Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Omalla vastuulla
> Juttailu
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Juttailu
Sivu:
<
1
2
3
4
...
302
303
304
305
306
307
308
...
350
351
352
353
>
Wiba
torstaina, 23. helmikuuta 2012 klo 08:10
Mulla on ollut turvonnut olo oikeastaan koko gfg:n ajan, mutta oon miettinyt, että johtuu varmaan siitä, että en ole ehtinyt liikkumaan niin paljon kuin pitäisi. Tuskastuttavan hidasta tää painon putoaminen kyllä on, 1,5 viikkoa ja tasan 1 kg.
Marianne_K
lauantaina, 25. helmikuuta 2012 klo 19:03
Puoltoista viikkoa ja kilo tuskastuttavan hidasta?
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 25. helmikuuta 2012 klo 19:06 muokkaaja: Marianne_K »
MissKinkku
sunnuntaina, 26. helmikuuta 2012 klo 09:11
Wiba, oothan lisännyt suolan määrää? Ja kokeile vihreää teetä, sen pitäisi pistää nesteet liikkeelle jos on turvotusta.
Marianne_K, monella lähtee GFG:n alussa vauhdilla useampi kilo, tosin ne on yleensä nesteitä. Siksi varmaan alle kilo per viikko tuntuu joistakin hitaalta vauhdilta.
mössykkä
elämäntavat kuntoon
maanantaina, 27. helmikuuta 2012 klo 16:43
Olen aloitellut juttailua tässä jo muutaman viikon ajan. Jotenkin vain ei nyt saa tulta alleen.
Mulla menee pari päivää ihan puhtaasti tällä ja sitten tulee joku mielestäni pikku juttu esim. kurkkupastillin syönti tai ateria saattaa jäädä väliin tai veden juonti ei ole riittävää. Kysymys kuuluu: Loppuuko rasvanpoltto näihin ongelmiin? Alkaako rasva palamaan taas kun alkaa jälleen oikeaoppisesti noudattamaan?
Voi kun saisi taas ruokavalion rullaamaan, niin tulisi taas tuloksia. Aiemmin pudotin 12 kiloa juttailulla.
ninnininnuli
maanantaina, 27. helmikuuta 2012 klo 21:52
mössykkä, niinhän se Bullkin sanoi että sitten vaan heti niskasta kii ja homma jatkuu, ei todellakaan kaadu tollasiin juttuihin!
MissKinkku
tiistaina, 28. helmikuuta 2012 klo 07:17
Rasvan palaminen ei tyssää kurkkupastilliin tai siihen että yhtenä päivänä ei muista juoda vettä tarpeeksi. Kunhan ei sortumisen jälkeen lyö läskiksi "antaa palaa nyt sitten kun kerran repsahdin" tai jätä loppupäivän ruokia syömättä siksi että tuli ylimääräisiä kaloreita vahingossa. Mäkin olen joutunut nyt viimeisen viikon aikana syömään aika reippaasti kurkkupastilleja ja olin tuossa muutaman päivän ihan kunnolla kipeänäkin, enkä koe huonoa omaatuntoa asiasta.
mössykkä
elämäntavat kuntoon
tiistaina, 28. helmikuuta 2012 klo 15:36
Kiitos!
Taidan olla nyt liian kärsimätön. Kun parin hyvän päivän jälkeen ei näy muutoksia, olen ihmeissäni eikö tää nyt toimikkaan.
Unohtunut se ettei viimeksikään (kun sain 12 kiloa pois) alkanut heti rytiseen. Vajaa viikko meni ennenkuin alko vyötärönympärys pieneneen ja paino tuleen alas.
Sinnittelen nyt sitten viikon ja kun tuloksia alkaa tulemaan se onkin sitten motivaattori ja tsemppari mulle.
viikuna86
tiistaina, 28. helmikuuta 2012 klo 19:06
Sentit kertoo paljon
se vaaka on helppo tapa seurata edistymistä, mutta kyllä peilikuva kertoo parhaiten tulokset.
Kunpa sentit ja vaaka kertoisikin molemmat muutoksista. Moni laihtunut vaatekokoja esim. 46 -> 38 ja painoa tippunut vain 5kg. Eli tässä voisi kuvitella, ettei toimi, vaikka on normaaleissa mitoissa
MissKinkku
keskiviikkona, 29. helmikuuta 2012 klo 09:14
Varsinkin jos treenaa samalla niin painoa ei välttämättä lähdekään niin paljoa, muttta senteistä sen huomaa ja muutenkin. Esim. mä olen huomannut että reidet tuntuvat kiinteämmiltä, vaikka senttejäkään ei ole lähtenyt kuin 1cm verran. Vaatteet kertoo parhaiten.
Hillevi-hiiri
perjantaina, 2. maaliskuuta 2012 klo 08:32
Mä juttailen edelleen. Paino alko toissaviikolla jotenkin jumittamaan, vaikka menin ohjeen mukaan ja siitäkös sitten tuskastuin. Viime viikon loppupuoli menikin sitten repsuillessa: tuli syötyä ravintolassa pizzaa, leffan kanssa karkkia ja laskiaispullaa (ei siis samana päivänä, vaan kolmena eri päivänä). Tän viikon ma paino olikin tosi ylhäällä , mutta turvotustahan se oli ja tänään oon taas uusimmassa alimmassa painossa tän juttailurutistuksen aikana. Ehkä mun aineenvaihdunta siis tartti vähän herättelyä (ja pääkoppa tuuletusta)
No, oli miten oli niiin hyvä näin.
Kokonaissaldo 2kk aikana on nyt vaatimaton 2,1 kg, mutta mulla olikin sitä pudotettavaa alunperinkin max 5 kg ja enempi kyttään senttejä, kun ihan reippaasti normaalipainon puolella tässä ollaan.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
302
303
304
305
306