Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Omalla vastuulla
> Herbalife
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Herbalife
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
annelli
sunnuntaina, 5. helmikuuta 2012 klo 15:22
Kaveri houkutteli mut mukaan tällaiseen Herbalife-esittelyyn, tosin mulle se mainosti sitä vain ilmaisena kehonkoostumusmittauksena ja proteiinintarpeen laskemisena, niin menin mukaan. En voi muuta kuin sanoa, että humpuukin maku jäi suuhun.
Ensinnäkin "kehonkoostumusmittaus" tehtiin marketin vaa-alla ilman minkään sortin ennakkovalmistautumisohjeita ja siitä sitten merkattiin "tulokset" ylös paperille. Täyteltiin ruokavaliota taulukkoon ja siitä esittelijä laski saadut proteiinit ja niiden tarpeen. Mulla, suhteellisen hyvin ja monipuolisesti syövällä, tuli "metaboliseksi iäksi" 50 vuotta, ja kaverille, jonka aamupalana toimii kaakao, 32 vuotta. Kun ihmettelin, että mihinköhän tuokin tulos perustuu, niin esittelijä vaan tokaisi, että multa jää jotain tarpeellista saamatta ravinnosta. Aha, eli korvaanpa tästä lähin monipuolisen aamiaisen kaakaolla x)
Muutenkin huvitti, kuinka esittelijä ensin palopuheessaan mainosti luonnollisen syömisen tarpeellisuutta, jonka jälkeen alkoi puhumaan näistä heidän tarjoamistaan pulvereista, joilla munkin olisi muka pitänyt korvata aamiainen ja toinen päivän lämmin ateria. En todellakaan haluaisi esim. aamupalaa korvata millään jauholla, kun kuitenkin syön etenkin silloin jo kohtuullisen hyvin.
Sitten, kun sanoin että voisinhan kokeilla niitä heidän välipalapatukoitaan tai sitten esittelyssä ollutta lisäproteiinijauhetta, niin ei hän sellaisia ollut valmis myymään, kun olisi pitänyt nimenomaan se vaniljanmakuinen 40€ maksava pulveripurkki nyt sitten ostaa eikä muuta ajatellakaan.
Kaiken kaikkiaan jäi vähän outo fiilis koko jutusta. Enemmän mä tähän kiloklubin menetelmään uskon, kun olen sitä nyt viikon verran käyttänyt.
Sabaro
Äläkä saata minua kiusaukseen - Löydän sinne ihan itsekin.
sunnuntaina, 5. helmikuuta 2012 klo 16:36
Hei!
Olen itse kerran ollut samantapaisessa "tilaisuudessa". Menin sinne, kun olin jostain arvalla tms "voittanut" ilmaisen kasvohoidon. Kyllä nauratti, kun sai itse tehdä sen kyseisen kasvohoidon itselleen! Esittelijä lykkäsi purkkeja ja ohjeita sen pikkupeilin toiselta puolelta
Kysyi sitten halusinko ilmaisen kehonkoostumus analyysin vielä. No mikä ettei siihen samaan syssyyn!! Oli sitten juuri tuo ihan sama
Siitä on jo joitakin vuosia aikaa ja edelleen olen yhtä lämmin kyseistä tuoteperhettä kohtaan...
A.H. Matti
ylipainoinen ex-anorektikko etsii tasapainoa
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 17:25
Mä olen kans ollut tuollaisessa Herbalifen huijaus-tilaisuudessa. Että mitataan rasvaprosentti ja pakotetaan ostamaan jotain (ja se mittauskaan ei ollut edes ilmainen). Munkin kehon ikä oli maksimi eli 50 vuotta, vaikka lihakset ei ollut minimissä eikä mitään muutakaan selitystä ollut muuta kuin että "kyllä se siitä laskee kun syöt näitä mömmöjä". Pakosta ostin sitten purkin proteiinijuomaa, josta tulee hiivatulehdus jos sitä syö. Tämä proteiinijauhe oli vielä esittelijän mukaan "luonnollista", siis teollisesti tuotettua proteiinijauhetta... Säälittää kyllä noi esittelijätkin, kun luulevat rikastuvansa moisella. Eiköhän ne voitot menee ylemmille tahoille.
OneOfTheFew
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 00:48
Mielestani viestien savy taalla on vahan turhan ikava.
Herbalifen tuotteita olen kayttanyt enemman tai vahemman jatkuvasti kohta kahdeksan vuoden ajan, enka koe, etta tuotteiden laatu karsisi siita, etta jotkut esittelijat eivat hommaansa hoida hyvin. Myoskaan en tykkaa tuosta tavasta saalitella kyseisia ihmisia ja naureskella etta ovat vaan holmoja jotka luulevat rikastuvansa. Suurin osa heistakin varmaan tekee vaan muiden hommiensa sivussa sita ja ovat ihan normaaleja ihmisia ilman mitaan naiiveja rikastumistoiveita.
Itse tykkaan Herbalifen tuotteiden mausta, mutta en kayta paivittain - valilla en edes viikottain. Tykkaan silti pitaa purnukoita kaapissa hatavarana; kateva aamiainen tai valipala silloin kun on tosi kiire tai kaapit huutaa tyhjyyttaan.
Pointti lahinna oli, etta antaa kaikkien kukkien kukkia, oli ne kukat sitten karppisellaisia tai vaikka herbakukkasia. Ilkeaksi ei tarvitse ryhtya.
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 01:40
Näihin negatiivisiin kommentteihin ihan syynsä, ei mikään tuote vaikka kuinka hyvä olisi kestä sitä että esittelijät, huijaa, tyrkyttää ilman mitään perusteltavissa olevaa pohjaa.
Ja juu olen kokeillut noita tuotteita ja niistä ei ollu yhtään mitään hyötyä, ainoastaan närästys noista tuli.
Ja paras paikkahan on alkaa myymään näitä naisille jokka istuu kahvilassa nauttimassa työpäivän jälkeen kahvista ja pullasta, tulla siihen tyrkyttään jotain dieetti potaskaa.. ei oikeen piristä päivää.. toisen kerran yks alkoi tyrkyttämään kun olin rauhassa lounaalla ja luin kirjaani siinä, taas kerran tungettiin pöytään lupaa kysymättä.
Että repii tästä jotain positiivista kommenttia
« Muokattu viimeksi: torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 01:54 muokkaaja: Kirnauskis »
Nimetön käyttäjä 2831
torstaina, 8. maaliskuuta 2012 klo 09:37
Pakko nyt vähän kommentoida tähän kun tota Herbaa niin haukutaan
Itse olen 52 v ja olen käyttänyt herbaa..ja voin sanoa että mulla on vain ainoastaan positiivista sanottavaa.....ja käytän jatkossakin
Paino pudonnut tasaisesti kokoajan ja iho on parantunut paremmaksi( atooppinen iho) myös vatsa ruvennut toimii loistavasti
Olen pirteämpi kuin ennen...ja jaksan paremmin käydä salilla työpäivän jälkeen mikä ei ennen tullut mieleenkään...
Mä korvaan 1 tai 2 ateriaa pirtelöllä päivässä, joko aamun tai illan...ja treenaan 5 kertaa viikossa ja olo on mitä mahtavin.
Koska näin Keliakiaa sairastavana on ihanaa että sieltäkin löytyy gluteeniton vaihtoehto!. Mutta nyt olen myös kiloklubia käyttänyt apuna ja syön normaali ruokaa....ja paino putoaa...Herba on nyt mulle apuna jos teen pitkii päivii ja ruokaväli sattuu venymään ...
Eli annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan..ja iloista kevään odotusta kaikille
Tsemppiä kaikille !! kevyesti kesää kohden
Keliakia
sirkku
keskiviikkona, 18. huhtikuuta 2012 klo 15:02
Minä olen myös sitä mieltä, että jokainen saa käyttää mitä parhaaksi näkee. Minä olen kokeillut kaikki mahdolliset keinot vuosien varrella, ja jokaisella on hyvät ja huonot puolensa. Herbalifen tuotteitakin olen käyttänyt useaan kertaan eikä minulla ole niistä mitään huonoa sanottavaa. Harvasta tuotteesta löytyy niin hyvät tutkimustulokset ja tuoteselosteet kuin tästä. Antaa vaan kaikkien kukkien kukkia, kuten joku täällä viisaasti sanoi.
Lukisin mielelläni oikeita käyttökokemuksia tästäkin aiheesta, enkä hyökkääviä kirjoituksia.
Nimetön käyttäjä 2831
torstaina, 3. toukokuuta 2012 klo 12:35
Sirkku olen samaa mieltä, olis kiva jos joku kirjoittaisi jotain hyvääkin eli käyttökokemuksia lisää...
Keliakia
kuparinen
tiistaina, 15. toukokuuta 2012 klo 20:50
Paha vaan repiä positiivisia kokemuksia, kun myyjät ei mieti mitä asiakas haluaa vaan tuputtaa puolipakolla niitä pulvereita. Yhdestä 40€ pulveripurkista kun jää myyjälle joko 10 tai 20€ omaan taskuun niin taitaa olla kannattavampaa kaupata sitä kuin esim tota lisäprotskua.
kevyeksi
lauantaina, 19. toukokuuta 2012 klo 19:33
On todella vaikea keksiä positiivista sanomista, jos omat kokemukset ovat muuta.
Olen ollut muutamassa esittelyssä muutaman vuoden välein ja ainoastaan yhdestä tiesin etukäteen, mistä oli kysymys. Muut markkinoitiin laihdutusryhminä, joissa tehtiin kehonmittaukset alussa.
Oli todella inhottavaa olla mukana, kun tiesin, etten voi ostaa kaikkea, sillä se olisi maksanut parisataa euroa kuukaudessa. Minusta on huijausta saada porukat paikalle väärillä ilmoituksilla. En myöskään pitänyt sakkokassa-ideasta, vaikka rahat saikin se joka oli eniten laihtunut.
Tuttavani, jotka saivat laihdutettua useita kiloja Herballa, manasivat hintoja ja yksi toisensa jälkeen lopettivat juuri siksi. Ja kilot palasivat takaisin korkojen kera. Uskon, että suurin vaikuttaja on säännöllisyys tuollaisissa dieteissä, ei niinkään ne tuotteet.
Tieteellistä tutkimusta kerrotaan olevan, mutta onko se puolueetonta?
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät