Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Omalla vastuulla
> Cambridge
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Cambridge
Sivu:
<
1
2
3
4
...
30
31
32
33
34
35
36
...
38
39
40
41
>
Vogue
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 11:08
Hei Omppunen88,
tsemppiä projektiin!
Minäkin olen tapellut painoni kanssa vuodesta -04 lähtien.. että tuota niin näissä viesteissä on vain murto-osa mun tarinasta... kyllä täältä pitkäjänteisyyttäkin löytyy
Tosin mulla tuo PCOS todettiin vasta -08, joten siitä lähtien olen sitten tehnyt pitempi jänteisesti hommia... ja diagnoosin jälkeen söin vuoden metforemia... alkuun paino tippui 9kg puolessa vuodessa, sitten jämähti paikoilleen seuraavaksi puoleksi vuodeksi, sitten lähti nousuun, vaikken ruokailutottumuksia muuttanutkaan... ja siten lääkärit antoivat luvan lopettaa metforemin... ja sen jälkeen olen sitten taas aktiivisemmin ollut täällä... paino lähti ensin laskuun... sitten se taas jostain syystä nousi.. ja nyt viime marraskuusta lähtien olen sitten kokeillut tätä cambridgea.. ja tällä hetkellä näyttää alenevia lukemia
Ensi kesäkuun loppuun mennessä -20kg, tilanne 15.5. -9,9kg
lumikki1
Elämä on tässä ja nyt..
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 14:06
Heissulivei!
Myin sieluni paholaiselle
ja tein jotain mitä olin vannonut etten ikinä tekisi: aloitin Cambridge-ohjelman. Tosin olen ollut paasto plussalla alusta asti, vain parina päivänä olen syönyt pelkkiä pusseja. Nyt alkoi kolmas viikko ja painosta lähtenyt 5,2kg ja vyötäröltä 4cm.
Ei turvota mahaa eikä pieretä, tosin suolikaan ei toimi normaalisti, ummetusta on.
Pidän siitä että saan nopeasti tuloksia aikaan, olen todella malttamaton.
Olen paljon pohtinut mistä kilot ovat tulleet; ensimmäiset 30kg raskauksien aikana kun söin kirjailmellisesti kahden edestä enkä liikkunut ja loput 15kg syömällä enemmän kuin kulutin. Herkut, varsinkin karkit ovat olleet minulle aina se heikko kohta. Helposti olen saattanut syödä suklaalevyn kerralla yksin ja sen päälle mässäillä kaikkea muuta. Olen väliin ollut kuin riivattu etsiessäni kaapeista makeaa syötävää, joskus sitä on pitänyt lähteä kaupasta ostamaan kun ei ole kotoa mitään löytynyt. [
i]Olen tullut siihen tulokseen että minulla on jonkinnäköinen syömishäiriö nimeltä ahmiminen.
[/i]
Nyt olen aloittanut mieheni kanssa uuden harrastuksen, kuntosalin. Lisäksi perheemme koirat pakottavat meidät liikkeelle päivittäin. En ole tiukkapipoinen laihduttaja vaan olen antanut itselleni luvan maistaa herkkuja, mm. Runebergin päivänä söin 1/3 osan runebergin tortusta. Tosin sillä tavalla Cambridgen tavoitteena oleva ketoosi keskeytyy. Mutta seuraava herkkupäivä on laskiaissunnuntaina jolloin aioin syödä laskiaispullan. Herkkupäivät ovat tärkeitä sillä en aio koskaan luopua herkuista. Niitäkin täytyy vain oppia syömään kohtuudella. Myös ruoka-annos kokoihin olen kiinnittänyt huomiota vaihtamalla ruokalautasen pienempään.
Tästä jatketaan.
Suunta ei ole kuin alaspäin, siis painossa!
Enkä aio enää ikinä painaa yli 100kg, olen sen nyt alittanut parilla kilolla.
Vogue
sunnuntaina, 12. helmikuuta 2012 klo 22:32
Tervetuloa joukkoon lumikki1!
Näinhän minäkin joskus ajattelin, että millekkää pussikuureille ikänä rupia..
Tässä sitä ollaan viis viikkoa jo takana, kuudetta mennään ja syksyllä olin kuurilla kolmisen vai peräti nelisen viikkoa...
Nyt aion jatkaa niin kauan että saavutan sen abouttia rallaa alle 90kg... eli vielä on matkaa 30kg... huh huh.. ei pitäis aatella mitä on edessä vaan mitä on takana päin eli, reilu 10kg jo lähteny ^^ tosin Cambridgellä siitä se 6kg
nyt viiden viikon aikana, vauhti ei ole hirmuinen, mutta pääasia että suunta on alaspäin
Mulla on tainnu vyötäröltä lähteä nyt tämän 6 viikon aikana se 6cm ^^ turvotusta oli aiemmin toooooosi paljo... joten läskiä ei tuo kaikki 6cm ole.. puolet varmaan sitä hiilareista johtunutta turvotusta...
Verna101
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 09:48
Hei vain
lumikki1
. Kuulostaapa äärimmäisen tutulta tuo ongelma nimeltä ahmiminen. Huoh. Täytyy vain jatkossa kiinnittää huomiota, että syö riittävästi ja laadukkaasti kunnon ruokaa niin noita himojakaan ei ihan niin pahasti pitäisi tulla. Ja loppu sitten pitäisi hoitaa itsekurilla. Tärkeintä mullekin olis, että saisin kohtuullistettua sitä herkuttelua kun en kuitenkaan loppuikääni aio olla ilman niitä. (:
Mulla viime torstain valmentajalla käynti peruuntui, kun iski pahin migreenikohtaus ikinä. Hetken jo piti miettiä, että onko lähdettävä päivystykseen hakemaan jotain vahvempaa täsmälääkettä, kun 800mg Buranaa ei heti purrut. Onneksi se sitten viiveellä alkoi puremaan ja kun kylmää otsalla piti. 2,5h sohvatirsat siihen päälle ja migreeni oli poissa ja jätti jälkeensä vain höntin olon.
Tänään olis sitten illalla uusi käynti ja nyt tuntuu, että on taas järkeä käydäkin, kun vaa'alla odotti tänä aamuna oikein iloinen yllätys! Paino kun pyöri niin pitkään vaan samoissa lukemissa, mutta nyt se oli humpsahtanut alaspäin ja viikkopudotukseksi tuli 1,1kg (nyt siis 1.vko -3,7kg, 2.vko -0,2kg, 3.vko -1,1kg)! Vyötäröltäkin oli edellisestä mittauksesta lähtenyt 2cm. Yhteensä nyt painoa siis lähtenyt kolmessa viikossa 5kg ja vyötäröltä mittaa 5cm. Oi, olen niin tyytyväinen! Onneksi sain eilen pidettyä itteni kurissa, kun yövuoron jälkeisessä karmeassa väsymyspaska-olossa olin jo niin lähellä, etten olisi lähtenyt lähikaupan herkkuhyllyjä tyhjentämään ja vetämään övereitä niillä.
Mosselo
puoli kiloa viikossa on 26 kiloa vuodessa
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 10:13
Hei
Täällä on niin hienoja pudotuksia kaikilla, että taidan kohta kaivaa konsultin numeron esille
Syön nyt ensin kaapeista sinne kerääntyneet pussit pois - niin sais edes vähän tätä hommaa alkuun..
Oon nyt taas innostunut salilla käymisestä ja se taas arveluttaa että kuinka jaksaa liikkua.. Kuinka teillä on noi liikkumiset sujunu
Yks ongelma mulla on kans aina ollu tuo paleleminen - ajattelis että pahimmat pakkaset on jo tältä talvelta ohi..
Nemmuli
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 10:39
Mulla oli konsultin mittauksen mukaan lähtenyt viidessä päivässä vähän päälle kilo, aamuvaaka tietysti näytti vähän isompaa pudotusta.
Loppu viikosta seurana on ollut tosi voimaton olo, sanoinkin, että siirryn kyllä seuraavalle tasolle, jos olo ei parane. Mutta tän viikon annan vielä kropalle aikaa sopeutua...
Kiva oli taas lukea teidän kuulumisia
.
Verna101
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 11:37
Mosselo:
Mulla ei ainakaan liikunnat oo pahemmin onnistuneet nyt koko aikana. Kävelylenkkejä pystyy tekemään ja sen yhden spinningtunnin ehdin käydä, ennenkuin olo muuttui tällaiseksi. Lihasvelttous/voimattomuus on ollut nyt jo hyvän aikaa kaveri. Tuossa lauantaina kokeilin töihin pyöräilyä, matkaa joku viitisen kilometriä suuntaansa. Aika kamalalta sekin tuntui, varsinkin kun mielenkiinnosta kokeilin kotiinpäin loppumatkan polkea nopeammin. Reisilihakset jäivät koko loppupäiväksi todella oudon tuntuisiksi. Että jos liikuntaa haluaa aktiivisesti harrastaa, niin onhan tämä vähän riskaabelia. Itselläni nyt taustalla taitaa siis olla matalat hiilaritasot+matalahko kalorimäärä enemmänkin, kuin nyt itse pussit syynä.
Mosselo
puoli kiloa viikossa on 26 kiloa vuodessa
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 17:24
Kiitos
Verna 101
- tosin tuota jo vähän pelkäsinkin..
Mutta jollakin mun on saatava tämä painonpudotus taas vauhtiin.. Niin paljon on vielä liikaa kiloja - jos pääsisi edes ensin tuohon alle 80 kilon
Välillä pelkään että opinko koskaan syömään "oikein"
Vogue
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 22:21
Hei Mosselo!
Minä oon paasto plussalla, ja pyöräilen päivittäin tuon vajaan 2km töihin ja takaisin.. eikä oikeastaan tee tiukkaa.. paitsi ku oli -30 niin tuntu että pyörässä on 6 vaihde päällä, vaikka on vaihteeton pyörä, pikkasen oli tahkiaa meno
Mutta siis, salilla en oo nyt käyny.. (en ole muka ehtinyt) mutta ekalla viikolla (paasto viikko) kävin, eikä kroppa ollu moksiskaan.. mutta siis tällä viikolla ajattelin käydä.. en varmaan pelkällä paastolla nyt kävis.. syksyllä tosin pelasin lentopalloa jne, paastosta huolimatta ja kävin salilla 2 kertaa viikosa.. mutta nyt en ole ehtinyt. Joten en tiedä mitä kroppa tällä kertaa sanoisi.. tosin syksyllä (marraskuussa) en ollu paastolla ku sen 3 viikkoa...
Voihan sitä kokeilla, ja jos kroppa ei kestä pelkällä paastolla salilla käyntiä, niin syöt sitten vaikka paastoplussan mukaan?
Verna101
maanantaina, 13. helmikuuta 2012 klo 22:43
Joo kyllä varmaan kuitenkin sellainen rauhallisempi liikunta onnistuu. Mutta tosiaan ettei nyt mitään puntti- tai juoksuennätyksiä kannata paastoilun aikana haaveilla. (:
Ja sinäänsä mä nyt olen ilmeisesti sitten joku ääriesimerkki. Valmentaja ihmetteli, ettei parin vuoden uransa aikana ole vielä törmännyt yhteenkään toiseen, jonka kroppa reagoi näin voimakkaasti tuolle muutokselle. No nyt on onneksi jo parempi olo tuota raskaamman liikkumisen estävää lihasvelttoutta lukuunottamatta. Pitäisi kait vain malttaa nostaa hiilarimääriä, mutta toisaalta kun ei haluaisi. Heh. Valmentaja meinas, että jos vielä parin viikon jälkeenkin on tällainen olo, niin voisin nousta sitten viitostasolle. Pitää nyt sitten katsella. Nyt siis meen tasolla 4. Tosin en käytä pastaa, riisiä, perunoita tms. Hedelmät otin tänään kuvioihin. Kyllä osasikin omena maistua hyvälle.
Rasvaprosentti oli nyt kolmessa viikossa tippunut kolmisen prosenttia! Oikein kiva saavutus sekin, tässä kun normaaleihin rasvamääriin on vielä matkaa jokunen prosentti.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
30
31
32
33
34