Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Omalla vastuulla
> Juttailu
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Juttailu
Sivu:
<
1
2
3
4
...
293
294
295
296
297
298
299
...
350
351
352
353
>
WannebeHotMama
“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.” ― Marilyn Monroe
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 18:07
TÄMÄ TOIMII!!!!
GFG 2012
21 päivää / -6,6kg / vyötärö -7cm
(mun kokonaispudotus 18.8.2011 - 6.2.2012 = -10,8kg)
Nyt väliviikko samoilla ohjeilla, lauantaina "vapaapäivä" koska siihen sattui sopivasti jo syksyllä sovittu Wine&Dine ilta ystävien kesken, ja sitten maanantaina LITE
Eka välitavoite olis saada punttistreenaus kunnolla käyntiin
(2vkoa treeniohjelman "harjoittelua" takana)
ja erityisesti paino alle sen mitä ennen 1. raskautta, eli vielä ~10kg pois, nyt oon jo reilusti alle sen mitä painoin ennen keskimmäisen raskautta.
tunteettomuus
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 18:08
Vautsi, onnea WHM (hieno lyhenne, eiks vaan
) Mikä saavutus
Reilut kuusi kiloa kolmessa viikossa, huhheijaa!
lia72
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 18:11
Vaude!!
Tosi hienoja painon pudotuksia monella!
Mulla lähti 3 viikon aikana painoa pois 2,8 kg ja vyötäröltä -5 cm
Todella tyytyväinen olen ja jatkan juttailua viikolla ja viikonloppuisin hieman rennommin
Lopulliseen tavoite painoon on matkaa jäljellä 3,4 kg.
tunteettomuus
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 18:18
Ja minä olisin iloinen, jos saisin tämän kolmen viikon (josta kolme päivää olen totaalirepsunnut...) JA ensi viikon aikana painostani edes kilon pois
Hidasta on viidenkympin sarjassa, mutta nämä pari joulukiloa kun nyt tuntuvat takertuneen vyötärölle...
viikuna86
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 20:29
sipsitär
helppoa se oli kuin heinänteko, mutta se rasvalla läträäminen ja ruokahaluttomuus alkoi hieman kyllästyttämään
Ja ei se rasvaton ruoka ole niin pahaa, ku karpit antaa aina ymmärtää! oon innoissani tästä juttailusta, ja vihdoinkin tunnen sen tunteen,että vatsa tahtoo ravintoa
Kiitos
ikuinenko
tuosta listasta! Siinä kun on tuota tulkinnan varaa. Kyllä marjat vielä erottaa hedelmistä.
Nyt raejuustoa herkuttelemaan! Raparperisopan kanssa maistuu ihan vispipuurolle
sansibar
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 21:16
Eilen oli herkkupäivä ja tänään se ilmeisesti jäi vähän päälle! Pitihän se arvata! Nyt ku on kolme viikkoa takana, niin ajattelin, että voin hyvin pikkuisen nostaa kaloreita ja rasvaa, kun sitä oli niin vähän tuossa ruokagaliossa.... Ja tuloshan on se, että nyt kalorit tietysti noussut aivan liikaa tälle päivälle!
Tää peli ei nyt vetele, huomenna taas orjallisesti noudattamaan Jutan ohjeita, maksimissaan kasviksia voin vähän lisätä! Hmmph, oon nyt niin kiukkunen itelleni!
Kattinen
tiistaina, 7. helmikuuta 2012 klo 00:01
Mä pidin kans lauantaina tankkauksen ja sunnuntainakin vielä hieman jämiä (tortilloja siis) vetelin..paino on nyt sit vielä puolisen kiloa plussalla mutta eiköhän se taas lähde laskuun
elanin
tiistaina, 7. helmikuuta 2012 klo 07:15
Heräsin järkkyyn nälkään puoli kaksi yöllä. Ihan uusi juttu mulle, aikaisemmilla kerroilla en muista tällaista. Onko muilla kokemuksia? Lasi vettä vaan alas ja takaisin nukkumaan. Aamulla vaaka näytti samaa lukemaa kuin eilen eli kroppa laittoi nyt jumin päälle ja pistää vastaa kovasti kaloreiden vähyyden takia. Huhuu kroppa, ota sitä vararasvaa ja ala tehdä siitä sitä energiaa niin ei tarvii kiukutella ja jumitella.
Kroppani tuntien se murjottaa kaksi päivää ja sitten taas alkaa toimimaan. Itse kiinnostaa jos laihtuu kilon paljonko siinä on lihasten ja rasvanosuus? Kaikkihan ovat erilaisia ja niin myös lähtötilanteet, mutta noin suunnilleen %?
Tänään taas pakataan eväät kaikkine herkkuineen duunia varten. Kyllähän ne vähän töissä ovat ihmetelleet miksi olen siirtynyt omia eväitä syömään, mutta onneksi olen niin allerginen ihminen, että menee sen piikkiin. Katellaan paljastanko koskaan nille eväiden todellista tarkoitusta.
Gjestal
Saako raskauskiloista syyttää lasta? :D
tiistaina, 7. helmikuuta 2012 klo 07:39
eka gfg-viikko takana, mittaukset ois tällaiset:
(Pituus 180cm)
Paino 80,9 -> 79,6 = -1,3kg (tämä ärsytti kun kävi jo 79,1 mutta kun eilen reenasin aika kovaa niin tuleehan sinne lihaksiin nestettä...)
Vyötärö 77 cm -> 76 cm = -1cm
Lantio (luun kohdalta) 101,5 cm -> 100 cm = -1,5 cm
Peppu 108 cm -> 106 cm = -2 cm
Rinnanymp. 99 cm -> 95 cm = -4 cm
Rinnanalus 83 cm -> 80 cm = -3 cm
Kuppikoko 75G -> 75E (Rintaliivikokotaulukon perusteella)
Alli: 30 cm -> 29 cm = -1 cm
Reisi 62 cm -> 60 cm = -2 cm
Sentit sen tekee
Sipsitär
tiistaina, 7. helmikuuta 2012 klo 21:40
Kolme viikkoa meni hyvin, maanantaina vähensin kaurahiutaleet 40grammaan ja nyt on nälkäkin käynyt välillä kylässä! Ei se 5g nyt voi tietenkään vaikuttaa mutta ehkä tää on se kriittinen hetki jolloin ei saa luovuttaa! Huomenna sitten katsotaan minkälainen uusi ohjelma on! Treenit ei kiinnosta, ruokavalio vain.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
293
294
295
296
297