut, että otan joko salilta treinerin tai sitten liityn keväällä tuohon Liteen, jahka ensin käydään läpi tammikuussa alkava GTG. Ainakin Lite olisi halvempi ja tykkäsin myös GTG;n saliohjelmasta, eli siinä mielessä toiveet myös siltä osin olis Liteen päin kallellaan. Mutta en siten ihan tiedä onko yksin puurtaminen aina niin kivaa
Daimi
tiistaina, 13. joulukuuta 2011 klo 18:20
Kyllä minä ihan tykkäsin Litestä.
Sai hyvät treeniohjeet ja ruokavalio-ohjeet. Mutta se on tosiaan
PALJON itsestä kiinni, että onnistuuko.
(Tosin niinhän se on kaikessa...) Pitää yrittää pysyä tiukkana ja tsempata itse itseään ja todella tehdä se päätös, että nyt noudatetaan tätä vaikka mikä olisi. Minulle se ruokavalion noudattaminen tuotti ainaki vaikeuksia. Mutta nyt kun on kaikki ohjeet tulostettuna ja tallessa, niin voi aina palata niihin...
Nimetön käyttäjä 25700
keskiviikkona, 14. joulukuuta 2011 klo 01:48
Niinhän se on, että oma pää pitää vaan yrittää pitää koossa
. Itselläni homma toimii paljon paremmin, kun en hirveästi kenellekkään kerro, että olisin jollain kuurilla. Ei ole aina niin kivaa, kun porukka alkaa katsomaan syönkö kuinka ja miten paljon. Tai että jos paino ei tipukkaan alas, niin tulee vähän luuseri olo
Välillä vähän yksinäistä puurtamista mutta onneks niin palkitsevaa
Toki pitkäänhän näitä kiloja saa hilata ales päin, jotta pääsee tavotteeseensa, mutta eiköhän sekin päivä vielä koittane
Daimi
keskiviikkona, 14. joulukuuta 2011 klo 12:02
Tuo on totta, että homma toimii kun ei hirveästi kenellekään kerro.
Itse olen kertonut lähinnä vain avomiehelle, ja hän sitten on ollut loistava tsemppaaja ja kannustaja vaikeina hetkinä!
Sipsitär
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 18:44
Heh... vuosi sitten oli Lite-jakso ja täällä edelleen! Jospa tuolta juttailija ketjusta siirrytään tänne keskustelemaan
WannebeHotMama
“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.” ― Marilyn Monroe
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 09:14
Vapaasyöntipäivä
Aamiaiseksi suunnitellut kananmunat syöty kera tuoreen moniviljaleivän..mutta mä en muistanu eilen ostaa kotiin mitään herkkuja
Karkkihyllyn vierestä kävellessä mietin jos olisin ostanu lakuja (ne on karkeista ainoita mitä mulla yleensä tekee mieli)
mutta ei sit tuntunu siltä. Kassajonossa muistin että Runebgergintorttuja olin suunnitellu ostaa, mutta en sit siitä enää voinu lähteä niitä hakemaan kun kauppa oli menossa kiinni.
Eikä täältä kotoakaan löydy mitään makeeta ylimääräistä, kysyin jo mieheltäkin olisko sillä karkkia jossain jemmassa, muttei sillä ollu
Ei yleensäkään osteta kotiin mitään herkkuja, ja leivon makeaa itse vain jos on vieraita tulossa.
Lapsille ostetaan karkkipäivisin karkkkia mutta nekään ei oo nyt kotona.
O-ou, pitää siis käydä kahvilassa runebergintortuilla
Sipsitär
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 14:04
Jaaha, milläs kanssasiskot korvaa Real-leivän? Sitä kun ei tahdo kaupasta koskaan löytää! Kaipa siihen kelpaa jokin muukin leipä joka vastais arvoiltaan....
Sivu:
<
1
2
3
4
...
8
9
10
11
12